تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 10:06
کد خبر : 46330

اپل واچ 7 تفاوت چندانی با سری واچ 6 نداشته است

اپل واچ 7 تفاوت چندانی با سری واچ 6 نداشته است

اپل واچ 7 تفاوت چندانی با سری واچ 6 نداشته است حدود یک ماه پس از معرفی اپل واچ 7 و پس از تاخیرهای متعدد، سرانجام وب‌سایت iFixit به کالبدشکافی این ساعت هوشمند پرداخته است. اطلاعات افشاشده‌ی قبلی به شبا..

اپل واچ 7 تفاوت چندانی با سری واچ 6 نداشته است

حدود یک ماه پس از معرفی اپل واچ 7 و پس از تاخیرهای متعدد، سرانجام وب‌سایت iFixit به کالبدشکافی این ساعت هوشمند پرداخته است. اطلاعات افشاشده‌ی قبلی به شباهت زیاد این ساعت با اپل واچ 6 اشاره داشته‌اند و حالا کالبدشکافی آن نیز همین موضوع ر ا تایید کرده است.

تنها تفاوت این ساعت با نسخه‌ی قبلی در لبه‌های باریک‌تر صفحه نمایش و حذف کابل زیر نمایشگر آن است. اپل همچنین برای سیگنال لمسی و صفحه نمایش از یک کابل مشترک استفاده کرده و همین نکته باعث باریک‌تر شدن لبه‌های صفحه نمایش شده است. احتمالاً این تصمیم باعث ایجاد تاخیر در عرضه‌ی این سری از ساعت‌های هوشمند اپل نیز شده است.

اپل واچ 7

اپل در این ساعت از درگاه بازیابی استفاده نکرده و به جای آن از راه حل بدون سیم بهره برده است. کالبدشکافی اپل واچ 7 نشان می‌دهد که باتری اپل واچ 6 با این ساعت هماهنگ بوده و می‌توان از آن در ساعت هوشمند نسل جدید اپل استفاده کرد. این ساعت همانند اپل واچ 6 از وب‌‌سایت iFixit نمره 6 از 10 را دریافت کرد که دشواربودن تعمیر آن را نشان می‌دهد.

نظر شما در مورد ساعت هوشمند اپل واچ 7 چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه ویژگی‌هایی را به این ساعت اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.