تاریخ انتشار : دوشنبه 17 می 2021 - 14:49
کد خبر : 39850

ال جی گوشی‌ ولوت ۲ پرو را به کارمندان خود می‌فروشد

ال جی گوشی‌ ولوت ۲ پرو را به کارمندان خود می‌فروشد

ال جی گوشی‌ ولوت ۲ پرو را به کارمندان خود می‌فروشد پس از خروچ شرکت ال جی از بازار گوشی‌های هوشمند، کاربران هرگز فرصت مشاهده‌ی گوشی‌ رول‌شونده و گوشی ولوت ۲ پرو را پیدا نکردند. با این وجود تعداد محدودی..

ال جی گوشی‌ ولوت ۲ پرو را به کارمندان خود می‌فروشد

پس از خروچ شرکت ال جی از بازار گوشی‌های هوشمند، کاربران هرگز فرصت مشاهده‌ی گوشی‌ رول‌شونده و گوشی ولوت ۲ پرو را پیدا نکردند. با این وجود تعداد محدودی از این گوشی‌ها تولید شده و به گزارش FrontTron، کارمندان شرکت ال جی در کره جنوبی فرصت این را پیدا کرده‌اند تا این گوشی‌ها را خریداری کنند.

مطالب مرتبط:

  • عملکرد خوب ال جی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱

  • اپل از پنل‌های اولد ال جی و BOE استفاده خواهد کرد

گوشی رول‌شونده‌ی ال جی

قیمت و موجودی گوشی‌های رول‌شونده‌‌ی ال جی مشخص نیست اما اطلاعات گوشی ولوت ۲ پرو اعلام شده است. براساس گزارش این افشاگر، ال جی حدود ۳۰۰۰ واحد از این گوشی را به قیمت ۱۷۰ دلار در اختیار کارمندان خود قرار داده است. این افراد تنها می‌توانند دو واحد از این گوشی‌ها را خریداری کرده و حق فروش آن را ندارند. این گوشی‌ها تنها ۶ ماه گارانتی سخت‌افزاری داشته و هیچ به‌روزرسانی نرم‌افزاری را دریافت نخواهند کرد.

ولوت ۲ پرو در سه رنگ سیاه، برنزی و سفید تولید شده و طراحی آن شبیه به گوشی‌های نسل اول سری ولوت می‌باشد. گفته می‌شود که این گوشی از دکمه‌ی صدا و پاور لمسی برخوردار است.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.