تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آگوست 2022 - 9:07
کد خبر : 505240

تعمیر ماشین در محل توسط مکانیک سیار

تعمیر ماشین در محل توسط مکانیک سیار

پیدا کردن یک تعمیرکار خوب در محل و خدمات خودویی مناسب و سیار، که بتوان به صورت  فوری در محل شما حاضر شوند و سریع مشکل شما رفع کنند و سریعاً برای رفع مشکل شما نسبت به تعمیر خودرو یا حمل خودرو اقدام نمایند. صرفه جویی در وقت، باعث کم شدن ترس واسترس شما خواهد

پیدا کردن یک تعمیرکار خوب در محل و خدمات خودویی مناسب و سیار، که بتوان به صورت  فوری در محل شما حاضر شوند و سریع مشکل شما رفع کنند و سریعاً برای رفع مشکل شما نسبت به تعمیر خودرو یا حمل خودرو اقدام نمایند. صرفه جویی در وقت، باعث کم شدن ترس واسترس شما خواهد شد. امداد خودرو در تهران بهترین افراد متخصص مکانیکی سیار را برای شما می آوریم  قبل از آن انجام آن مطمئن شوید این افراد در محل حضور میابند.

مزیت های تعممیر خودور و مکانیک سیار

وقتی ماشین شما نیاز به تعمیر کردن فوری دارد، کافی است از سایت امداد خودرو تهران با نزدیک ترین تعمیرکار در محل خود به صورت  آنلاین خرابی ماشین خود را ثبت کنید. و بدون نیاز داشتن پر کردن فرم های پیچیده و سوال و جواب های پیچیده مشکل یا خراب خود را رفع کنید.

ما به صورت فوری و تضمینی و پس از تماس با افراد کار بلد در اسرع وقت به محل مورد نیاز شما می ایند و برای تضمین خدمات به شما فاکتور یمیدهیم که بیمه شده کار را با اطمینان کامل انجام میدهیم.که بتوانید به راحتی پیگیری کنید .ما با وجود مکانیک های سیار و ماهر از میان افراد کار بلد و مقایسه کردن قیمت ها و انتخاب درست از افراد متعهد به شما فرستاده میشود.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت  تعمیر خودرو در محل توسط مکانیک سیار

قیمت خدمات مکانیک سیار به عواملی بستگی دارد ازجمله  مدل خودرو شما، لوازم مصرفی خودور شما ، دستمزد تعمیر ماشین بسته به نوع و زمان انجام کار دارد و… نکته مهم اینجا است  که با قیمت ها کاملاً شفاف سازی شده ماشین شما را به بهترین شکل ممکن تعمییر میکنیم.

قبل از انجام هر کاری هزینه را مطعمن بشوید از طرف تعمیرکار سیار و در انتهای کار فاکتوربگیرید. یکی از شرایط برای شما به وجود آمد، هزینه در محاسبه قیمت نهایی اجرت مکانیک سیاراست.

تعمیر ماشین در محل توسط مکانیک سیار

خدمات تعمیر خودرو در محل توسط امداد خودرو تهران

تعویض روغن: مهمترین علت در موتور ماشین است که  روان شدن عملکرد موتور و جلوگیری از اصطکاک قطعات خودرو است وهمچنین جلوگیری از فرسودگی قطعات خودرو است. این که چه زمانی باید اقدام به تعویض روغن موتور کنید مهم است  و یا از چه روغن موتورهایی استفاده کنید.

پاکسازی دوده‌های حاصل از احتراق موتور ماشین ،و روغن موتور آلوده شده و به مرور خاصیت سوختی از دست میدهد. مواد افزودنی که در روغن موتور وجود دارد اکسید و تجزیه شده و رنگ روغن موتورسیاه می‌شود. روند جذب ذرات معلق و روانکاری توسط روغن کم میشود و خودرو نیاز به تعویض روغن دارد.

صافکاری: خودرو شماا دچار یک صانحه کوچیک و یا خراش میشود  ، مهارتی در جهت تعمیر بدنه ماشین به سراغ شما می اید که هر تعمیرکار خودرو شما ، توانایی انجام آن را به نحو درست ندارد. بدنه اتومبیل براثر تصادف یا هرگونه سانحه‌ای، دچار تو رفتگی یا برآمدگی می شود؛ برای برگرداندن آن به حالت قبل، باید از یک شخص متخصص و کاربلد  کمک بگیرید. صافکاری ماشین بدون رنگ یا با رنگ. این امر بیشتر از اینکه، کار مکانیکی باشد؛ یک هنر است و وابسته به دقت بالایی دارد

تعویض باتری:  باتری ماشین شما وقتی خراب میشود نیاز به تعویض دارد. یکی از وسایلی که قیمت نسبتاً بالایی داره، تنها وقتی به فکر تعویض باتری باشید که مطمئن شوید به طور کامل ازکارافتاده شده باشد و قابلیت شارژ مجدد ندارد.

عمر مفید باتری ماشین 1 الی 4 سال است و پس ازآن باید به فکر خرید یک باتری خوب باشید. ولتاژ باتری و حتی دینام ماشین را کنترل کنید و مطمئن شوید باتری باید عوض کنید.

تعمیر ماشین در محل توسط مکانیک سیار

تعویض تسمه تایم: یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین قطعات خودروتسمه تایم است. این قطعه کاربردی است مانند سایر قطعات خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است  در نگهداری و تعویض تسمه تایم باید حساسیت داشته باشید زیرا تعویض آن هزینه بالایی دارد چراکه در صورت پاره شدن تسمه، دچار خسارت سنگینی میشویم.

تعویض لنت: از قسمت‌های مهم در سیستم ترمز، لنت ترمز است که ایجاد اصطکاک با دیسک یا کاسه ترمز، شتاب منفی وجود می‌آورد. قدرت سیستم ترمز چیزی حدود 20 برابر قدرت موتور است. زیرا برای متوقف کردن خودرویی که با سرعت 140 کیلومتر در حرکت است، به 160 کیلو وات توان نیاز خواهید داشت.

وظیفه لنت ماشین این است که با تولید نیروی اصطحکاک، انرژی حرکتی چرخ‌ که از موتور حاصل می‌شود را میگیرد و به انرژی حرارتی تبدیل میکند. این انرژی حرارتی در فضا پخش میشود و با این عمل، از سرعت خودرو کم میشود  و به حالت سکون  در می آورد.

تعمییر گیربکس: اتوموبیل شما یک سیستم مکانیکی پیچیده و خاصی دارد که عملکردِ نیرو را از موتور به میل لنگ کنترل می‌کند. گرما واصطکاک ناشی از بسیاری از اجزای متحرک، گیربگس به مرور زمان بیش از سایر قسمت‌های خودرو خراب می‌شود. تعمیرات یا تعویض قطعات اجتناب‌ناپذیر است، بنابراین ایده خوبی است که با دیدن مشکل در گیربکس سریعاً خودروی خود را به تعمیرگاه ببرید تا تعمیرات گیربکس بر روی خودروی شما انجام بشود.

تعویض چرخ: از مشکلاتی که ممکن است در حین رانندگی با آن روبه رو شوید، و به صورت ناگهانی در بدترین شرایط موقعیت جغرافیایی اتومبیل دچار مشکلات فنی میشود. به همین دلیل توصیه می شود با برخی از نکات و مسائل فنی آشنا بشوید تا برای این مسائل آمادگی کافی را داشته باشید.

پنچر شدن ناگهانی لاستیک یک اتفاق شایع و بسیار پر خطر است که شاید هر یک از ما قادر به تعویض لاستیک خودرو خود نباشیم. و نتوانیم مشکل را برطرف کنیم. همیشه باید وسایل و ابزار کافی را برای تعویض لاستیک در صندوق عقب ماشین داشته باشید.

تعویض شمع: وایر ها و شمع ها جز ولتاژ بالای سیستم احتراق ماشین ، جرقه‌ای  است که به احتراق سوخت درون سیلندرهای موتور انجام میشود. وایرها برق را از کولر خودرو به شمع‌ها منتقل می‌کنند. این انتقال جریان الکتریسیته باعث جرقه ‌زنی شمع‌ها، احتراق مخلوط اکسیژن و سوخت شده و پیستون‌ها را وادار به حرکت می‌کنند.

گازها و روغن حاصل از احتراق درون سیلندرها، منجر به تشکیل یک لایه از کربن بر روی شمع‌های خودرو است  که کارایی موتور را پایین می آورد و در روزهای سرد سال، استارت موتور را دچار مشکل میکند

تعمیر رادیاتور: نشتی رادیاتور خودرو و تعمیر کردن  اگر آب رادیاتور کم بشود به موتور و واتر پمپ ماشین  فشارمی اید و باعث سوختن واشر سر سیلندر میشود که تعمیر آن هزینه بالایی دارد. کم شدن آب رادیاتور خیلی خطرات جدی دارد.

و….

تمامی خدمات امداد خودرو در تهران، در ساعت های مشخص از شبانه روز ارائه می گردد. اینجا فقط به صورت کوتاه به اصلی ترین فعالیت های تعمیرکار سیار شرق، غرب ومرکز است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.