تاریخ انتشار : دوشنبه 1 فوریه 2021 - 16:30
کد خبر : 30912

بهترین گوشی ۵G LG در سال ۲۰۲۰ اندروید ۱۱ را دریافت می‌کند

بهترین گوشی ۵G LG در سال ۲۰۲۰ اندروید ۱۱ را دریافت می‌کند

بهترین گوشی ۵G LG در..

بهترین گوشی ۵G LG در سال ۲۰۲۰ اندروید ۱۱ را دریافت می‌کند

اگر چه LG در بازار موبایل سال موفقی را پشت سر نگذاشت و با ساخت مدل‌های نوآورانه مانند وینگ (Wing) و یک پرچمدار سنتی که به سرعت فراموش شد (LG V60 ThinQ)، نتوانست در این بازار جایگاه ویژه‌ای بدست آورد، جای تردیدی نیست که این شرکت حداقل در یک مورد در سال ۲۰۲۰ موفق ظاهر شد.

گوشی ولوت (Velvet) که از فناوری ۵G بهره می‌برد تا حدودی یکی از بهترین و زیباترین گوشی‌های میان‌رده رو به بالا در ایالات متحده می‌باشد. با این اوصاف جای تعجبی ندارد که این گوشی مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون ۷۶۵G و صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی، تنها گوشی این شرکت است که در کره جنوبی به جدیدترین نسخه اندروید ارتقا می‌یابد.

این گوشی در زمان عرضه هم در کره جنوبی و هم در کشورهای دیگر دارای سیستم عامل اندروید ۱۰ بود اما حالا مجموعه ‌ای از آپدیت‌های اندروید ۱۱ برای این گوشی عرضه شده‌اند که حجم آنها تا هفته قبل به بیش از ۲ گیگابایت رسید.

با اینکه در حال حاضر لیست تغییرات این آپدیت در دسترس نیست اما بر خلاف بروزرسانی‌هایی که برای برخی گوشی های بالارده و میان رده سونی عرضه شدند و حجم آن‌ها کمتر از ۱ گیگابایت است، این بروزرسانی حجم بالایی دارد و از این رو می‌توان انتظار بهبودهای اساسی در رابط کاربری و تغییرات جزئی دیگر را داشت.

احتمالا به همین دلیل است که LG به چنین زمان زیادی نیاز داشت تا جذاب‌ترین گوشی سال ۲۰۲۰ خود را بروز کند، هر چند که حجم آپدیت‌های چند هفته قبل گوشی‌ها سامسونگ که رابط کاربری One UI 3.0 و ۳٫۱ را به گوشی‌های این شرکت اضافه می‌کند به بیش از ۲ گیگابایت می‌رسد.

متاسفانه نمی‌توان انتظار داشت که LG قابلیت ارتقا به اندروید ۱۱ را به این زودی به گوشی‌های جذاب و قدرتمند Velvet 5G در آمریکا و دیگر کشورهای غربی اضافه کند. این مورد برای دیگر گوشی‌های این شرکت نظیر V60 ThinQ 5G، Wing 5G، K92 5G، و یا Stylo 6 نیز صدق می‌کند. هر چند تمام این گوشی‌ها در آینده در تمام دنیا به جدیدترین نسخه اندروید مجهز خواهند شد اما نمی‌توان زمان دقیقی برای ارائه آن در نظر گرفت.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.