تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 ژانویه 2021 - 16:06
کد خبر : 8278

ردیاب سامسونگ گلکسی SmartTag معرفی شد

ردیاب سامسونگ گلکسی SmartTag معرفی شد

ردیاب سامسونگ گلکسی ..

ردیاب سامسونگ گلکسی SmartTag معرفی شد

سامسونگ برای بهره‌گیری از فناوری UWB در برخی از گوشی های هوشمند اخیر خود، از این هفته ردیاب‌های گلکسی اسمارت تگ و اسمارت تگ پلاس خود را روانه بازار خواهد کرد.

گلکسی SmartTag استاندارد همانند ردیاب‌های Tile عمل می‌کند. این وسیله از طریق بلوتوث متصل می‌شود و هر شیء که به آن وصل کرده‌اید را می‌توانید با آن پیدا کنید. اسمارت تگ برای کسانی که حیوان خانگی دارند نیز مناسب است. سامسونگ مدعی شده که باتری‌های اسمارت تگ تا یک ماه دوام دارند.

بلوتوث برد بسیار کمی دارد به همین دلیل، اسمارت تگ می‌تواند از طریق شبکه رمزگذاری شده سربسته به سایر گوشی های گلکسی فعال در منطقه وصل شود تا بتوانید اسمارت تگ خود را از فاصله‌های دور نیز پیدا کنید. این شبکه جدید از گوشی های گلکسی که در حال حاضر مورداستفاده قرار می‌گیرند بهره می‌گیرد بنابراین نیازی به برنامه اضافی ندارد.

گلکسی اسمارت تگ پلاس علاوه بر ویژگی‌های جدید، فناوری UWB را نیز به ارمغان می‌آورد. این امکان برای دقت بسیار بیشتر برای جستجوی شیء موردنظر ارائه شده است. UWB می‌تواند به جای اینکه فقط زمانیکه به اسمارت تگ خود نزدیک شده‌اید هشدار دهد، با استفاده از فناوری واقعیت مجازی (AR) موجود در گوشی همراه خود، شما را به سمت مسیر دقیق راهنمایی کند. همه‌چیز از اپلیکیشن Samsung SmartThings قدرت می‌گیرند که به طور اختصاصی برای ردیاب‌های سامسونگ اسمارت تگ طراحی شده است.

قیمت گلکسی اسمارت تگ از ۲۹ دلار شروع می‌شود. سامسونگ گلکسی اسمارت تگ پلاس نیز با قیمت با قیمت ۳۹ دلار به فروش خواهد رسید. پیش‌سفارش این محصولات نیز از امروز آغاز می‌شود.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.