تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 مارس 2022 - 5:03
کد خبر : 504136

تاریخ عرضه سری بلک شارک 5 مشخص شد

تاریخ عرضه سری بلک شارک 5 مشخص شد

تاریخ عرضه سری بلک شارک 5 مشخص شد در طی چند هفته‌ی اخیر شایعات متعددی در خصوص گوشی‌های سری بلک شارک 5 منتشر شده و حالا بلک شارک در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به‌صورت رسمی اعلام کرده است که در تاریخ 10 فروردی..

تاریخ عرضه سری بلک شارک 5 مشخص شد

در طی چند هفته‌ی اخیر شایعات متعددی در خصوص گوشی‌های سری بلک شارک 5 منتشر شده و حالا بلک شارک در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به‌صورت رسمی اعلام کرده است که در تاریخ 10 فروردین از این گوشی‌ها رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که این سری از گوشی‌های بلک شارک شامل دو نسخه‌ی RS و پرو خواهد شد.

حدود یک ماه پیش دو گوشی بلک شارک با شماره مدل‌های KTUS-A0 و PAR-A0 در وب‌سایت TENNA مشاهده شده بود. KTUS-A0 از نمایشگر امولد 6.67 اینچی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، تراشه‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس 3 گیگاهرتز و باتری 4650 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی بهره برده است. ترکیب دوربین‌های این گوشی نیز شامل دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی می‌شود.

بللک شارک 5

در طرف دیگر، PAR-A0 به تراشه‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس 3.2 گیگاهرتز مجهز شده و از 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد. تمام مشخصات دیگر این گوشی با نسخه‌ی KTUS-A0 یکسان است. گفته می‌شود که شماره مدل‌های KTUS-A0 و PAR-A0 به ترتیب متعلق به بلک شارک 5 پرو و بلک شارک 5 می‌باشد.

بللک شارک 5

امروز افشاگری با نام کاربری Why Lab تصویری را منتشر کرد که نشان می‌دهد بلک شارک 5 RS و بلک شارک 5 پرو از حداکثر نرخ تازه‌سازی در بازی Hone of Kings پشتیبانی می‌کنند. بلک شارک 5 RS نسخه‌ای بوده که تا به حال اطلاعاتی در مورد آن منتشر نشده است. گفته می‌شود که هر دو گوشی از تراشه‌های پرچمدار شرکت کوالکام استفاده خواهند کرد.

نظر شما در مورد سری بلک شارک 5 چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی‌ها با استقبال مناسبی از سوی کاربران مواجه خواهند شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.