تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 مارس 2022 - 6:43
کد خبر : 504142

اینستاگرام ۲ قابلیت جدید را بخش Home اضافه کرد

اینستاگرام ۲ قابلیت جدید را بخش Home اضافه کرد

اینستاگرام ۲ قابلیت جدید را بخش Home اضافه کرد اینستاگرام در بروزرسانی جدید خود گزینه های Following و Favourite را به‌منظور تغییر نحوه عملکرد فید به Home اضافه کرد که حق انتخاب و کنترل بیشتری را در اخ..

اینستاگرام ۲ قابلیت جدید را بخش Home اضافه کرد

اینستاگرام در بروزرسانی جدید خود گزینه های Following و Favourite را به‌منظور تغییر نحوه عملکرد فید به Home اضافه کرد که حق انتخاب و کنترل بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نسخه جدید اینستاگرام دارای ۲ حالت فید اختیاری است و می‌توانید با لمس لوگو این برنامه به آنها دسترسی داشته باشید. با انتخاب گزینه Following می‌توانید پست‌های هر حساب کاربری که دنبال می‌کنید را بر اساس زمان‌بندی مشاهده کنید و گزینه دیگر نیز، حالت Following است و بر اساس حساب‌های کاربری موردعلاقه شما دسته‌بندی می‌شود.

مطالب مرتبط:

  • اینستاگرام امسال قابلیت تگ کردن محصولات را ارائه می کند
  • دادگاه عالی روسیه فیس بوک و اینستاگرام را به عنوان شبکه های افراطی شناخت
اینستاگرام Home

در بخش Favourite می‌توانید ۵۰ حساب کاربری را به فهرست خود اضافه کنید که بر اساس زمان‌بندی انتشار دسته‌بندی‌شده‌اند. به‌علاوه پست‌های منتشر شده در این بخش نسبت به دیگر پست‌ها اولویت دارند و می‌توانید تغییرات موردنظر خود را در این بخش اعمال کنید.

ایراد فعلی این قابلیت، عدم دسترسی کاربران به‌منظور تنظیم فیدها به حالت پیش‌فرض است و هر زمانی که کاربران بخواهند از این قابلیت استفاده کنند با الگوریتم پیش‌فرض اینستاگرام روبرو خواهند شد .

منبع: GSM Arena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.