تاریخ انتشار : جمعه 15 ژانویه 2021 - 10:00
کد خبر : 9232

جزئيات جدیدی از بازی The Callisto Protocol منتشر شد؛ ارتباط محدود با PUBG

جزئيات جدیدی از بازی The Callisto Protocol منتشر شد؛ ارتباط محدود با PUBG

در انتهای سال پیش میلادی و در مراسم The Game Awards 2020 ما شاهد رونمایی از اثر جدید سازنده Dead Space با نام The Callisto Protocol بودیم. با وجود آن که ما تاکنون تنها با یک تریلر CGI و اندک جزئيات قا..

در انتهای سال پیش میلادی و در مراسم The Game Awards 2020 ما شاهد رونمایی از اثر جدید سازنده Dead Space با نام The Callisto Protocol بودیم. با وجود آن که ما تاکنون تنها با یک تریلر CGI و اندک جزئيات قابل قبولی مواجه شده‌ایم اما این موضوع را متوجه شده‌ایم که این اثر در دنیایی مرتبط با Player Unknown Battle Royale پیش می‌رود. حال این سازنده دست به کار شده و باری دیگر در این زمینه مصاحبه کرده است.

رئیس استودیو Striking Distance یعنی گلن اسکوفیلد به تازگی در مصاحبه با وب‌سایت Games Radar توضیح داده که چه ارتباطی بین اثر جدید او و PUBG وجود دارد. ما از قبل می‌دانیم که این پروژه ژانر ترس به 300 سال بعد از دنیای PUBG سفر می‌کند و تیم توسعه دهنده این بازی بتل رویال محبوب یعنی PUBG Corps در حال همکاری با اسکوفیلد هستند تا دنیای مشترک این دو عنوان را شکل دهند.

بازی The Callisto Protocol اثر جدید سازنده Dead Space معرفی شد

حال اسکوفیلد با وجود اشاره به تشکیل یک خط داستانی کامل برای تمام قضایا،‌ روی این موضوع پافشاری می‌کند که روایت‌های مربوط به PUBG چندان عمیق نخواهتد بود و بیشتر هواداران دو آتشه سری قابل به درک آن‌ها هستند. همچنین به نظر می‌رسد که عنوان PUBG هم در آینده اشاره‌هایی آشکار به The Callisto Protocol داشته باشد و این موضوع از سوی هر دو اثر ادامه پیدا کند:

سازنده بازی Dead spaceما اکنون به عنوان یک تیم نویسنده در حال کمک کردن به PUBG Corp هستیم و در این بین به شکل‌گیری افسانه‌ها و دنیای PUBG نیز کمک می‌‌کنیم. آن‌ها یک خط زمانی دارند و ما در حال تطابق با آن هستیم. در حقیقت قرار نیست که این خیلی عمیق باشد اما در گوشه و کنار آن چندین رابطه کوچک برقرار خواهد بود. ما احتمالاً هر بار به یک چیز ارجاع خواهیم داد؛ البته این موضوع زمانی که بازی منتشر شود منطقی‌تر از حالا جلوه می‌کند!

بازی یاد شده در سال 2022 میلادی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X و S و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Gaming Bolt

نوشته جزئيات جدیدی از بازی The Callisto Protocol منتشر شد؛ ارتباط محدود با PUBG اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.