تاریخ انتشار : دوشنبه 25 ژانویه 2021 - 18:46
کد خبر : 22315

گزارش: اپل در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ به فروش ۱۰۰ میلیارد دلاری رسیده است

گزارش: اپل در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ به فروش ۱۰۰ میلیارد دلاری رسیده است

گزارش: اپل در سه ماه..

گزارش: اپل در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ به فروش ۱۰۰ میلیارد دلاری رسیده است

تحلیلگران وال استریت انتظار دارند که اپل در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ به فروش بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده باشد. این آمار شامل فروش فصل تعطیلات همراه با عرضه سری آیفون ۱۲ است.

طبق گزارش بیزینس اینسایدر (BusinessInsider)، برآورد فعلی فروش این شرکت در سه ماهه آخر سال گذشته ۱۰۲٫۷۶ میلیارد دلار است اما تحلیلگران زیادی معتقدند که اپل در این مدت به رقم ۱۱۰٫۲۱ دلار رسیده باشد. در متن گزارش این تحلیلگران آمده است که آن‌ها انتظار شکسته شدن رکورد فروش این شرکت در ماه دسامبر ۲۰۲۰ را دارند. اگر میانگین برآورد فروش ۱۰۲٫۷۶ میلیارد دلار آمریکا برای اپل واقعیت داشته باشد، این رقم نسبت به سه ماهه آخر فروش سال ۲۰۱۹، رشد ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت قرار است گزارش مالی این سه ماهه را چهارشنبه ۲۷ ژانویه منتشر کند.

همانند اپل، پیش‌بینی می‌شود آمازون نیز در این دوره بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار فروش داشته است. اگرچه گزارش مالی آمازون برای این سه ماهه در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۱ در دسترس خواهد بود. طبق گزارش‌های منتشر شده، اپل و آمازون به همراه خرده فروشی والمارت (Walmart) جزو معدود شرکت‌های آمریکایی می‌شوند که آمار فروش آن‌ها به نقطه عطف ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده است. تحلیلگران مورنینگ استار (Morningstar) معتقدند علی رغم این که آیفون ۱۲ چند هفته بعد از شروع سه ماهه آخر ۲۰۲۱ عرضه شد، مدیرعامل اپل، یعنی آقای تیم کوک انتظار دارد فروش آیفون در این مدت با رشد همراه باشد و انتظار می‌رود که سایر محصولات و خدمات آن‌ها رشد دو رقمی داشته باشند.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.