تاریخ انتشار : جمعه 15 ژانویه 2021 - 18:40
کد خبر : 9675

اقدام جالب تام کروز برای فیلمبرداری فیلم ماموریت غیرممکن (Mission: Impossible)

اقدام جالب تام کروز برای فیلمبرداری فیلم ماموریت غیرممکن (Mission: Impossible)

یکی از بزرگترین چالش های کارگردانان در حال حاضر جلوگیری از توقف تولید پروژه شان به خاطر کرونا است. فیلم های ماموریت غیرممکن 7 و 8 در حال فیلمبرداری همزمان در انگلیس هستند. ماه پیش، ویدیویی از تام کروز..

یکی از بزرگترین چالش های کارگردانان در حال حاضر جلوگیری از توقف تولید پروژه شان به خاطر کرونا است. فیلم های ماموریت غیرممکن 7 و 8 در حال فیلمبرداری همزمان در انگلیس هستند. ماه پیش، ویدیویی از تام کروز درز پیدا کرد که با عصبانیت در حال سرزنش کردن اعضای تیم بود که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند. حالا گزارش شده است که ستاره فیلم برای پیشگیری کامل از ویروس کرونا در محل فیلمبرداری، تجهیزاتی را خریداری کرد.

طبق روزنامه بریتانیایی The Sun، تام کروز دو ربات گشت زنی را خریداری کرد که مطمئن شود همه پروتکل های بهداشتی را رعایت میکنند. این ربات ها از تکنولوژی بسیار گران قیمتی برخوردار هستند و همچنین میتواند از افرادی که مشکوک به داشتن ویروس هستند تست بگیرد.

طبق گفته شخصی در محل فیلمبرداری، تام کروز بسیار درباره جلوگیری از توقف فیلمبرداری فیلم جدی است، به طوری که هیچ مشکلی در پول خرج کردن برای این ربات ها نداشت. این ربات ها بسیار پیشرفته و جدی هستند. مثل ترمیناتور هستند، اما خشن نیستند”.

تام کروز همچنین تهیه کننده فیلم های ماموریت غیرممکن است. او اظهار داشت که میخواهد ساخت این فیلم از نظر بهداشتی فوق العاده استاندارد باشد و فیلمبرداری در امنیت کامل و بدون هیچ مشکلی ادامه پیدا کند.

ماموریت غیرممکن 7 ماه فوریه سال پیش در ونیس ایتالیا شروع شد. اما سریعا به انگلیس منتقل شد، زیرا ایتالیا اولین کشوری بود که ویروس به آن منتقل شد. بعد سه هفته ، فیلمبرداری به کل تعطیل شد. اما در ماه سپتامبر فیلمبرداری ادامه پیدا کرد و پس از اتمام کار در انگلیس، فیلمبرداری به دوبی منتقل خواهد شد.

کریستوفر مککوئری کار نویسندگی و کارگردانی ماموریت غیرممکن 7 و 8 را بر عهده دارد. او همچنین نویسنده و کارگردان فیلم های Rogue Nation و Fallout بوده است. ماموریت غیرممکن قرار است در نوامبر 2021 اکران شود. ماموریت غیرممکن 8 هم در نوامبر 2022 اکران میشود.

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

نظر شما راجع به تام کروز و سری فیلم های ماموریت غیرممکن (Mission: Impossible) چیست؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 4 امتیاز )

The post اقدام جالب تام کروز برای فیلمبرداری فیلم ماموریت غیرممکن (Mission: Impossible) appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.

منبع مطلب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.