تاریخ انتشار : شنبه 2 اکتبر 2021 - 10:36
کد خبر : 45131

امکان چت مستقیم کاربران اینستاگرام و مسنجر با یکدیگر فراهم شد

امکان چت مستقیم کاربران اینستاگرام و مسنجر با یکدیگر فراهم شد

امکان چت مستقیم کاربران اینستاگرام و مسنجر با یکدیگر فراهم شد فیس بوک بعد از دو سال انتظار سرانجام اعلام کرد که دو اپلیکیشن موبایلی این شرکت یعنی اینستاگرام و مسنجر از قابلیت چت بین‌اپلیکیشنی پشتیبانی..

امکان چت مستقیم کاربران اینستاگرام و مسنجر با یکدیگر فراهم شد

فیس بوک بعد از دو سال انتظار سرانجام اعلام کرد که دو اپلیکیشن موبایلی این شرکت یعنی اینستاگرام و مسنجر از قابلیت چت بین‌اپلیکیشنی پشتیبانی خواهند کرد. بنابراین کاربران این دو اپلیکیشن حالا می‌توانند به‌راحتی با همدیگر چت کنند .

همانطور که می‌دانید اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ توسط فیس بوک خریداری شد و حالا تعداد کاربران فعال ماهانه آن از مرز ۱ میلیارد نفر گذشته است. مسنجر نیز اپلیکیشن پیام‌رسانی خود فیس بوک است که تعداد کاربران ماهانه آن از ۱.۳ میلیارد نفر فراتر رفته است. این دو اپلیکیشن در کنار خود فیس بوک جزو مجبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دنیا محسوب می‌شوند.

مطالب مرتبط:

  • فیس بوک کار روی نسخه اینستاگرام برای کودکان را متوقف کرده است

  • فیس بوک: اینستاگرام برای نوجوانان مضر نیست

قابلیت جدید چت بین‌اپلیکیشنی همچنین از ارتباط بین‌اپلیکیشنی بین اعضای گروه هم پشتیبانی خواهد کرد. ضمن اینکه، کاربران می‌توانند از تم‌ها، پس‌زمینه‌ها و ایموجی‌ها سفارشی در این قابلیت استفاده کنند. در قابلیت جدید همچنین امکان رای‌گیری گروهی نیز فراهم شده است.

اینستاگرام

فیس بوک که قبلاً گفته بود قصد دارد نسخه اینستاگرام کودکان را راه‌اندازی کند، حالا به‌خاطر مخالفت کاربران و قانون‌گزاران، این پروژه را متوقف کرده و با انتشار بیانیه‌ای گفته است:

ما معتقدیم که راه‌اندازی نسخه اینستاگرام کودکان رویکرد درستی بود، اما ما تصمیم گرفته‌ایم که این پروژه را متوقف کنیم تا آن را بیشتر بررسی کنیم. با این‌حال، اینستاگرام همچنان تمرکز خود را روی نوجوان قرار خواهد داد و قابلیت‌های بیشتری برای نظارت والدین بر فرزندانشان ارائه خواهد کرد.

فیس بوک خبر راه‌اندازی نسخه اینستاگرام کودکان را در ماه می امسال اعلام کرد و گفته بود که قصد دارد این نسخه را برای کودکان زیر ۱۳ سال ارائه کند. با این‌حال، دادستان‌های عمومی ۴۴ ایالت آمریکا با این موضوع مخالفت کردند و گفتند که این نسخه ایستاگرام ممکن است سلامتی کودکان را به خطر بیندازد و فیس بوک عملکرد خوبی در زمینه محافظت از کودکان ندارد.

فیس بوک معتقد است که راه‌اندازی این نسخه اینستاگرام می‌تواند کنترل والدین بر فرزاندنشان را افزایش دهد وشفافیت بیشتری برای آن‌ها در رابطه با رفتار کودکان‌شان در این شبکه اجتماعی فراهم آورد. چند هفته پیش، وال استریت ژونال گزارشی منتشر کرد که در آن گفته شده بود فیس بوک با وجود اینکه از تاثیر منفی ایستاگرام روی نوجوانان آگاه است، اما اقدامات اندکی در این زمینه انجام داده است. فیس بوک بلافاصله این ادعا را رد کرد و گفت که نوجوانان بعد از استفاده از اینستاگرام احساس بهتری پیدا می‌کنند.

منبع: Gizchina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.