تاریخ انتشار : شنبه 22 می 2021 - 9:30
کد خبر : 41864

اولین بسته الحاقی بازی Crusader Kings 3 معرفی شد: به دربار خوش‌آمدید قربان!

اولین بسته الحاقی بازی Crusader Kings 3 معرفی شد: به دربار خوش‌آمدید قربان!

شرکت Paradox Interactive اولین بسته الحاقی بزرگ بازی Crusader Kings 3 را معرفی کرده و این بار مسیری کاملاً متفاوت با آنچه در نسخه‌های پیشین دیده‌ایم را طی کرده است. محتوای جدید، دربار سلطنتی را به‌صور..

شرکت Paradox Interactive اولین بسته الحاقی بزرگ بازی Crusader Kings 3 را معرفی کرده و این بار مسیری کاملاً متفاوت با آنچه در نسخه‌های پیشین دیده‌ایم را طی کرده است. محتوای جدید، دربار سلطنتی را به‌صورت سه‌بعدی و تمام صفحه به بازی اضافه می‌کند و می‌توان برای اولین بار، تمام حکومت را به‌صورت بصری مشاهده کرد. آن‌ها همچنین تعدادی از ویژگی‌های بازی Crusader Kings 2: Monks and Mystics مانند سلاح‌های مخصوص یک فرهنگ و کشور را بازگردانده‌اند.

معمولاً بسته های الحاقی بازی Crusader Kings 2 به اضافه کردن حکومت‌های جدید تمرکز داشت اما بازی Crusader Kings 3 روندی کاملاً مخالف را پیش‌گرفته و به‌جای آن، محتوای بااهمیت و پرداختن به جنبه‌های نقش‌آفرینی بازی تمرکز شده است. این بار قرار است چشممان را از نقشه بزرگ بازی برداریم و به جان آن با شخصیت‌ها و مکان‌های فیزیکی موجود تعامل داشته باشیم که می‌تواند موفقیت زیادی برای ناشر این بازی پدید آورد.

تغییرات اولین بسته الحاقی Crusader Kings 3

بزرگ‌ترین تغییر درزمینه‌ی حکومت‌های فئودال و قبیله‌ای شکل‌گرفته است و این افراد می‌توانند به دربار و دادگاه سلطنتی دسترسی پیدا کنند. افراد بلندمرتبه حکومتی به لطف آپدیت جدید یک‌شکل و قیافه واقعی پیداکرده‌اند و می‌توان به‌صورت بصری آن‌ها را مشاهده کرد. از این به بعد می‌توانید قدرت دربار را با سرمایه‌گذاری افزایش دهید و هر چه بیشتر پول‌خرج‌کنید، میزان Grandeur یا عظمت دربار شما بالا می‌رود.

Grandeur یک مؤلفه آماری جدید است که روی‌ هم‌پیمانان شما تأثیر می‌گذارد و می‌تواند شخصیت‌های تازه‌ای به حکومت شما بکشاند. برای نمونه آهنگران مشهور یا شاعران شناخته‌شده، دلیل مهمی برای پیوستن به دربار شما خواهند داشت. هر چه حکومت شما گسترده‌تر باشد، نیاز به هزینه‌های بیشتری به‌منظور حفظ ظاهر و عظمت پادشاهی خواهید داشت و درصورتی‌که قدرت شما کاهش یابد، میزان پرستیژ افت می‌کند و هم‌پیمانان شما به‌آرامی از کنارتان فاصله می‌گیرند.

تریلر معرفی بازی Crusader Kings III را تماشا کنید: یک شاهزاده متولد شده است!

اضافه کردن دربار به شما اجازه می‌دهد تا تجارب هیجان‌انگیزی در بازی داشته باشید. برای نمونه نیاز به یک پادشاهی بزرگ از غرب به شرق ندارید و می‌توانید با یک حکومت کوچک هم دربار قدرتمندی داشته باشید که مردمان سراسر جهان را به خود می‌کشاند. این مزیت بزرگی برای افرادی است که چندان علاقه‌ای به کشورگشایی‌های پی‌درپی در بازی ندارند.

از دیگر ویژگی‌های بسته الحاقی جدید بازی Crusader Kings 3، پرداختن به گنجینه‌ها و ظواهر پادشاهی است. می‌توانید یک آهنگر معروف را استخدام کنید تا تاج پادشاهی زیبایی برای شما بسازد تا تمامی پادشاهان بعد از شما، آن را به سر کنند. یا اینکه شمشیر یادگاری پدربزرگتان را جلا دهید و آن را برای همیشه در قصر پادشاهی به دیوار بیاویزید.

Crusader-Kings-3-Royal-Court-

تغییر سیستم فرهنگی

انواع و اقسام دربار سلطنتی در انتظار شماست و برای نمونه می‌توانید در آموزش و دیپلماسی تمرکز کنید یا اینکه افراد دربار را طوری بچینید که برای سخت‌ترین جنگ‌ها شمارا آماده کنند. در کنار بسته الحاقی جدید، یک آپدیت مجانی هم برای بازی منتشر می‌شود که سیستم فرهنگی را به‌طور کل تغییر می‌دهد. از این به بعد شاهد سه دسته‌بندی فرهنگی Ethos، Traditions و Pillars هستیم که در ادامه آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

Ethos ویژگی‌های شخصیتی شمارا نشان می‌دهد، برای نمونه می‌توانید یک جنگ‌طلب باشید یا فردی روحانی و صلح‌طلب و همان‌طور که می‌بینید، تم اصلی حکومت شما توسط این دسته‌بندی مشخص می‌شود. Tradition یا سنت هم یک ویژگی فرهنگی مرتبط با کشورهاست و برای نمونه یک کشور دارای کشاورزان زبده است و یکی هم دارای زنان مبارز و شوالیه‌های شجاع است. Pillar هم معرف لباس و ویژگی‌های تاریخی یک حکومت است و از این به بعد دسته‌بندی‌های نژادی و فرهنگی مانند لاتین به بازی اضافه می‌شود.

بسته الحاقی جدید به شما اجازه ایجاد فرهنگ‌های تازه را می‌دهد و برای نمونه می‌توانید ترکیبی از فرهنگ اسکاندیناوی و یونان را بسازید و این به شما اجازه می‌دهد تا حکومتی قدرتمندتر باوجود جنگجوی های وایکینگ و خرد یونانی‌ها داشته باشید. تاریخ انتشار بسته الحاقی Royal Court مشخص نیست اما به‌زودی خبرهای بیشتری دریافت خواهیم کرد. مدیر استودیو Paradox اخیرا از سالها انتشار محتوای ضعیف عذرخواهی کرده و قول تغییرات بزرگی را داده است.

منبع: IGN

نوشته اولین بسته الحاقی بازی Crusader Kings 3 معرفی شد: به دربار خوش‌آمدید قربان! اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.