تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 اکتبر 2021 - 5:30
کد خبر : 46216

بررسی ویدیویی شیائومی پوکو ایکس ۳ GT

بررسی ویدیویی شیائومی پوکو ایکس ۳ GT

بررسی ویدیویی شیائومی پوکو ایکس ۳ GT کمپانی پوکو به‌تازگی دو گوشی جدید از سری GT با نام‌های پوکو ایکس ۳ GT و پوکو GT F3 شیائومی را به بازار عرضه کرد. گوشی ایکس ۳ GT تنها در خاورمیانه و آسیا (به جز کشو..

بررسی ویدیویی شیائومی پوکو ایکس ۳ GT

کمپانی پوکو به‌تازگی دو گوشی جدید از سری GT با نام‌های پوکو ایکس ۳ GT و پوکو GT F3 شیائومی را به بازار عرضه کرد. گوشی ایکس ۳ GT تنها در خاورمیانه و آسیا (به جز کشور هند) عرضه شده و GT F3 نیز به‌طور اختصاصی برای بازار کشور هند تولید شده است.

هدف پوکو از ساخت این دو گوشی، ارائه‌ی محصولاتی قدرتمند و در عین حال اقتصادی بوده است. ما در ویدیوی این مطلب به سراغ بررسی پوکو ایکس ۳ GT رفته‌ایم.

پوکو گوشی ایکس ۳ GT را به همراه یک شارژر ۶۷ واتی و یک کابل USB-A به USB-C عرضه کرده است. این ترکیب در گوشی پرچمدار می ۱۱ الترا نیز استفاده شده بود. علاوه بر شارژر فوق‌العاده، جعبه‌ی این گوشی حاوی یک محافظ سیلیکونی شفاف، کابل تبدیل USB-C به جک ۳٫۵ میلی‌متری و چندین استیکر پوکو می‌باشد.

مطالب مرتبط:

  • بررسی شیائومی پوکو ایکس ۳ GT؛ میان رده قدرتمند و شگفتی ساز
  • جعبه گشایی شیائومی پوکو ایکس ۳ GT

پوکو ایکس ۳ GT یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود اما طراحی آن به هیچ وجه چنین چیزی را نشان نمی‌دهد. هر سه رنگ سیاه، سفید و آبی این گوشی طراحی زیبایی داشته و بسیار جذاب می‌باشند.

این گوشی همچنین از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس بهره برده که تا پیش از این تنها در گوشی‌های پرجمدار پوکو مورد استفاده قرار می‌گرفت. در واقع پوکو ایکس ۳ GT، ردمی نوت ۱۰ پرو و نوکیا X20 اولین گوشی‌های میان‌رده‌ای هستند که از این محافظ صفحه نمایش استفاده می‌کنند.

بدنه‌ی این گوشی از جنس پلاستیک بوده و قاب دور آن نیز به‌صورت مات طراحی شده است. با این حال، ظاهر قسمت پشتی گوشی شبیه به شیشه می‌باشد. خوشبختانه لوگوی شرکت پوکو با انداز‌ه‌ای مناسب در قسمت بالای گوشی قرار گرفته و دیگر خبری از لوگوی بزرگ این شرکت در قسمت میانی گوشی نیست.

ایکس ۳ GT همانند بیشتر گوشی‌های میان‌رده‌ی شیائومی و پوکو گواهی IP53 را دریافت کرده و تا حد کمی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

صفحه نمایش ال سی دی ایکس ۳ GT بخش زیادی از قسمت جلویی آن را در بر گرفته است. بلندگوی مکالمه‌ی گوشی در قسمت بالایی صفحه نمایش قرار داشته و بلندگوی دیگر گوشی نیز در زیر این نمایشگر قرار دارد. شما می‌توانید از این دو بلندگو برای مکالمه نیز استفاده کنید. این بلندگوها از فناوری دالبی اتموس نیز پشتیبانی کرده‌اند.

علاوه بر این موارد، در قسمت بالایی گوشی از یک بلستر مادون قرمز و یک میکروفون استفاده شده و درگاه USB-C گوشی نیز در قسمت پایینی آن قرار دارد. همچنین شیار سیم‌کارت گوشی در سمت چپ و دکمه‌های پاور و تنظیم صدای گوشی نیز در سمت راست آن جای گرفته‌اند. حسگر اثر انگشت گوشی نیز درون دکمه‌ی پاور تعبیه شده و از سرعت و دقت بالایی برخوردار است.

دانلود با کیفیت 1080pدانلود با کیفیت 720pمنبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.