تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 می 2021 - 16:20
کد خبر : 41421

بازی NBA 2K21 را مجانی از Epic Games Store دریافت کنید!

بازی NBA 2K21 را مجانی از Epic Games Store دریافت کنید!

فروشگاه Epic Games Store از بازی مجانی این هفته رونمایی کرده است که یک سورپرایز بزرگ است. بازی NBA 2K21 تا روز 6 خرداد به صورت مجانی در دسترس تمامی کاربران خواهد بود. این بازی از ساخته‌های استودیو 2K ..

فروشگاه Epic Games Store از بازی مجانی این هفته رونمایی کرده است که یک سورپرایز بزرگ است. بازی NBA 2K21 تا روز 6 خرداد به صورت مجانی در دسترس تمامی کاربران خواهد بود. این بازی از ساخته‌های استودیو 2K Sports است که طرفداران بسیار زیادی دارد و جزو معتبرترین بازی‌های ورزش موجود در بازار شناخته می‌شود.

چند وقت پیش شایعاتی در مورد بازی مجانی بعدی فروشگاه Epic Games Store منتشر شد و سرنخ‌هایی از یک بازی بزرگ را دریافت کردیم. عده‌ای باور داشتند که بازی GTA V دوباره مجانی خواهد شد و ممکن است این سناریو دوباره رخ دهد اما فعلاً می‌دانیم که بازی بزرگ بعدی اپیک گیمز، NBA 2K21 است که برای همیشه در اکانت کاربران فروشگاه باقی خواهد ماند.

بازی NBA 2K21 جدیدترین نسخه از فرانچایز محبوب NBA 2K است که توسط شرکت 2K Games منتشر می‌شود. اگرچه نسخه PC بازی تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته نداشت اما دریافت آن به صورت مجانی و شرکت در مسابقات آنلاین بدون پرداخت یک ریال، کار بزرگی است که تنها از پس فروشگاه Epic Games برمی‌آید. خبر خوب آن است که قابلیت کراس پلی میان کاربران استیم و اپیک برقرارشده و می‌توانید به دوستانتان وصل شوید و همراه آن‌ها بازی کنید.

آپدیت جدید NBA 2K21

شرکت 2K در کنار انتشار مجانی بازی روی فروشگاه اپیک، نهمین آپدیت بازی را برای کنسول‌ها معرفی کرده است. این آپدیت قرار است چهره‌ای تابستانی به NBA 2K21 ببخشد و رویدادهای تازه‌ای در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد. علاوه بر تم جدید، یونیفرم‌های تازه‌ای برای لیگ بسکتبال بانوان و تغییراتی درزمینه‌ی میدان‌ها بسکتبال را هم خواهیم دید.

آپدیت جدید شکل و قیافه بازیکنان NBA را بهبود می‌بخشد و تجربه کلی بازی را هم ارتقاء می‌دهد. انتظار معرفی رویدادهای تازه‌ای را در قالب کمپین تابستانی بازی NBA 2K21 داشته باشید. شرکت 2K Games در طول رویداد مالی اخیر از فروش 10 میلیون نسخه‌ای بازی صحبت کرده و اگر یادتان باشد، میزان فروش بازی در ماه فوریه، حدود 8 میلیون نسخه بود.

میزان درآمد دریافتی از خرید درون برنامه‌ای بیش از 37 درصد در سه‌ماهه اخیر رشد داشته و بازیکنان بیشتری نسبت به سال گذشته، دست به خرج شده‌اند. به‌طور کل میزان هزینه انجام‌شده توسط بازیکنان نسبت به سال گذشته، 73 درصد افزایش داشته است. 2K امیدوار است مجانی شدن بازی روی PC این ارقام را به بالاترین حد ممکن برساند. می‌توانید از طریق لینک زیر به فروشگاه Epic Games Store هدایت شوید و بازی را برای همیشه به اکانت خود اضافه کنید.

دریافت بازی NBA 2K21 به صورت مجانی از فروشگاه Epic Games Store

منبع: VG247

نوشته بازی NBA 2K21 را مجانی از Epic Games Store دریافت کنید! اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.