تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آگوست 2023 - 10:11
کد خبر : 506611
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افزایش مشتری بیشتر در کلینیک های درمانی بسته هستند

افزایش مشتری بیشتر در کلینیک های درمانی

افزایش مشتری بیشتر در کلینیک های درمانی

امروزه با افزایش رقابت و رشد چشمگیر تعداد مراکز درمانی، ارائه خدمات با کیفیت و جذب مشتری بیش از گذشته مطرح شده و یافتن راه هایی برای افزایش مشتری کلینیک های درمانی اهمیت زیادی برای صاحبان این کسب و کارها پیدا کرده است. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، افزایش آگاهی مردم و بهبود وضعیت زندگی درخواست

امروزه با افزایش رقابت و رشد چشمگیر تعداد مراکز درمانی، ارائه خدمات با کیفیت و جذب مشتری بیش از گذشته مطرح شده و یافتن راه هایی برای افزایش مشتری کلینیک های درمانی اهمیت زیادی برای صاحبان این کسب و کارها پیدا کرده است. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، افزایش آگاهی مردم و بهبود وضعیت زندگی درخواست برای بهداشت، سلامت و زیبایی همه روزه رو به افزایش است. همچنین با روند پیر شدن جامعه نیاز هرچه بیشتر به درمان و نگهداری از افراد بیشتر احساس می شود. همین امر باعث شده تا سرمایه گذاران بسیاری وارد این حرفه شده و اقدام به ساخت و راه اندازی کلینیک در موضوع های مختلف کنند. در این زمان نیاز به « طراحی داخلی دندانپزشکی »،  چشم پزشکی ، کلینیک زیبایی و … بیش از پیش هویدا می شود.

اما دغدغه ای که فکر این افراد را همواره به خود مشغول می کند این است که آیا می توانند در جذب مشتری برای کسب و کار خود موفق باشند و اساسا از چه راهکارهایی می توانند بازار کسب و کار خود را به دست گیرند. در این مقاله قصد داریم یکی از مهم ترین ابزارهای تبلیغاتی در این حوزه را به شما معرفی کنیم. ابزاری که نه تنها می تواند به صورت مستقیم باعث جذب مشتری شود بلکه همواره به عنوان ابزاری ماندگار و همیشگی به تولید و نشر برنامه های تبلیغاتی و برندسازی شما کمک خواهد کرد.

طراحی به عنوان ابزار جذب مشتری

یکی از مهمترین ابزارهایی که برای جذب مشتری به کمک آن نیاز دارید «طراحی داخلی» است. طراحی داخلی ابزاری است که به شما کمک می کند علاوه بر سر و سامان دادن به فضای خود چه به لحاظ عملکردی و چه به لحاظ بهبود کیفیت زندگی بتوانید برای مشتریان خود جذابیت ایجاد کنید. مشتری های شما زمانی از مراجعه به کلینیک شما راضی و خشنود خواهند بود که در فضای آن احساس آسایش محیطی، آرامش ذهنی و زیبایی را تجربه کنند. بدیهی است که نوع خدمات شما نیز بسیار تاثیرگذار و مهم است اما حداقل نیمی از احساس رضایتمندی افراد به محیط و عوامل محیطی فضا برمی گردد. محیط شما با عوامل متعددی همواره بر مخاطب خود تاثیر می گذارد. این عوامل شامل فرم، شکل، نور، متریال، رنگ، دما، تهویه، صدا و غیره می شود. قدرت طراحی داخلی در مدیریت و ساماندهی همه این عوامل در راستای تنظیم و بهبود شرایط محیطی به شکلی بهینه و مناسب است.

نوع طراحی و انتخاب نوع برخورد با محیط در موضوع های مختلف متفاوت است و در واقع تخصصی است که طراحان داخلی با ظرافت های بسیار نسبت به آن واقف اند. خوشبختانه در ایران شرکت هایی هستند که به صورت تخصصی در این موضوع فعالیت دارند و از روش های نوین و پیشرو با استاندارد جهانی استفاده می کنند. «استودیو آرانو» یکی از شرکت هایی است که با بهره گیری از اساتید حاذق و روش های علمی در این رشته زمینه ساز خلق سبک ها و روش های پیشرو جهانی است. این شرکت با برگزاری دوره ها و انتشار مقاله های آموزشی خود به صورت کاملا رایگان این امکان را برای عموم فراهم کرده تا با مطالعه و یادگیری روش های صحیح طراحی بتوانند قدمی مثبت در جهت رشد و پیشرفت کسب و کار خود بردارند. شما می توانید با مراجعه به سایت استودیو آرانو در بخش مقاله های آموزشی نکات کاربردی بسیاری در مورد طراحی داخلی فضاهای درمانی مانند « طراحی داخلی کلینیک زیبایی» ، دندانپزشکی و … یاد بگیرید و از ایده ها و قواعد کاربردی در آنها  بهره مند شوید.

 

 افزایش مشتری بیشتر در کلینیک های درمانی

ابزاری ماندگار و مولد برای تولید محتوا

یکی از مهم ترین روش های تبلیغات در دنیای امروز دیجیتال مارکتینک یا تبلیغات در محیط و بستر وب و شبکه های اجتماعی است. همانطور که از اسم این روش پیدا است محتواها و در واقع خوراک این روش تبلیغات نیز باید مثل خودش از نوع دیجیتال باشد که بهترین آن همان تصاویر و ویدیو است. شما برای تولید محتواهای تبلیغاتی در بستر دیجیتال نیازمندید که به صورت پیوسته از محیط و کسب و کار خود در دنیای دیجیتال فیلم و عکس منتشر کنید. تولید فیلم و عکس در مرحله اول نیازمند داشتن یک لوکیشن جذاب و مناسب عکاسی و فیلم برداری است. داشتن طراحی داخلی در فضا به معنی داشتن یک لوکیشن زیبای فیلم برداری و عکاسی به صورت یک سرمایه دائمی است. شما با داشتن این سرمایه می توانید حتی بدون نیاز به استخدام یک عکاس حرفه ای و پرداخت هزینه های متناوب با دوربین عکاسی و یا موبایل خود محتواهای زیبا و مناسب تبلیغاتی تولید کنید و نمایی جذاب و لوکس از فضای کلینیک خود به نمایش عموم بگذارید. برای گرفتن ایده در این مورد سری به مقاله « طراحی داخلی کلینیک لاکچری » بزنید و در آن تکنیک ها و ایده های یک کلینیک لوکس و مدرن را ببینید و از میزان تاثیرگذاری آن بر جذب مخاطب مطلع شوید.

ابزار برندینگ

همانطور که اکثر شما می دانید یک از مهم ترین روش های جذب مشتری ساختن یک هویت شاخص برای کسب و کار یا به عبارتی برندسازی است.  این هویت شاخص به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر خود را در خاطره ی اذهان عمومی بسپارید و جامعه مخاطب هدف خود را جذب کنید. هویت شاخص شما می تواند ساختارهای متفاوتی داشته باشد اما مهم ترین آن ساختار بصری است. از این رو همه ی برندهای کسب و کار نیازمند یک هویت بصری شاخص هستند. در این میان طراحی داخلی یکی از مهم ترین ابزارهای هویت بصری برند شما به شمار می رود. چراکه شاکله هویت بصری سازمانی شما می بایست در تمام اجزا و ساختار کسب و کار نمایان شود و به مخاطبان هدف برند و هویت تجاری شما را یادآوری کند.

 

 افزایش مشتری بیشتر در کلینیک های درمانی

نتیجه گیری

با توجه به رقابت روزافزون تجارت در حوزه سلامت و درمان که یکی از پر مخاطب ترین حوزه های پیش بینی شده در آینده خواهد بود می توانید با بهره گیری از ابزار طراحی داخلی که یکی از هوشمندانه ترین و مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی چند وجهی و مولد است کسب و کار خود را در زمره ی برندهای مطرح و جذاب این زمینه قرار دهید و از بازدهی حداکثری آن لذت ببرید. همچنین می توانید با مطالعه و جست وجو در «بهترین شرکت های طراحی داخلی » به بررسی خدمات و فواید طراحی داخلی و تاثیرات آن در میزان جذب مشتری و رشد و افول یک کسب و کار مطلع شده و راه های جذب مخاطبین خود را زودتر از رقبای خود بیابید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.