تاریخ انتشار : جمعه 14 می 2021 - 13:00
کد خبر : 38257

اپ موبایل E3 2021 معرفی شد؛ تماشای تمامی پنل ها به‌صورت آنلاین

اپ موبایل E3 2021 معرفی شد؛ تماشای تمامی پنل ها به‌صورت آنلاین

موسسه برگزارکننده نمایشگاه E3 2021 از اپ موبایل رویداد امسال خبر داده است. این اپ قرار است تمامی پنل ها را به‌صورت آنلاین پوشش دهد و هر آنچه لازم است را در اختیار مخاطب قرار دهد. نمایشگاه E3 2021 پس ا..

موسسه برگزارکننده نمایشگاه E3 2021 از اپ موبایل رویداد امسال خبر داده است. این اپ قرار است تمامی پنل ها را به‌صورت آنلاین پوشش دهد و هر آنچه لازم است را در اختیار مخاطب قرار دهد. نمایشگاه E3 2021 پس از یک سال درگیری شدید با همه‌گیری کرونا برگزار می‌شود و اگرچه روند واکسیناسیون در کشور آمریکا به‌سرعت پیش می‌رود اما موسسه ESA تصمیم گرفته تا نمایشگاه E3 امسال به‌صورت کاملاً مجازی برگزار شود.

این اولین بار است که نمایشگاه E3 به‌صورت کاملاً مجازی برگزار می‌شود و ازآنجایی‌که موبایل پلتفرم غالب است، اپ مخصوصی برای دنبال کردن اتفاقات و تماشای تمامی پنل ها و کنفرانس‌ها آماده‌شده است. این اپ قرار است به‌زودی در دسترس قرار گیرد و به‌عنوان پلی میان توسعه‌دهندگان و تماشاگران رفتار کند. اگر سال‌های پیش نمی‌توانستید پنل های E3 را از نزدیک ببینید، این بار می‌توانید به شکلی دیگر اما از نزدیک آن را ببینید.

پرتال آنلاین E3 2021

موسسه ESA به‌منظور تسهیل تماشای کنفرانس‌های خبری E3 امسال و ایجاد ارتباط نزدیک‌تری با طرفداران، یک اپ موبایل جامع طراحی کرده است. این اپ با همکاری شرکت‌های Game Cloud Network و HCL Technologies ساخته‌شده‌اند و قرار است دسترسی به آن از روز 22 خرداد برای همگان فراهم شود. 22 خرداد همان روز شروع نمایشگاه است و درنتیجه نمی‌توانید قبل از شروع رویداد به پرتال آنلاین دسترسی پیدا کنید. تنها ژورنالیست‌ها و رسانه‌ها می‌توانند پنج روز زودتر به پرتال دسترسی پیدا کنند.

هدف اصل پرتال آنلاین E3 2021 تنها نمایش رویدادها و کنفرانس‌های مختلف از ناشران بزرگ نیست، بلکه هدف آن ایجاد یک تجربه زنده از نمایشگاه است تا نرخ تعامل مناسبی میان توسعه‌دهندگان و تماشاگران ایجاد شود. همان‌طور که می‌دانید، نمایشگاه E3 با پنل های مختلفی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان قادر به تجربه بازی‌های جدید و گوش دادن به صحبت‌های توسعه‌دهندگان ارشد خواهند بود. ازجمله ویژگی‌های اپ موبایل E3 2021 باید به نکات زیر اشاره کرد:

  1. غرفه‌های زنده: این بخش از اپ به‌عنوان مرکز تمامی اعلانات و خبرهای جدید عمل خواهد کرد.
  2. سالن‌ها: این محلی است برای گرد هم‌آیی تمامی افرادی که در E3 شرکت می‌کنند.
  3. فروم ها: محل مناسبی برای بحث و گفتگو میان طرفداران در مورد آنچه اتفاق می‌افتد و آنچه قرار است اتفاق بیفتد
  4. تابلو امتیازات: این بخش به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق المان‌های مخصوص بازی با یکدیگر تعامل برقرار کنند.
  5. ایجاد پروفایل: در این بخش می‌توان یک پروفایل مخصوص با آواتار اختصاصی ساخت

ماه گذشته بود که موسسه ESA تاریخ برگزاری E3 را اعلام کرد. حضور ناشران بزرگی مانند مایکروسافت، بتسدا، Square Enix و… تائید شده است. سونی امسال غایب است و کونامی هم از حضور در مراسم امسال انصراف داده است.

منبع: E3expo

نوشته اپ موبایل E3 2021 معرفی شد؛ تماشای تمامی پنل ها به‌صورت آنلاین اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.