تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مارس 2022 - 14:31
کد خبر : 503622

اپل در برخی از نسخه های آیفون 14 از تراشه A15 استفاده می کند

اپل در برخی از نسخه های آیفون 14 از تراشه A15 استفاده می کند

اپل در برخی از نسخه های آیفون 14 از تراشه A15 استفاده می کند اپل معمولاً در گوشی‌های جدید خود از نسل جدید تراشه‌های A استفاده می‌کند اما ظاهراً این رویکرد در سری آیفون 14 تغییر پیدا خواهد کرد. بر اساس..

اپل در برخی از نسخه های آیفون 14 از تراشه A15 استفاده می کند

اپل معمولاً در گوشی‌های جدید خود از نسل جدید تراشه‌های A استفاده می‌کند اما ظاهراً این رویکرد در سری آیفون 14 تغییر پیدا خواهد کرد. بر اساس گزارش مینگ چی کو، تحلیل‌گر مشهور، اپل تنها در نسخه‌های پرو و پرو مکس آیفون 14 از تراشه‌ی A16 استفاده کرده و نسخه‌های پایه و مکس آیفون 14 را به تراشه‌ی A15 مجهز می‌کند.

مینگ چی کو همچنین اعلام کرده است که گوشی‌های آیفون 14 پرو و پرو مکس از رم LPDDR5 بهره خواهند برد اما دو نسخه‌ی دیگر از رم کندتر LPDDR4 استفاده خواهند کرد. به‌نظر می‌رسد که اپل در سال آینده نسخه‌ی جدیدی از گوشی‌های سری آیفون SE را روانه‌ی بازار نمی‌کند و در واقع نسخه‌ی پایه‌ و مکس آیفون 14 جانشین سری اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه‌ی SE خواهند بود.

آیفون 14

بر اساس گزارش‌های قبلی، نسخه‌ی پایه و پروی آیفون 14 از نمایشگر 6.1 اینچی استفاده خواهند کرد و نسخه‌های مکس و پرو مکس نیز به نمایشگر 6.7 اینچی مجهز خواهند شد. همچنین گفته می‌شود که نسخه‌ی پرو و پرو مکس آیفون 14 از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX703 بهره می‌برند. این حسگر قبلاً در گوشی‌های آیفون 13 پرو و پرو مکس نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

نظر شما در مورد سری آیفون 14 چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه قابلیت‌هایی را به این سری از گوشی‌های پرچمدار خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.