تاریخ انتشار : دوشنبه 2 ژانویه 2023 - 11:33
کد خبر : 506019

بهترین سورپرایز برای ولنتاین

بهترین سورپرایز برای ولنتاین

نشان دادن عشق و محبت به فردی که دوستش دارید می تواند در تمام روزهای سال انجام شود. با این حال یک روز مخصوص به صورت جهانی به نام ولنتاین برای این کار در نظر گرفته شده تا عشاق بتوانند با خرید هدایای مختلف عشق زندگی خود را خوشحال کرده و دوست داشتن خود را

نشان دادن عشق و محبت به فردی که دوستش دارید می تواند در تمام روزهای سال انجام شود. با این حال یک روز مخصوص به صورت جهانی به نام ولنتاین برای این کار در نظر گرفته شده تا عشاق بتوانند با خرید هدایای مختلف عشق زندگی خود را خوشحال کرده و دوست داشتن خود را چند برابر کنند. اما بهترین هدیه یا سورپرایز برای ولنتاین چه چیزهایی می تواند باشد. با ما در این مطلب همراه باشید تا با هدیه ای خاص برای ولنتاین آشنا شویم.

بهترین سورپرایز برای ولنتاین چیست؟

انتخاب هدیه روز ولنتاین هم مانند بسیاری از هدایای مناسبت های دیگر ممکن است بسیار چالش برانگیز باشد. اولین چیزی که برای هدیه ولنتاین به ذهن می رسد، گل و شکلات و خرس عروسکی است. این سه پای ثابت و نماد ولنتاین هستند که البته بهتر است آن ها را به همراه وسایل دیگر هدیه داد. ایده های مختلفی برای کادو های روز ولنتاین وجود دارند.

اگر نزدیک این روز هم سری به بازار بزنید با ویترین مخصوص ولنتاین بسیاری از مغازه ها مواجه خواهید شد. اما ممکن است بسیاری از این هدیه ها مانند لباس یا کفش تکراری بوده یا اینکه به دلیل عدم آشنایی با سلیقه طرف مقابل باعث سورپرایز شدن او نشود. اما ما اینجا قصد داریم که یک ایده عالی را به شما معرفی کنیم.

قاب گوشی یکی از لوازمی است که تقریبا همه به آن علاقه یا احتیاج دارند و باید برای سالم ماندن تلفن همراه از آن استفاده کنند. این قاب ها با طرح های مختلف در بازار وجود دارند. اما شما می توانید عکس یا طرح مورد علاقه فرد مقابل خود را روی قاب گوشی چاپ کنید و با هدیه ای منحصر به فرد او را سورپرایز کنید.

هدیه ولنتاین را چطور تزیین کنیم؟

در بالا بیان کردیم که برای کادو ولنتاین می توانیم از بین بسیاری از هدایای متفاوت و خاص چاپ عکس روی قاب موبایل را نیز داشته باشیم. اما این هدیه را چطور خاص کنیم؟ رنگی که برای تزیین و بسته بندی کادوی ولنتاین در نظر گرفته می شود، قرمز است. شما می توانید یک جعبه کاغذی یا چوبی قرمز را تهیه کنید و اگر جعبه قرمز هم در اختیار ندارید، روبان های قرمز رنگ را روی جعبه بچسبانید.

سپس می توانید داخل جعبه را پوشال یا کاغذ های رنگی ریز ریخته و قاب گوشی یا هدیه های دیگر را بین آن ها قرار دهید. همان طور که گفتیم گل و شکلات از لازمه های بهترین هدیه روز ولنتاین است. شکلات های قلبی با رنگ های قرمز، مشکی یا انواع دیگر رنگ ها هم در بازار وجود دارند که می توانید داخل جعبه بریزید.

هم چنین شما می توانید در شیشه های کوچک هم شکلات های ولنتاین را قرار داده و درون جعبه بگذارید. گاهی اوقات جعبه ممکن است دارای در باشد. می توان روی در جعبه را با تعداد زیادی گل تزیین کرد. البته گل ها باید بدون ساقه باشند و فقط غنچه آن ها را به در بچسبانید.

اگر جعبه شما چوبی بود و در نداشت هم می توانید از پارچه های حصیری برای کف آن استفاده کنید و کادوی خود را بین شکلات های کوچک قلبی، گل یا عروسک های خرسی مخصوص ولنتاین قرار دهید. تزیین جعبه هدیه ولنتاین توسط خودتان می تواند هم هزینه ها را کاهش داده و هم خلاقیت شما را نشان دهد که باز هم باعث سورپرایز شدن طرف مقابل شما خواهد شد.

بهترین سورپرایز برای ولنتاین

سفارش قاب موبایل با طرح دلخواه را از کجا انجام دهیم؟

بعد از اینکه دانستیم سفارش قاب موبایل با طرح دلخواه می تواند یکی از بهترین ایده ها برای کادو ولنتاین باشد، نوبت به خرید آن می رسد. اولین راه برای سفارش و خرید پیدا کردن یک چاپخانه با امکانات چاپ بر روی اجسام مختلف است.

هم چنین شما باید از قبل یک قاب گوشی بدون طرح نیز خریداری کنید. این کار می تواند وقت گیر باشد و شاید از کیفیت چاپ اطلاع نداشته باشید. چاپ روی اشیایی مانند قاب گوشی با استفاده از روش و دستگاه سابلیمیشن انجام می شود که چاپخانه باید این دستگاه را در اختیار داشته باشد. اما یک راه بهتر هم برای این کار وجود دارد.

شما می توانید از طریق اینترنت به مرکز طراحی و چاپ عکسچاپ مراجعه کنید. این سایت یک فروشگاه اینترنتی است که علاوه بر فروش کالاهای مختلف، امکان چاپ روی اشیا را برای شما فراهم کرده است. شما می توانید به راحتی خرید اینترنتی کادو ولنتاین را از این سایت انجام دهید و قاب گوشی با طرح دلخواه را از این سایت خریداری کنید.

عکسچاپ این توانایی را دارد که انواع طرح های مختلف یا عکس را با استفاده از روش چاپ با کیفیت سابلیمیشن روی قاب موبایل یا اشیا دیگر چاپ کند. با استفاده از این سایت فقط کافی است که طرح مورد نظر را فرستاده و مدل گوشی را مشخص کرده و قاب را در کوتاهترین زمان تحویل بگیرید.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.