تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 مارس 2022 - 12:21
کد خبر : 504155

انویدیا برای ساخت تراشه های خود با اینتل مذاکره می کند

انویدیا برای ساخت تراشه های خود با اینتل مذاکره می کند

انویدیا برای ساخت تراشه های خود با اینتل مذاکره می کند انویدیا قصد دارد تا برای ساخت تراشه‌های خود با شرکت اینتل همکاری می‌کند. این خبر اوایل هفته‌ی جاری توسط جنسن هوآنگ، مدیر عامل سابق انویدیا، اعلام..

انویدیا برای ساخت تراشه های خود با اینتل مذاکره می کند

انویدیا قصد دارد تا برای ساخت تراشه‌های خود با شرکت اینتل همکاری می‌کند. این خبر اوایل هفته‌ی جاری توسط جنسن هوآنگ، مدیر عامل سابق انویدیا، اعلام شده بود.

به‌گفته‌ی آقای هوآنگ، مذاکرات با اینتل مدت زمان زیادی به طول خواهد انجامید چرا که این دو شرکت باید زنجیره‌های تامین خود را با یکدیگر ادغام کنند. شرکت اینتل در سال 2021 اعلام کرد که قصد دارد تا کسب و کار خود را گسترش دهد و حالا این شرکت در راستای همین هدف، پروژه‌های چند میلیارد دلاری متعددی را برای ساخت مراکز تولید در آمریکا و اروپا آغاز کرده است.

اینتل

در حال حاضر بخش بزرگی از تراشه‌های انویدیا توسط شرکت TSMC تولید می‌شود. سهام شرکت اینتل پس از صحبت‌های جنسن هوآنگ 2.5 درصد بیشتر شد و پت گلسینگر، مدیر عامل اینتل، نیز مذاکرات خود با شرکت انویدیا را تایید کرده است. آقای هوآنگ همچنین اعلام کرد که اینتل از رازهای شرکت انویدیا باخبر بوده و او به‌طور کامل به این شرکت اعتماد دارد.

نظر شما در مورد همکاری احتمالی انویدیا و اینتل چیست؟ به‌نظر شما این همکاری چه تاثیری بر بازار تراشه‌ها خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.