تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اکتبر 2021 - 9:34
کد خبر : 45248

بررسی علت و نحوه رفع مشکل ارور We limit how often در اینستاگرام

بررسی علت و نحوه رفع مشکل ارور We limit how often در اینستاگرام

اینستاگرام 📷 یکی از محبوب‌ترین شبکه‌‌های اجتماعی است که قوانین خاصی دارد. برای این که بتوانید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، بهتر است با این قوانین آشنا شوید. یکی از این قوانین، وجود محدودیت‌ه..

اینستاگرام 📷 یکی از محبوب‌ترین شبکه‌‌های اجتماعی است که قوانین خاصی دارد. برای این که بتوانید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، بهتر است با این قوانین آشنا شوید. یکی از این قوانین، وجود محدودیت‌های فعالیتی یا We limit how often در Instagram است. در این مطلب از انزل وب به بررسی علت و روش رفع مشکل ارور We limit how often در اینستاگرام میپردازیم.

رفع مشکل We limit how often اینستاگرام

?How to Fix We Limit How Often Error on Instagram

گاهی اینستاگرام کاربران خود را در زمینه لایک کردن، کامنت گذاشتن، پست کردن و… محدود می‌کند. وقتی از حد مجاز فراتر بروید، با پیام We limit how often you can do certain things on Instagram to protect our community. Tell us if you think we made a mistake. مواجه خواهید شد. در نتیجه، دیگر نمی‌توانید به این فعالیت‌ها ادامه دهید. در این حالت، بهتر است حد مجاز برای هر یک از بخش‌های اینستاگرام را بدانید تا به مشکل Activity اینستاگرام برنخورید. در این مطلب از انزل وب رفع مشکل Try again later در اینستا و محدودیت آن را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

محدود شدن در اینستاگرام چیست؟

رفع ارور We limit how often

اینستاگرام برای فعالیت‌هایی مانند لایک کردن، دنبال کردن، آنفالو کردن، کامنت گذاشتن، پست گذاشتن، استوری کردن و… محدودیت‌هایی دارد. مدیر اینستاگرام گفته است که برای حفاظت از انجمنمان برخی فعالیت ها را محدود میکنیم. این گونه جلوی فعالیت افراد سودجو گرفته می‌شود. فرقی ندارد که شما چه فعالیتی در این شبکه اجتماعی دارید. اگر میزان محدودیت‌های موارد مختلف را در Instagram ندانید، ممکن است اکانت خود را Banned کنید. در این حالت بسیاری از فعالیت‌ها و گاهی همه آن‌ها را نمی‌توانید انجام دهید. مدیران اینستاگرام هیچ اطلاعاتی درباره حد مجاز فعالیت‌ها به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند و اطلاعات این پست از روی تجربه جمع‌آوری شده است.

این که محدود شدن در اینستا چقدر طول میکشد و چه میزانی دارد بسیار به اکانت شما بستگی دارد. موارد مختلفی روی تعیین این حد مجاز تاثیر می‌گذارند. به عنوان مثال، اکانت‌های قدیمی‌تر حد مجاز متفاوتی با اکانت‌های جدیدتر دارند. تعداد فالور یک اکانت هم روی این میزان تاثیر می‌گذارد. میزان فعالیت صفحه و فعالیت فالورها هم روی این مورد تاثیر دارد. الگوریتم اینستاگرام در این زمینه بسیار هوشمندانه عمل می‌کند.

اگر فعالیت های شما از حد مجاز بگذرند، با توجه به میزان فعالیت انجام شده، سن اکانت و… به مدت ۲ الی ۴۸ ساعت ممکن است محدود شوید. چیزی که مهم است، اقدامات بعدی شما پس از برداشته شدن محدودیت است. اگر دوباره این روند را ادامه دهید و از حد مجاز گذر کنید، اکانت شما برای مدت زمان طولانی‌تری محدود خواهد شد. در چنین حالتی اکثر امکانات یا شاید هم تمام آن‌ها برایتان بسته می‌شود و نمی‌توانید کامنت بگذارید، استوری کنید، پست بگذارید، لایک کنید و… .

اگر در اینستاگرام خود با ارور Sorry something went wrong مواجه شدید، مطلب آموزش رفع مشکل خطای We are sorry but something went wrong اینستاگرام را مطالعه کنید.

معنی جمله We limit how often در اینستاگرام چیست و چرا رخ می‌دهد؟

معنی جمله We limit how often در اینستاگرام این است که ما گاهی فعالیت‌ها را محدود می‌کنیم. علت این محدود کردن نیز جلوگیری از اسپم است. اگر فعالیت‌های شما بیش از حد یا تکراری باشند، اینستاگرام اکانت شما را یک ربات فرض می‌کند. در نتیجه، برای جلوگیری از وجود چنین اکانت‌های محدودیت‌های را برای هر کاربر در نظر گرفته است. شما باید اعتماد اینستاگرام را به دست بیاورید و طوری رفتار نکنید که پیج شما را با یک ربات اشتباه بگیرد.

پیام We limit how often در اینستاگرام برای Follow/Unfollow

رفع پیغام We limit how often

در این شبکه اجتماعی فالو کردن و آنفالو کردن در یک دسته قرار می‌گیرند. در هر ساعت ده اکانت را می‌توانید فالو یا آنفالو کنید. اگر اکانت شما جدید است، برای این کار عجله نکنید. می‌توانید برای هفته اول ۵۰ اکانت را Follow/Unfollow کنید. می‌توانید این رقم را در هفته دوم دو برابر کنید و به تدریج آن را افزایش دهید.

اگر این کار را پشت سر هم و با عجله انجام دهید، از جانب اینستاگرام اسپم محسوب می‌شود. برای رفع محدودیت فالو در اینستاگرام تنها کاری که می‌توانید بکنید این است که صبر کنید تا محدودیت برداشته شود و اینستاگرام شما را ربات فرض نکند.

ارور We limit how often در اینستاگرام برای لایک کردن

لایک کردن هم در اینستاگرام محدودیت‌هایی دارد. شما می‌توانید تا ۱۰۰۰ پست را در طول روز لایک کنید. پیشنهاد ما این است که به ۷۰۰ مورد در روز بسنده کنید و با رسیدن به ۱۰۰۰ لایک در روز، اکانت خود را به خطر نیندازید. البته این میزان به اکانت شما هم بستگی دارد. به عنوان مثال، یک اکانت جدید ۱۰۰۰ لایک در روز نخواهد داشت. برای رفع ارور We limit how often در اینستاگرام در این باره، باید صبر کنید تا محدودیت به پایان برسد. به همین دلیل، بهتر است اصلا به این محدودیت نرسید.

مشکل اینستاگرام We limit how often برای کامنت

علت محدود شدن کامنت اینستاگرام

مشکل اینستاگرام We limit how often برای کامنت هم وجود دارد. شما نمی‌توانید بیشتر از ۱۸۰ الی ۲۰۰ در روز کامنت بگذارید. البته این میزان برای اکانت‌های جدید کمتر است. همچنین باید دقت کنید که یک کامنت را چند بار تکرار نکنید. علاوه بر این، برای کامنت گذاشتن تنها به اموجی‌ها بسنده نکنید. اگر اموجی تنها را کامنت بگذارید و این کار را تکرار کنید، اینستاگرام آن را اسپم تشخیص می‌دهد و اکانت شما را مسدود می‌کند. در نتیجه، علت محدود شدن کامنت اینستاگرام می‌تواند تکراری بودن آن‌ها، استفاده از اموجی بدون کلمه یا رد شدن از حد مجاز روزانه باشد.

تعداد حروف کپشن و کامنت هم نمی‌تواند بیشتر از ۲۲۰۰ حرف باشد. همچنین نباید همه این ۲۲۰۰ حرف را برای اموجی استفاده کنید و در کنار اموجی‌ها هیچ کلمه‌ای ننویسید. این گونه کپشن یا کامنت شما اسپم شناسایی می‌شود.

نشانه های محدود شدن در اینستاگرام و دایرکت

رفع ارور We limit how often در رابطه با دایرکت کمی سخت است زیرا آن چنان مشخص نیست که چه میزان دایرکت می‌توانید در طول روز ارسال کنید. این مورد به سن صفحه شما هم بستگی دارد. با این حال، می‌توانید بین ۵۰ الی ۸۰ دایرکت در طول روز ارسال کنید. بهتر است در ابتدای راه این کار را با ۲۰ تا ۵۰ دایرکت شروع کنید و به تدریج این میزان را افزایش دهید. در مجموع، بهتر است در ابتدای راه کل فعالیت‌های شما مثل لایک کردن، فالو کردن، کامنت گذاشتن و… ۵۰۰ مورد در روز باشد و این تعداد را به تدریج افزایش دهید.

ارور We limit how often instagram درباره هشتگ

ارور We limit how often instagram درباره هشتگ هم وجود دارد. شما می‌توانید تا سی هشتگ در هر پست داشته باشید. نیازی نیست از هر سی مورد در پست‌های خود استفاده کنید. کافی است هشتگ‌های صحیح اکانت خود را پیدا کنید و فقط همان موارد را استفاده کنید.

برای آشنایی با قوانین کپی رایت Instagram، مطلب علت ارور کپی رایت در اینستاگرام و حذف پست را مطالعه کنید.

رفع پیغام We limit how often در IGTV

رفع پیغام We limit how often

برای رفع پیغام We limit how often در IGTV باید این نکته را در نظر بگیرید که با توجه به اکانت شما محدودیت آن متفاوت خواهد بود. هر چه تعداد فالور شما بالاتر باشد و فعالیت پیج شما بیشتر باشد، میزان دقایق ویدئو در IGTV هم بیشتر خواهد شد.

برخی از اکانت‌ها تا یک ساعت هم می‌توانند ویدئو به اشتراک بگذارند. در حالی که برخی دیگر فقط می‌توانند یک ویدئوی ده دقیقه‌ای داشته باشند. بهتر است ویدئوهای خود را از ده دقیقه شروع کنید. سپس به تدریج این میزان را افزایش دهید. پس فورا یک ویدئوی سی دقیقه‌ای، بیست دقیقه‌ای و … به اشتراک نگذارید.

رفع مشکل Try again later در اینستا و استوری

مشکل اینستاگرام We limit how often برای استوری هم به وجود می‌آید. اگر استوری‌های زیادی در طول روز به اشتراک بگذارید، ممکن است اینستاگرام فعالیت شما را محدود کند. یک کاربر می‌تواند روزانه تا ۱۰۰ استوری را به اشتراک بگذارد. اگر اکانت شما جدید است یا فعالیت شما در مجموع کم است، بهتر است تعداد کمتری استوری در طول روز منتشر کنید.

با این حال، برای هالایت کردن استوری‌ها هیچ محدودیتی برای هیچ اکانتی وجود ندارد.

نشانه های محدود شدن در اینستاگرام در زمینه Tag و Mention

مشکل اینستاگرام we limit how often برای تگ هم وجود دارد. شما تا ۲۰ اکانت را می‌توانید روی یک پست تگ کنید.

در هر پست هم می‌توانید تا ده اکانت را منشن کنید. فرقی ندارد که چند وقت هست که در اینستاگرام فعالیت دارید. این مورد برای همه برابر است.

مشکل اینستاگرام We limit how often در رابطه با تعداد حروف نام اکانت و بیو

نشانه های محدود شدن در اینستاگرام

مشکل اینستاگرام We limit how often در رابطه با تعداد حروف نام اکانت و بیو هم وجود دارد. برای نام اکانت تا ۳۰ حرف می‌توانید انتخاب کنید.

برای بیو هم تا ۱۵۰ حرف می‌توانید استفاده کنید. هر چه نام اکانت و بیو کوتاه‌تر باشد، بهتر است. آن چه در نام و بیو مهم است، جذاب بودن آن است. وقتی نام اکانت کوتاه باشد، جستجو و پیدا کردن صفحه شما راحت‌تر خواهد بود.

پیام We limit how often در اینستاگرام برای پست کردن و اشتراک ویدئو و عکس

جالب است بدانید که هیچ محدودیتی برای پست کردن در طول روز وجود ندارد و کاربر می‌تواند به صورت روزانه هر تعداد پست که می‌خواهد روزانه منتشر کند.

اینستاگرام مخالف کپی کردن پست‌های دیگران است. محدودیتی برای به اشتراک گذاشتن تصویر و ویدیو وجود ندارد اما ویدئوها می‌توانند تا ۶۰ ثانیه باشند. در هر پست هم می‌توانید تا ده عکس یا ویدیو به صورت آلبومی بگذارید.

رفع ارور We limit how often چگونه انجام می‌شود؟

برای رفع ارور We limit how often روش‌های مختلفی وجود دارد. اول از همه شما باید بدانید که حد مجاز هر فعالیت در اینستاگرام چه میزان است. حال که این مورد را توضیح دادیم، خبر دارید که در هر زمینه چقدر می‌توانید فعالیت کنید تا اکانت شما به تعلیق نیفتد.

بهترین راه این است که برای آغاز فعالیت خود در اینستاگرام، آهسته و به تدریج عمل کنید. همان طور که اشاره شد، محدودیت برخی از فعالیت‌ها به سن پیج شما یا میزان فعالیت شما و فالورهای صفحه بستگی دارد. در این موارد تنها راهی که دارید این است که آهسته و پیوسته شروع کنید و به تدریج میزان فعالیت‌های خود را با توجه به حد مجاز آن افزایش دهید. اگر حتی از کمترین حالت شروع کنید اما مدت زمان زیادی از فعالیت دست بکشید، تمام تلاش‌های سابق شما بی‌فایده می‌شود. روش‌های مختلفی وجود دارد که به شما کمک می‌کند شمارش میزان فعالیت‌های روزانه خود را داشته باشید و از حد مجاز فراتر نروید. در ادامه این روش‌های را بررسی می‌کنیم.

رفع پیغام We limit how often با ارسال گزارش

وقتی ارور We limit how often در اینستاگرام را دریافت می‌کنید، می‌توانید روی پروفایل خود بزنید و به Settings بروید. سپس روی Help بزنید. حال روی Report a Problem بزنید و مشکل خود را خلاصه توضیح دهید و آن را برای اینستاگرام ارسال کنید.

رفع پیغام We limit how often

اگر این ارور را اشتباها دریافت کرده‌اید و فکر می‌کنید کار خطایی انجام نداده‌اید، ممکن است محدودیت برداشته شود. در صورتی که از حد مجاز فراتر رفته باشید و می‌دانید که دیگر این کار را انجام نمی‌دهید، امکان این وجود دارد که محدودیت اکانت شما حذف شود و بتوانید به فعالیت عادی ادامه دهید.

روش دیگری هم وجود دارد. وقتی فعالیت شما محدود شود، پیامی را دریافت خواهید کرد که یا باید روی OK بزنید یا Report problem را انتخاب کنید. در این حالت روی Report a Problem بزنید و توضیحات خود را به صورت مختصر بنویسید و آن را ارسال کنید.

رفع پیغام We limit how often

رفع محدودیت فالو در اینستاگرام و سایر فعالیت‌ها با استفاده از ابزار اتوماسیون

با استفاده از ابزارهای Automation می‌توانید میزان فعالیت روزانه خود را چک کنید. این ابزارها برای رفع محدودیت به شما کمکی نمی‌کنند اما کاری می‌کنند که حواستان به حد مجاز روزانه باشد. اکثر این ابزارها دارای بخش‌ای برای مدیریت نظرات، دایرکت دادن، زمان‌بندی پست‌ها و… هستند. وقتی هم از حد مجاز فراتر نروید، اکانت شما محدود نخواهد شد.

جلوگیری از بروز مشکل اینستاگرام We limit how often با استفاده از Account manager

با استفاده از Account manager می‌توانید از بروز مشکل اینستاگرام We limit how often جلوگیری کنید. با استفاده از مدیریت حساب کاربری از هر گونه تغییر در الگوریتم اینستاگرام مطلع خواهید شد و در زمان رسیدن به محدودیت روزانه هشداری دریافت خواهید کرد تا زیاده‌ روی نکنید. پلتفرم‌های مدیریت حساب مختلفی وجود دارد که بهتر است در انتخاب آنها نهایت دقت را داشته باشید چرا که سروس های نامعتبر میتوانید اکانت شما در خطر بیشتری قرار دهند.

جلوگیری از ارور We limit how often instagram با کمک دستیاز مجازی

جلوگیری از ارور We limit how often instagram با کمک گرفتن از دستیاز مجازی هم امکان‌پذیر است. الگوریتم اینستاگرام در آن‌ها به روز می‌شود و فعالیت شما را با توجه به الگوریتم جدید مدیریت می‌کنند. با کمک دستیاز مجازی می‌توانید حساب خود را به صورت عادی بالا ببرید و رشد کنید.

رفع پیغام We limit how often با داشتن فعالیت روزانه و عادی

برای رفع پیغام We limit how often پیش از هر چیزی باید فعالیت روزانه صفحه خود را حفظ کنید. میزان حد مجاز بسیاری از فعالیت‌ها در اکانت قدیمی و جدید متفاوت است. اکانت رها شده نیز از این امر مستثنی نیست. یک حساب قدیمی فعال اعتماد اینستاگرام را به خوبی جلب کرده است. هر چه فعالیت‌های روزانه بیشتری داشته باشید، میزان محدودیت‌های شما هم کمتر خواهد شد. البته برای فعالیت روزانه حد مجاز کلی را در نظر بگیرید.

استفاده روزانه برای رشد یک اکانت بسیار حیاتی است. اگر صفحه جدید باز کرده‌اید، باید آن را درست و مدیریت شده بالا ببرید. در ان درست فعالیت کنید تا بتوانید مخاطب صحیح را برای پیج خود پیدا کنید و پیشرفت کنید.

از هشتگ‌های تکراری دوری کنید. هشتگ‌های مشابه نگذارید. از هشتگ‌ها به صورت استراتژیک استفاده کنید زیرا بسیار مهم هستند. پیش از استفاده از آن، در بخش جستجو آن را Search کنید و ببنید چقدر دنبال‌کننده دارد و چقدر محبوب است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب به سوال چگونه از محدود شدن در اینستاگرام خارج شویم، پاسخ دادیم و علت و روش رفع این مشکل را بررسی کردیم. آیا موفق شدید این مشکل را برطرف کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.