تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 سپتامبر 2022 - 5:00
کد خبر : 505377

بهترین هتل آپارتمان های مشهد و هتل های تبریز

بهترین هتل آپارتمان های مشهد و هتل های تبریز

میدوارند در مدت اقامت در هتل  آپارتمان پرنیان مشهد بهترین خدمات را به شما ارائه دهند تا لذت بخش ترین و خاطره انگیزترین اقامت را برای شما در مشهد رقم بزنند. موقعیت هتل آپارتمان  در خیابان امام رضا است و از این رو به حرم مطهر امام رضا بسیار نزدیک است. معمولا خیابان امام رضا

میدوارند در مدت اقامت در هتل  آپارتمان پرنیان مشهد بهترین خدمات را به شما ارائه دهند تا لذت بخش ترین و خاطره انگیزترین اقامت را برای شما در مشهد رقم بزنند. موقعیت هتل آپارتمان  در خیابان امام رضا است و از این رو به حرم مطهر امام رضا بسیار نزدیک است. معمولا خیابان امام رضا یک خیابان شلوغ است اما خوشبختانه این هتل آپارتمان در یک خیابان بسیار آرام قرار دارد و مهمانان کاملا راحت خواهند بود و از اوقات خود لذت خواهند برد. هتل آپارتمان پرنیان مشهد نیز در نزدیکی تمامی بازارها قرار دارد و برای خرید سوغاتی های مورد نیاز مشکلی نخواهید داشت.

این هتل آپارتمان در زمره هتل آپارتمان مشهد باکیفیت قرار دارد و جوایز متعددی را از سازمان‌های گردشگری ایران کسب کرده است. رستوران هتل آپارتمان بهترین و خوشمزه ترین غذاهای ایرانی را سرو می کند. اما اگر اشتهایتان با غذاهای ایرانی آشنا نیست، نگران نباشید. شما می توانید در آپارتمان خود در داخل هتل آشپزی کنید. کافی شاپ این هتل آپارتمان نیز انواع نوشیدنی های گرم و سرد را برای مهمانان سرو می کند.

می توانید از وای فای پرسرعت در داخل هتل و اتاق ها لذت ببرید. همچنین کانال های تلویزیون خارجی نیز در دسترس هستند. اگر این هتل آپارتمان را انتخاب کنید، می توانید مطمئن شوید که آسایش شما تضمین شده است.

این هتل آپارتمان مشهد نزدیک به فرودگاه و همچنین ایستگاه راه آهن و ترمینال اتوبوس است. بنابراین برای تمام بنادر شهر کاملاً قابل دسترسی است.

 

هتل آپارتمان آنا قشم در سال 1393 افتتاح شد و در چهار طبقه با بیست و چهار اتاق ساخته شده است. همه اتاق ها به خوبی مبله و بسیار تمیز هستند. همه اتاق ها دنج و جادار هستند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به وان یا دوش است. در هتل آنا قشم  رستورانی وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و محلی در آن سرو می شود. می توانید از خوردن انواع آب میوه ها و نوشیدنی های گیاهی در کافی شاپ هتل لذت ببرید. خیلی خوب است که به برخی از مکان های دیدنی شهر مانند قلعه پرتغالی ها و بازار قدیمی قشم دسترسی آسانی دارید. اقامتی راحت را در هتل زیبای آنا تجربه خواهید کرد.

هتل آرش قشم یکی از جدیدترین هتل های قشم می باشد که در سال 1395 افتتاح گردیده است و در شش طبقه با چهارده اتاق ساخته شده است. از آنجایی که این هتل به تازگی ساخته شده است، تمامی اتاق ها به سبک مدرن مبله شده اند. همه اتاق ها دنج و جادار هستند. وقتی در هتل هستید گزینه های مختلفی دارید، می توانید در زمین تنیس تنیس بازی کنید یا می توانید به باشگاه بروید. رستورانی در هتل وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و محلی در آن سرو می شود. می توانید از خوردن انواع آب میوه ها و نوشیدنی های گیاهی در کافی شاپ هتل لذت ببرید. خیلی خوب است که به برخی از دیدنی های شهر مانند قلعه پرتغالی ها و بازار قدیمی قشم دسترسی آسانی دارید. اقامتی راحت را در این هتل تجربه خواهید کرد.

هتل آپارتمان پلاس قشم با تمامی امکانات در سال 1390 افتتاح شد. در چهار طبقه با پانزده اتاق ساخته شده است. همه اتاق ها به خوبی مبله و بسیار تمیز هستند. همه اتاق ها دنج و جادار هستند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به وان یا دوش است. موقعیت مکانی هتل بسیار عالی است زیرا به همه جاهای دیدنی جزیره مانند قلعه پرتغالی ها، بازار قدیمی قشم و ساحل زیبا نزدیک است. اقامتی راحت را در این هتل تجربه خواهید کرد.

امکانات

ماهواره

مرکز تجاری

ساحل عمومی

سرویس اتاق

وای فای رایگان

یکی از هتل های چهار ستاره شهر تبریز هتل پتروشیمی است. این هتل معماری متفاوتی نسبت به سایر هتل های تبریز دارد. واحدهای اقامتی این هتل بسیار زیبا و مجلل هستند و احساس خوبی به مهمانان می دهند. رستوران پتروشیمی انواع غذاهای ایرانی، خارجی و محلی را برای مهمانان سرو می کند. رستوران هتل انواع غذاهای سنتی را ارائه می دهد. مجموعه پتروشیمی دارای مجموعه ورزشی می باشد. مجموعه هتل دارای استخر، سالن فوتسال، زمین والیبال و سالن بدنسازی می باشد. از سالن ها و مکان های این هتل می توان برای برگزاری جلسات و همایش ها استفاده کرد.

هتل آپارتمان بهبود تبریز

هتل آپارتمان بهبود تبریز یکی از هتل های آپارتمان های شهر تبریز می باشد. هتل آپارتمان بهبود در سال 1393 افتتاح شده است.این هتل شش طبقه دارای 23 واحد اقامتی با ظرفیت دو تا چهار نفر می باشد. یکی از ویژگی های قابل توجه این هتل در دسترس بودن هر واحد به امکانات پخت و پز می باشد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و خارجی برای مهمانان سرو می شود. در رستوران سنتی، غذاهای سنتی تبریز سرو می شود. در اوقات فراغت می توانید به کافی شاپ این هتل رفته و از نوشیدنی های این هتل لذت ببرید.

طلاعات هتل

نوع اقامت: هتل آپارتمان

موقعیت هتل: آذربایجان شرقی

محل هتل سیتی: تبریز

منطقه شهرداری هتل: 1

سال ساخت: 1393

سال بازسازی: 1393

تعداد اتاق: 23

تعداد تخت: 92

تعداد طبقات: 6

زمان تحویل اتاق: 14:00

زمان تخلیه اتاق: 12:00

سن کودک آزاد: 2

میانگین سنی کودک: 3-7

نوع خدمات اضافی: مبل تختخواب شو

خدمات نیم شارژ زودتر از موعد:

50 درصد قیمت اتاق

خدمات شارژ دیرهنگام:

50 درصد قیمت اتاق

ظرفیت پارکینگ: 22

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.