تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فوریه 2023 - 16:54
کد خبر : 506188

از کجا می توانیم پرینتر لیزری خوب بخریم؟

از کجا می توانیم پرینتر لیزری خوب بخریم؟

در واقع نحوه خرید پرینتر لیزری یکی از دغدغه های عموم مردم است و از طرفی پرطرفدارترین پرینترهای اداری و خانگی همین پرینترهای لیزری هستند. این مدل های چاپگر در مدل ها و قیمت های مختلف از شرکت های تولید کننده در بازار موجود می باشد. معمولاً ادارات و شرکت های بزرگ به وسیله ای

در واقع نحوه خرید پرینتر لیزری یکی از دغدغه های عموم مردم است و از طرفی پرطرفدارترین پرینترهای اداری و خانگی همین پرینترهای لیزری هستند. این مدل های چاپگر در مدل ها و قیمت های مختلف از شرکت های تولید کننده در بازار موجود می باشد. معمولاً ادارات و شرکت های بزرگ به وسیله ای نیاز دارند که کارهای چاپی خود را با سرعت و کیفیت بالا انجام دهد زیرا حجم کار سنگینی دارند. می توان گفت این دستگاه از نظر سرعت و کیفیت مورد توجه بسیاری از سازمان ها قرار گرفته است.

سایت ها و شرکت های معتبری که پرینتر لیزری می فروشند

امروزه شما به راحتی می توانید به صورت آنلاین از طریق سایت های مختلف اقدام به خرید پرینتر لیزری نمایید. در ادامه به چند مورد از معتبرترین وب سایت های فروش اینترنتی لوازم و تجهیزات اداری می پردازیم.

از کجا می توانیم پرینتر لیزری خوب بخریم؟

خرید پرینتر از سایت مهام پرینت

سایت مهام پرینت به عنوان مرجع واردات و فروش مستقیم انواع چاپگر های لیزری و جوهر افشان در ایران شناخته می شود. قیمت بسیار مناسب پرینتر به همراه پشتیبانی موجب شده در رده بهترین فروشندگان پرینتر لیزری قرار بگیرد.

مزایای این فروشگاه پرینتر امکان مرجوعی کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

مجموعه مهام پرینت پله های موفقیت در بازار را با زحمات فراوان و پشتیبانی مشتریان طی کرده و الفبای ماشینهای اداری را به صورت کامل فرا گرفته، سپس شروع به فعالیت گسترده در زمینه عرضه انواع ماشین های اداری نمود.

بر اساس تحقیقات و بررسی نیازهای کاربران فروش و خدمات پس از فروش انواع محصولات را در هم آمیخته و مرکزی تخصصی جهت گارانتی و تعمیر دستگاه های اداری ایجاد کرده و مجموعه را متعهد به ارائه خدمات و پشتیبانی مطلوب و افزایش اطلاعات فنی خود گردانید تا مشتریان محترم مشکلات خدمات و سرویس دستگاه خود را نداشته و بتوانند در مقابل خواسته های ایشان صمیمانه پاسخگو باشد.

جهت خرید پرینتر لیزری از سایت مهام پرینت کلیک کنید.

سایت دیجی کالا

سایت دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران نیز در کالاهای خود پرینتر لیزری را عرضه می کند. البته باید در نظر داشته باشید این سایت به صورت چند فروشندگی و یا همان مارکت پلیس فعالیت می کند و در هنگام خرید به فروشنده پرینتر دقت داشته باشید. از مزایای این سایت امکان مرجوعی کالا می باشد.از کجا می توانیم پرینتر لیزری خوب بخریم؟

فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی که به صورت تخصصی در زمینه فروش تجهیزات الکترونیک و ارتباطی و اداری فعالیت می نماید نیز گزینه خوبی برای خرید پرینتر لیزری می باشد. این سایت نیز به کمک فروشندگان مختلف اقدام به فروش محصولات خود می نماید.

تفاوت بین چاپگر لیزری و چاپگر جوهر افشان

چاپگر لیزری از چندین جهت با چاپگر جوهر افشان متفاوت است، تونر یا جوهر چاپگر لیزری خشک است. با چاپگر جوهر افشان خیس است. با گذشت زمان، یک چاپگر جوهر افشان حدود ده برابر گران‌تر از چاپگر لیزری است زیرا جوهر باید بیشتر پر شود.

کاغذ چاپ جوهر افشان در صورت خیس شدن لک می شود، اما کاغذ چاپ لیزری اینطور نیست. هر دو نوع چاپگر بی سر و صدا کار می کنند و امکان افزودن فونت با استفاده از کارتریج فونت یا نصب فونت نرم افزار را فراهم می کنند.

اگر نیازهای چاپ شما حداقل است، یک چاپگر جوهر افشان کافی است، اما اگر حجم چاپ شما زیاد است، به خرید چاپگر لیزری فکر کنید.

هنگام خرید پرینتر لیزری باید به چند ویژگی مهم توجه کنید

ظرفیت و سرعت چاپ

هزینه چاپگر لیزری شخصی که معمولاً برای چاپ 200 صفحه در هفته استفاده می شود، کم است و می تواند تا 8 صفحه در دقیقه چاپ کند.

اگر به طور متوسط ​​به 1000 صفحه در هفته نیاز دارید، باید یک پرینتر لیزری گروه کاری بخرید. آنها تا 24 صفحه در دقیقه چاپ می کنند و هزینه بیشتری دارند.

هزینه چاپگر لیزری تولیدی که نیاز به چاپ 50000 صفحه یا بیشتر در هفته دارد، بیشتر از گروه قبلی است و برای استفاده توسط ناشران تجاری طراحی و ساخته شده است. آنها می توانند تا 700 صفحه در دقیقه چاپ کنند و می توانند 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته چاپ کنند.

وضوح

وضوح استاندارد اکثر پرینترهای لیزری امروزی 600 نقطه در اینچ (dpi) است که برای چاپ معمولی روزمره، از جمله کارهای چاپ رومیزی کوچک کافی است.

یک چاپگر تولیدی سطح بالا می تواند وضوح 2400 dpi داشته باشد. برخی از چاپگرهای لیزری هنوز از وضوح 300 dpi استفاده می کنند.

این وضوح می تواند باعث نمایان شدن خطوط ناهموار در امتداد لبه بیرونی تصویر شود. چاپگر لیزری نقاط کوچک تری را در انتهای خطوط وارد می کند و لبه های ناهموار را صاف می کند. RET وضوح را بهبود نمی بخشد، اما سند بهتر به نظر می رسد، اگر چاپگر 300 dpi می خرید، مطمئن شوید که RET دارد.

جابجایی کاغذ

کار با کاغذ هنگام خرید پرینتر لیزری مهم است، اکثر چاپگرهای لیزری از کاغذ و کاغذ با اندازه حرف استفاده می کنند. چاپگرهای با کارایی بالا از کاغذ ورق پیوسته استفاده می کنند.

چاپگرهای لیزری می توانند روی برچسب های چسبناک و کارت های درخشان چاپ کنند. چاپگر لیزری دورو می تواند در یک طرف کاغذ چاپ کند، کاغذ را برگرداند و در طرف دیگر چاپ کند.

با این حال، اکثر چاپگرهای لیزری از چاپ دو طرفه ساده استفاده می کنند. چاپ دو طرفه با تغییر گزینه های چاپ در ویژگی های چاپگر یا چاپ در یک طرف و گرفتن همان کاغذ و قرار دادن آن در چاپگر برای چاپ در طرف دیگر به دست می آید.

کاربری پرینتر لیزری

خرید پرینتر لیزری برای کسانی که به چاپ حجم بالای اسناد سیاه و سفید به چاپگرهای سریع با ظرفیت چاپ زیاد نیاز دارند مناسب است.

در این صورت نیازی به چاپ عکس با کیفیت گالری ندارید.

نیاز به چاپگر برای دفتر کار پرینترهای لیزری معمولا بزرگ و سنگین هستند، که باعث می شود برای دفاتر خانگی مناسب نباشند.

لازم به ذکر است که کارتریج‌های تونر نسبت به کارتریج‌های جوهر برای چاپگرهای جوهر افشان گران‌تر هستند با این حال، به خاطر داشته باشید که اگرچه از قبل گران‌تر هستند، اما بسیار بیشتر از کارتریج‌های جوهر دوام می‌آورند.

پرینتر لیزری نمی تواند روی کاغذ حساس به گرما چاپ کند، و انواعی را که می توانید استفاده کنید را محدود می کند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.