تاریخ انتشار : دوشنبه 25 ژانویه 2021 - 15:57
کد خبر : 22186

به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12 برای ردمی 7 منتشر شد

به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12 برای ردمی 7 منتشر شد

خانه/نرم افزار/به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12 برای ردمی 7 منتشر شد نرم افزارسیستم عاملشیائومی به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12 برای ردمی 7 منتشر شد با وجود اینکه گوشی ردمی 7 در لیست دریافت به روزرسانی..

خانه/نرم افزار/به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12 برای ردمی 7 منتشر شد نرم افزارسیستم عاملشیائومی به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12 برای ردمی 7 منتشر شد

با وجود اینکه گوشی ردمی 7 در لیست دریافت به روزرسانی MIUI 12 قرار نداشت، اما شیائومی به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12 را برای این گوشی منتشر کرده‌ است.

در اوایل ماه دسامبر، اخباری مبنی بر لغو عرضه به روزرسانی MIUI 12 برای چهار دستگاه Redmi Y3 ،Redmi 7 ،Redmi 6 و Redmi 6A، توسط شیائومی منتشر شد. اما اکنون، با گذشت بیش از یک ماه، یکی از این تلفن های هوشمند، یعنی Redmi 7، دریافت به روزرسانی MIUI 12 را آغاز کرده است.

به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12 برای ردمی 7 هم اکنون دردسترس است

از هم اکنون، این به روزرسانی فقط برای نسخه چینی این گوشی با شماره ساخت V12.0.1.0.QFLCNXM دردسترس قرار گرفته است. این به روز رسانی در حال حاضر در مرحله Stable Beta قرار دارد و از این رو فقط برای کاربران منتخب در چین در دسترس است. ما انتظار داریم این به روزرسانی رابط کاربری MIUI 12 برای ردمی 7 به زودی برای سایر مناطق به صورت استیبل در دسترس قرار گیرد.

برای کسانی که بی اطلاع بودند، شیائومی به دلیل مشکلات عملکرد، ردمی 7 را در لیست دریافت به روزرسانی MIUI 12 قرار نداد. حالا بزرگترین سوال این است که آیا سه تلفن هوشمند دیگر (Redmi Y3 ،Redmi 6 ،Redmi 6A) نیز این به روزرسانی را دریافت می‌کنند؟ متأسفانه، ما هیچ پاسخی نداریم و باید ببینیم تصمیم شیائومی چه خواهد بود.

منبع: gizmochina

تصویر جعبه ردمی کی 40 به بیرون درز کرد

مقاله اصلی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.