تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 می 2021 - 15:33
کد خبر : 36796

اطلاعاتی از نسل بعدی پلی‌ استیشن VR منتشر شد

اطلاعاتی از نسل بعدی پلی‌ استیشن VR منتشر شد

منابع مختلف از اطلاعات تازه‌ای از نسل جدید دستگاه واقعیت‌مجازی کنسول پلی‌ استیشن 5 پرده‌ برداشتند. طبق جزئیات فاش شده از منابع UploadVR، دستگاه واقعیت‌مجازی پلی‌استیشن 5 از کیفیت تصویر 2080*4000 پیکسل..

منابع مختلف از اطلاعات تازه‌ای از نسل جدید دستگاه واقعیت‌مجازی کنسول پلی‌ استیشن 5 پرده‌ برداشتند. طبق جزئیات فاش شده از منابع UploadVR، دستگاه واقعیت‌مجازی پلی‌استیشن 5 از کیفیت تصویر 2080*4000 پیکسل، رقمی کمتر از دستگاه پرفروش حال‌حاضر این روزها از برند HP تحت‌عنوان Reverb G2 و کمی بیشتر از Oculus Quest 2، پشتیبانی خواهد کرد.

در بخش دیگری از این‌ جزئیات آمده که نسل جدید واقعیت‌مجازی کمپانی سونی از تکنیک جدیدی تحت‌عنوان Forevated Rendering در‌کنار یک لنز جدا و موتور لرزشی بهره میبرد که به توسعه‌دهندگان این امکان را خواهد داد که Hoptic Feedback، تکنولوژی در جهت خلق حرکت لرزشی و دورانی را فراهم آورند.

هدست جدید که به‌نظر می‌رسد از دوربین‌های داخلی برای رهیابی هر چه بهتر کنترلرهای VR بهره‌مند میبرد، از طریق اتصال USB مدل C به پلی‌استیشن‌ 5 متصل خواهد شد. پیش از آن و در ماه فوریه سال ۲۰۲۱ میلادی بود که سونی اعلام کرد مشغول کار بر روی سخت‌افزار و سیستم نسل بعدی دستگاه واقعیت‌مجازی خود هستند.

ما از عرضه‌‌ی دستگاه PS VR بر روی پلی‌اشتیشن 4 تجربیاتی بدست‌ آورده‌ایم که از آن‌ها برای ارائه و توسعه‌ی هر چه بهتر از قبیل خروجی، وضوح‌ تصویر و تجربیات حرکت‌محور استفاده خواهیم کرد. این دستگاه از طریق یک سیم به پلی‌استیشن 5 متصل خواهد شد، جایی که در آن بهترین تجربیات واقعیت‌مجازی را خواهید داشت. همچنین، کنترلرهای جدید VR از بسیاری از قابلیت‌های کنترلر DualSense در کنار ارگونومیکی بسیار خوب متمرکز خواهد بود.

Hideaki Nishino مسئول برنامه‌ریزی پلتفرم کمپانی Sony Interactive Entertainment خاطرنشان کرد:

همچنان مسیر طولانی در ساخت و توسعه‌ی سیستم جدید VR باقیست، پس این دستگاه در سال جاری عرضه نخواهد شد. ما تنها می‌خواستیم طرافدارانمان را از آخرین بروزرسانی‌های حاصل در جهت تلاش تیم توسعه‌دهنده برای خلق دنیایی جدید در تجربیات واقعیت‌مجازی آگاه کنیم.

منبع: Videogameschronicle

نوشته اطلاعاتی از نسل بعدی پلی‌ استیشن VR منتشر شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.