تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 ژانویه 2021 - 15:00
کد خبر : 14556

ویوو X60 پرو پلاس به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود

ویوو X60 پرو پلاس به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود

ویوو X60 پرو پلاس به..

ویوو X60 پرو پلاس به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود

حساب رسمی شرکت ویوو اخیراً در شبکه اجتماعی ویبو (Webio) تایید کرده X60 پرو پلاس که در تاریخ ۲ بهمن‌ماه سال جاری (۲۱ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی) به صورت رسمی معرفی خواهد شد، به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز است.

پوستری که این شرکت به تازگی منتشر کرده است، نشان می‌دهد که قاب پشتی ویوو X60 پرو پلاس به یک لایه چرمی مجهز خواهد بود و در دو رنگ عرضه خواهد شد. همچنین می‌توان با نگاهی دقیق‌تر عبارات موجود در ماژول دوربین را نیز مشاهده کرد. به این ترتیب همان‌طور که آشکار به نظر می‌رسد، محصول مورد نظر از لنزهای ZEISS استفاده کرده است و شامل چهار دوربین از جمله دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN1 خواهد بود.

با وجود اقدام مورد بحث، ویوو تاکنون مشخصات سخت‌افزاری دیگر X60 پرو پلاس را اعلام نکرده است. به هر صورت، طبق فهرست‌بندی شعبه چینی وب‌سایت شرکت مذکور، گویا گوشی یاد شده در دو پیکربندی رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. تصاویر موجود در این وب‌سایت تایید می‌کنند که ما شاهد وجود یک روزنه دوربین در نمایشگر جلویی و همچنین حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهیم بود.

ویوو X60 پرو پلاس
ویوو X60 پرو پلاس

تیزرهای پیشین به کارایی قابل توجه دوربین این دستگاه در نور کم و کیفیت بالای صدا اشاره می‌کردند. حال ما جزئیات مورد نظر بیشتری را به اطلاع شما رسانده‌ایم. همچنین مدتی پیش شاهد دریافت گواهینامه ۳C نیز بودیم که وجود شارژ سریع ۵۵ وات را نیز تایید می‌کرد. ما در آن گواهینامه می‌توانستیم آثاری از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز نمایشگر را نیز مشاهده کنیم. پیش از این در همان گواهینامه وجود پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و اندروید پیش فرض ۱۱ تایید شده بود.

برای کسانی که اطلاع ندارند لازم به ذکر است که اعضای دیگر خانواده X60 یعنی مدل پایه X60 و X60 پرو در حالی عرضه خواهند شد که به پردازنده سامسونگ اگزینوس ۱۰۸۰ مجهز خواهند بود و ما این مسئله را در ماه نوامبر فهمیده بودیم؛ با این حال این دستگاه‌ها نیز اولین محصولاتی هستند که با پردازنده یاد شده روانه بازار خواهند شد.

در حال حاضر زمانی بالغ بر ۲ روز تا معرفی رسمی ویوو X60 پرو پلاس باقی مانده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر به محض معرفی، وب‌سایت تکفارس را دنبال کنید.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.