تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 اکتبر 2021 - 14:30
کد خبر : 46125

بهترین موس پد های ۲۰۲۱

بهترین موس پد های ۲۰۲۱

بهترین موس پد های ۲۰۲۱ چه گیمر باشید چه نباشید، تاثیر موس پد خوب بیشتر هنگام بازی کردن مشخص می‌شود. اگر اهل بازی کردن هستید که حتماً این مقاله را بخوانید تا بهترین موس پدهای موجود در بازار را بشناسید…

بهترین موس پد های ۲۰۲۱

چه گیمر باشید چه نباشید، تاثیر موس پد خوب بیشتر هنگام بازی کردن مشخص می‌شود. اگر اهل بازی کردن هستید که حتماً این مقاله را بخوانید تا بهترین موس پدهای موجود در بازار را بشناسید. اگر هم صرفاً با سیستم خود کارهای مختلف دیگری انجام می‌دهید، داشتن یک موس پد عالی مطمئناً به نفع‌تان است.

بهترین موس پدها

در این لیست برای کاربران مختلف موس پدهای متفاوتی را معرفی می‌کنیم، هم برای افرادی که زیاد سفر می‌کنند و یا افرادی که می‌خواهند هنگام کار با لپ‌تاپ یا کامپیوتر گجت خود را شارژ کنند و البته گیمرهایی که تاثیر داشتن یک موس پد خوب را بیشتر از همه درک می‌کنند. لیست ما شامل موس پدهای زیر است:

  • Razer Goliathus Speed
  • Steelseries Qck Large
  • Logitech G440
  • Asus ROG Balteus
  • Corsair MM300

بهترین موس پد برای مسافرت

mousepad - موس پد

برای افراد دورکار یا اشخاصی که زیاد سفر می‌کنند، داشتن موس‌پد جمع‌و‌جور، به‌طوری‌که بتوان آن را در کیف جا داد، حائز اهمیت است. موس پد Razer Goliathus Speed ابعادی کوچک داشته و می‌توان آن را به‌راحتی حمل کرد.

با وجود این‌که موس پدهای ریزر عموماً کاربردی گیمینگ داشته و ابعادی نسبتاً بزرگ دارند، اما این موس پد در اندازه 8.47 در 10.65 اینچ ساخته شده است. قیمت این موس پد چیزی در حدود 200 هزار تومان است.

مطالب مرتبط:

  • پشتیبانی از موس و بهبود طراحی برای آفیس آیپد
  • شرکت ریزر از موس، کیبورد و موس‌پد جدید خود رونمایی کرد

بهترین موس پد گیمینگ

mousepad - موس پد

موس پد SteelSeries Qck Large دارای ابعادی بزرگ است که از این جهت گزینه مناسبی برای گیمرهاست و پرفروش‌ترین موس پد این شرکت نیز بوده است. ابعاد این موس پد گیمینگ 17.72 در 15.75 اینچ می‌باشد که برای گیمرهای Low-DPI مفید بوده است.

همچنین باید ذکر کرد که این موس پد دارای سطح زیرین لاستیکی بوده تا بتواند به هر سطحی بچسبد. قیمت 500 هزارتومانی آن، موس پد را تبدیل به یکی از ارزان‌ترین موس پدهای گیمینگ بازار می‌کند.

بهترین موس پد سخت

mousepad - موس پد

موس پد سخت طرفداران خاص خود را دارد. این نوع موس پدها در استفاده طولانی‌مدت، به دلیل اصطکاک بیش از حد، می‌توانند از بین بروند (پارچه آن‌ها خورده می‌شود). برای افرادی که می‌خواهند موس راحت‌تر روی سطح بلغزد، این نوع موس پدها مناسب است. ابعاد این موس پد 13.39 در 11 است.

بهترین موس پد با شارژ وایرلس

mousepad - موس پد

در بازاریابی و فروش موس پدهای وایرلس، اشتباهات زیادی رخ داده است. برای مثال شرکت‌ها بیان نمی‌کنند که فقط قسمتی از موس پد وایرلس قابلیت شارژ دارد. نگفتن این نکته و ندانستن آن توسط مصرف‌کنندگان باعث اشتباهات زیادی می‌شود.

طبق بررسی‌ها، با راه حل Powerplay لاجیتک برای شارژ وایرلس، فقط هنگام استفاده از موس پد می‌توان موس را شارژ کرد. البته باید خاطرنشان کرد که این موس پد فقط با بعضی از موس پدهای لاجیتک سازگاری دارد.

علاوه بر لاجیتک، شرکت ایسوس نیز یکی از بهترین موس پدهای گیمینگ بازار را ساخته که ROG Balteus نام دارد. علاوه‌بر شارژر وایرلس در قسمت بالا سمت راست این موس پد، دارای سطح سخت، نورپردازی RGB و درگاه USB نیز هست. با وجود این امکانات و کیفیت ساخت بالا، قیمت این موس پد چیزی در حدود 2 میلیون تومان است.

بهترین موس پد در ابعاد بزرگ

mousepad - موس پد

در نهایت می‌رسیم به یک موس پد سایز XL که می‌تواند سطحی برای موس و کیبورد به‌صورت همزمان باشد. موس پد Corsair MM300 یکی از بزرگ‌ترین موس پدهای بازار از نظر ابعاد است. این موس پد که 36 اینچ عرض دارد می‌تواند سطحی برای تمام یک کیبورد 104 دگمه‌ای باشد. قیمت این موس پد در حدود 1 میلیون تومان است.

منبع: Android Authorityمنبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.