تاریخ انتشار : یکشنبه 17 ژانویه 2021 - 10:00
کد خبر : 11734

به روز رسانی اندروید ۱۱ برای اکسپریا ۱ و اکسپریا ۵

به روز رسانی اندروید ۱۱ برای اکسپریا ۱ و اکسپریا ۵

به روز رسانی اندروید..

به روز رسانی اندروید ۱۱ برای اکسپریا ۱ و اکسپریا ۵

سونی اکنون از جذاب‌ترین سازنده تلفن های هوشمند در بازار امروزی نیست. این شرکت تلاش خود را در این بخش کاملاً کاهش داده است و به‌جای معرفی گوشی های هوشمند مختلف، فقط چند گوشی در سال را معرفی می‌کند. آخرین پرچم‌داران این شرکت تجربه استفاده از دوربین‌های قدرتمند سونی را در بخش گوشی های هوشمند به ارمغان می‌آورند. حتی اگر سونی در میان برندهای محبوب در بخش گوشی های هوشمند نباشد، اما به دلیل اینکه در میان اولین کمپانی‌هایی است که اندروید ۱۱ را برای تلفن های هوشمند خود عرضه می‌کنند، شایسته تقدیر است. دو ماه پیش، سونی برنامه عرضه اندروید ۱۱ برای تلفن های هوشمند خود را اعلام کرد و تاکنون به‌طور منظم به این برنامه پایبند بوده است. امروز این شرکت اعلام کرد که در حال عرضه به روز رسانی برای اکسپریا ۱ و اکسپریا ۵ است.

در ماه گذشته، این شرکت موفق به ارائه به روز رسانی اندروید ۱۱ به اکسپریا ۱ مارک ۲ خود شد. اکسپریا ۱ مارک ۲ یکی از پرچم‌داران منتشرشده توسط غول ژاپنی در سال ۲۰۲۰ بود. از این رو، این گوشی یکی از اولین دستگاه‌هایی بود که به‌عنوان تلفن های جدیدتر به روز رسانی می‌شود تا در لیست اولویت‌ها رتبه اول را به دست آورد. اکنون، به روز رسانی سیستم عامل جای خود را به پرچم‌داران سال ۲۰۱۹ داده است. سیستم عامل جدید با شماره ساخت ۵۵.۲.A.0.630 برای اکسپریا ۱ و اکسپریا ۵ در دسترس است. به نظر می‌رسد این به روز رسانی تاکنون به روسیه و آسیای جنوب شرقی رسیده است. اندازه به روز رسانی برای این دستگاه‌ها در حدود ۹۱۲ مگابایت است.

Xperia-11-updates

به روز رسانی جدید با همه موارد خوب اندروید ۱۱ یک ماه زودتر از برنامه ارائه شده است

رابط کاربری گوشی های هوشمند سونی بسیار نزدیک به اندروید اصلی است. تفاوت‌های عمده اندروید سونی و اصلی در برخی از اپلیکیشن‌های انحصاری سونی و اپلیکیشن دوربین پیشرفته با ویژگی‌های منحصر به فرد است. وقتی نوبت به اندروید ۱۱ می‌رسد، به روز رسانی مجموعه‌ای از موارد جدید و مفید را به ارمغان می‌آورد. این لیست شامل مجوزهای یک‌بارمصرف، اعلان‌های جدید، سایه اعلان تغییریافته، آیکون‌های جدید تطبیقی، منوی اپلیکیشن‌های اخیر با میانبرهای جدید برای صفحه چاپ و غیره است. لازم به ذکر است که این به روز رسانی با وصله امنیتی ۱ دسامبر ۲۰۲۰ ارائه می‌شود که جدیدترین نسخه به روز شده نیست. با این حال، داشتن آن بهتر از هیچ‌چیز است.

جالب اینجاست که به روز رسانی اکسپریا ۱ و اکسپریا ۵ یک ماه زودتر از آنچه سونی در ابتدا اعلام کرده بود، انجام می‌شود. طبق برنامه عرضه به روز رسانی اندروید ۱۱ این شرکت، این دستگاه‌های سونی در ماه فوریه به روز رسانی می‌شوند. بسیار عالی است که مشاهده می‌کنیم این شرکت در حال به روز رسانی تلفن های هوشمند خود زودتر از موعد است. با به روز رسانی پرچم‌داران ۲۰۱۹، این شرکت ممکن است بر روی دستگاه‌های میان‌رده مانند سری اکسپریا ۱۰ تمرکز کند. مشخص نیست که آیا دستگاه‌هایی که قبل از ۲۰۱۹ عرضه شده‌اند، به روز رسانی اندروید ۱۱ را دریافت می‌کنند یا خیر.

هنگامی که شرکت برنامه به روز رسانی خود را به پایان رساند، خواهیم فهمید که آیا دستگاه‌های بیشتری به روز رسانی یکسانی را دریافت می‌کنند یا خیر.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.