تاریخ انتشار : جمعه 18 مارس 2022 - 9:42
کد خبر : 503848

ادعای شکست RTX 3090 مقابل M1 اولترا رد شد

ادعای شکست RTX 3090 مقابل M1 اولترا رد شد

ادعای شکست RTX 3090 مقابل M1 اولترا رد شد یک منبع خبری بررسی بین کارت گرافیک RTX 3090 و پردازنده M1 اولترا انجام داده که نشان‌دهنده عملکرد بهتر کارت گرافیک انویدیا در مقابل M1 اولترا است.
در زمان معرف..

ادعای شکست RTX 3090 مقابل M1 اولترا رد شد

یک منبع خبری بررسی بین کارت گرافیک RTX 3090 و پردازنده M1 اولترا انجام داده که نشان‌دهنده عملکرد بهتر کارت گرافیک انویدیا در مقابل M1 اولترا است.

در زمان معرفی پردازنده M1 اولترا در رویداد Peek Performance، اپل نموداری را به اشتراک گذاشت که در آن بدون نشان‌دادن جزئیات پردازشی بین دو پردازندهM1 اولترا را برنده بی‌چون‌وچرای این میدان می‌دانست.

مطالب مرتبط:

  • کارت گرافیکی انویدیا RTX 4000 با فناوری ۵ نانومتری در راه است
  • معرفی تراشه M1 اولترا اپل را تماشا کنید

بررسی‌ها و آزمایش‌های انجام شده بر روی این دو پردازنده در گیک بنچ ۵ و در حالت استفاده از تمام قدرت پردازشی، نشان‌دهنده عملکرد بهتر پردازنده انویدیا در مقابل M1 اولترا است. با اینکه مک استودیو مک پرو ۱۶ هسته ای را شکست داد اما عملکرد M1 اولترا تنها به نصف RTX 3090 رسید.

RTX 3090 M1 Ultra

این منبع خبری همچنین در ارتباط با این بررسی گفت:

منطق اپل این‌گونه است که چون ماشین برقی ما می‌تواند هنگام رانندگی ۸۰ مایل در ساعت حرکت کند و سوخت کمتری نیز مصرف کند پس موتور بهتری دارد. درحالی‌که لامبورگینی می‌تواند چندبرابر این سرعت حرکت کند.

M1 Ultra RTX 3090

بااین‌حال، پردازنده اپل بسیار قدرتمند و عملکرد آن تأثیرگذار است اما دلیل گمراه کردن کاربران به جهت سریع‌تر بودن این پردازنده نسبت به RTX 3090 مشخص نشده است. پردازنده M1 اولترا، در واقعیت دو تراشه M1 مکس است که به هم متصل شده‌اند و عملکردی دوبرابر را به کاربر ارائه می‌دهند که سازندگان تراشه نمی‌توانند با آن مقابله کنند.

منبع: Macrumors

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.