تاریخ انتشار : شنبه 23 ژانویه 2021 - 14:00
کد خبر : 19572

اتمام بازی Sherlock Holmes: One Chapter حدود 50 ساعت طول خواهد کشید

اتمام بازی Sherlock Holmes: One Chapter حدود 50 ساعت طول خواهد کشید

استودیو Frogwares سال‌های سال روی مجموعه Sherlock Holmes وقت صرف کرده و اکنون روی عنوان فصلی آن مشغول به کار شده است. بازی Sherlock Holmes: Chapter One این بار به ماجراهای پیش از معروفیت کارآگاه معروف..

استودیو Frogwares سال‌های سال روی مجموعه Sherlock Holmes وقت صرف کرده و اکنون روی عنوان فصلی آن مشغول به کار شده است. بازی Sherlock Holmes: Chapter One این بار به ماجراهای پیش از معروفیت کارآگاه معروف این سری می‌پردازد. تیم توسعه دهنده در جدیدترین ویدیو خود به سوالات طرفداران پاسخ داده و درباره مکانیزم‌ها و زمان متوسط گیم‌پلی به اطلاع‌رسانی پرداخته‌اند.

بنابر همین ویدیو اگر شما قصد دارید که تمام محتوای موجود در قسمت اول از جمله 30 مرحله فرعی را مشاهده کنید، به 40 الی 50 ساعت زمان خالص نیاز خواهید داشت. همچنین اشاره شده است که برخی از ماموریت‌های فرعی کاملاً در ابعاد ماموریت‌های اصلی در نظر گرفته شده‌اند و این موضوع یک پیشرفت قابل توجه خواهد بود. در ادامه ذکر می‌شود که کاربران پس از اتمام ماموریت اول قادر هستند تا به طور آزادانه در دنیای باز این عنوان به گردش و تعامل بپردازند.

همچنین تایید شده است که بازیکنان می‌توانند با پوشیدن لباس‌های مختلف، خود را جای شخصیت‌های دیگری قرار دهند و به برخی از مناطق نفوذ یا اعتماد برخی از اشخاص را جلب کنند؛ کلاه‌ها، عینک‌ها، ریش‌های مصنوعی و موارد این چنینی کاملاً در نظر گرفته شده‌اند و در ترکیب با گریم‌های نظیر چین و چروک و یا کبودی، به شما ظاهر کاملاً تازه‌ای می‌بخشند. از آن سو به صورتی دیگر نیز می‌توان به این فرایند نگاه کرد؛ در حقیقت شما می‌توانید به این وسیله ظاهر شرلوک هولمز را با توجه به سلیقه خود تغییر دهید.

بازی Sherlock Holmes: One Chapter در تاریخی نامعلوم از سال جاری برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X و S و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

منبع: Gaming Bolt

نوشته اتمام بازی Sherlock Holmes: One Chapter حدود 50 ساعت طول خواهد کشید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.