تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 10:00
کد خبر : 46332

تحلیل‌گر مطرح: پنج ارز دیجیتال احتمالاً آماده ثبت اوج تاریخی جدید هستند

تحلیل‌گر مطرح: پنج ارز دیجیتال احتمالاً آماده ثبت اوج تاریخی جدید هستند

یکی از تحلیل‌گران مطرح بازار از ۵ ارز دیجیتالی نام برده است که می‌توانند در ادامه اوج‌های تاریخی جدیدی ثبت کنند. او گفته است احتمالاً بیت کوین در کوتاه‌مدت بهتر از سایر ارزها عمل خواهد کرد.
به گزارش د..

یکی از تحلیل‌گران مطرح بازار از ۵ ارز دیجیتالی نام برده است که می‌توانند در ادامه اوج‌های تاریخی جدیدی ثبت کنند. او گفته است احتمالاً بیت کوین در کوتاه‌مدت بهتر از سایر ارزها عمل خواهد کرد.

به گزارش دیلی هودل، کردیبل کریپتو (Credible Crypto) از تحلیل‌گران مطرح بازار ارز دیجیتال که ۲۵۱,۲۰۰ دنبال‌کننده هم در توییتر دارد، گفته است ظاهراً نهنگ‌های بازار در حال انباشت ارز دیجیتال کانوِکس فایننس (Convex Finance) هستند. کانوکس فایننس که توکن آن با نماد «CVX» شناخته می‌شود، پروتکلی بر بستر صرافی غیرمتمرکز کرو فایننس (Curve Finance) است.

این تحلیل‌گر مطرح گفته است:

[معامله‌گران] حرفه‌ای بار دیگری خریدی چند میلیون دلاری در بازار کانوکس فایننس ثبت کردند و قیمت خریدشان هم ۲۱.۵۳ دلار به ازای هر توکن بوده است، اما تو همچنان دست رو دست می‌گذاری.

کردیبل کریپتو گفته است با وجود ادامه دعوی حقوقی بین ریپل و کمیسیون بورس آمریکا، ارز دیجیتال «XRP» وضعیت به‌ظاهر خوب دارد. او انتظار دارد که XRP در ادامه مقاومت تاریخی ۱ دلاری را به حمایت تبدیل کند و آماده یک حرکت صعودی گسترده‌تر شود.

کردیبل کریپتو می‌گوید:

نمی‌توان توضیح داد که نمودار [XRP] چقدر فوق‌العاده است. در تلاشم تا بفهمم چطور یک تحلیل‌گر می‌تواند یک نشانه نزولی تکنیکال واقعی در این نمودار پیدا کند. به‌زودی زمانی که [قیمت] از این سطح فاصله گرفت، XRP همه را شگفت‌زده خواهد کرد.

نمودار قیمت ریپل (نمای ۳ هفته‌ای بازار ریپل/ دلار)

این تحلیل‌گر مطرح می‌گوید اتریوم آماده رسیدن به اوج‌های جدید است و احتمالاً در شکستن رکورد قیمتی خود راه بیت کوین را در پیش می‌گیرد. گفتنی است که در حال حاضر اتریوم از اوج ۴,۳۷۵ دلاری روز پنجشنبه اصلاح شده و با قیمتی حدود ۴,۰۲۳ دلار معامله می‌شود.

کریدبل کریپتو در رابطه با هدرا هشگراف (Hedera Hashgraph) گفته است که اگر این ارز دیجیتال بتواند از مقاومت ۰.۴۷ دلاری عبور کند، رسیدن به اوج تاریخی جدید برای آن محتمل خواهد بود.

این تحلیل‌گر سرشناس افزود:

هدرا هشگراف به زیبایی و مطابق با برنامه پیش می‌رود. انتظار دارم که به‌زودی خط میانی [درون ناحیه قرمزرنگ] شکسته شود، قیمت به نزدیکی ۰.۴۳ دلار برسد و در صورت عبور از ناحیه قرمزرنگ رسیدن به اوج تاریخی جدید هم محتمل خواهد بود.

نمودار قیمت هدرا هشگراف (نمای ۴ ساعته بازار هدرا هشگراف/ دلار)

کریدبل کریپتو معتقد است که سولانا هم در ادامه می‌تواند اوج تاریخی جدید ثبت کند. قیمت سولانا در طول هفت روز گذشته از ۱۶۲.۶۰ دلار به اوج ۲۰۴.۳۰ دلاری رسیده و رشدی ۲۶ درصدی را تجربه کرده است.

کریدبل کریپتو گفته است:

توجه داشته باشید که ناحیه نارنجی‌‌رنگ از سقوط گسترده‌تر قیمت جلوگیری کرده است. [قیمت در این سطح] حفظ شد، بیت کوین از مقاومت‌های پیش روی خود عبور کرد و اعتبار فرضیه نزولی‌شدن بازار از بین رفت. برای رکوردشکنی سولانا و بسیاری از آلت کوین‌های دیگر بازار آماده شوید.

نمودار قیمت سولانا (نمای ۴ ساعته بازار سولانا/ تتر)

این تحلیل‌گر افزود که در ادامه روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال به آلت کوین‌ها هم کشیده می‌شود، اما هشدار داد که احتمالاً در کوتاه‌مدت بیت کوین بهتر از سایر ارزهای بازار عمل خواهد کرد.

کریدبل کریپتو می‌گوید:

اگر [رشد قیمت بیت کوین] شما را شگفت‌زده کرده است، [باید بگویم] که این اتفاق با رشد آلت کوین‌ها هم همراه خواهد بود. درست است، بیت کوین پیش از سایرین در کانون توجه قرار خواهد گرفت، اما آلت کوین‌های هم به‌زودی با حرکات صعودی گسترده خود بیت کوین را دنبال خواهند کرد.

تحلیل‌گر مطرح: پنج ارز دیجیتال احتمالاً آماده ثبت اوج تاریخی جدید هستند

در این باره بیشتر بخوانید

  • ادامه جهش قیمت ارزهای دیجیتال؛ یکه‌تازی دوج کوین و ریپل در ۲۴ ساعت گذشته
  • وضعیت بازار؛ رسیدن قیمت اتریوم به ۴ هزار دلار همزمان با عبور قیمت بیت کوین از ۵۰ هزار دلار
  • وضعیت بازار؛ روز خونین بازار، اختلال در صرافی‌ها و حجم بالای سرمایه‌های لیکوییدشده
  • وضعیت بازار؛ پولکادات همچنان می‌تازد
  • وضعیت بازار؛ قرمز همچنان رنگ حاکم بر بازار است

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.