تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 ژانویه 2021 - 11:00
کد خبر : 23189

بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity به فروش 3.5 میلیون نسخه دست یافت

بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity به فروش 3.5 میلیون نسخه دست یافت

این روزهای اکثر گزارش‌ها و آمار با توجه به فروش خیره‌کننده کنسول سوییچ شرکت نینتندو منتشر می‌شوند و از سوی دیگر نمی‌توان از تاثیر شگرف انحصاری‌های خاص آن جهت جذب مشتریان غافل شد. با این حال بازی Hyrul..

این روزهای اکثر گزارش‌ها و آمار با توجه به فروش خیره‌کننده کنسول سوییچ شرکت نینتندو منتشر می‌شوند و از سوی دیگر نمی‌توان از تاثیر شگرف انحصاری‌های خاص آن جهت جذب مشتریان غافل شد. با این حال بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity یکی دیگر از انحصاری‌های مهم شرکت نینتندو به شمار می‌آید که در این اواخر خبر چندانی از آن شنیده نشده است. اگر دلتنگ آن بودید، اکنون زمانی برپایی دوباره است!

بازی یاد شده که نسخه فرعی از مجموعه The Legend of Zelda به شمار می‌آید، در کمتر از یک هفته پس از انتشار، به آمار فروش 3 میلیون واحدی دست یافت و بسیاری را شوکه کرد. اگر چه این آمار در هفته بعدی تکرار نشد اما هنوز هم شاهد فروش بسیار خوب بازی هستیم.

طبق آخرین گزارش مالی Koei Tecmo، بازی مذکور تا پایان ماه دسامبر 2020 میلادی به حدود 3.5 میلیون فروش در سراسر جهان دست یافته است. همان‌طور که ذکر شد با در نظر گرفتن کاهش فروش، هنوز هم اعداد و ارقام شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند.

بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity هم‌اکنون به طور انحصاری تنها برای کنسول نیتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. این بازی بلافاصله پس از انتشار مورد توجه علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی قرار گرفت و ثابت کرد که پلتفرم نینتندو بهترین محل برای دست‌یابی به تجربه‌های باکیفیت و ناب است. با توجه به این که گزارش مذکور ماه جاری و گذشته میلادی را شامل نمی‌شود، ما می‌توانیم انتظار فروش بیشتری را حتی تاکنون داشته باشیم و این فروش احتمالاً در آینده هم با روندی معقول ادامه خواهد داشت.

منبع: Gaming Bolt

نوشته بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity به فروش 3.5 میلیون نسخه دست یافت اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.