تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دسامبر 2021 - 15:38
کد خبر : 501631

تیک تاک به‌زودی یک سرویس استریم بازی معرفی می‌کند

تیک تاک به‌زودی یک سرویس استریم بازی معرفی می‌کند

تیک تاک به‌زودی یک سرویس استریم بازی معرفی می‌کند وب‌سایت TechCrunch گزارش داده است که تیک تاک در حال کار روی یک نرم افزار استریم دسکتاپی به نام تیک تاک لایو استودیو (TikTok Live Studio) است که به کار..

تیک تاک به‌زودی یک سرویس استریم بازی معرفی می‌کند

وب‌سایت TechCrunch گزارش داده است که تیک تاک در حال کار روی یک نرم افزار استریم دسکتاپی به نام تیک تاک لایو استودیو (TikTok Live Studio) است که به کاربران اجازه خواهد داد تا ویدیوهای زنده خود را از روی کامپیوترهایشان پخش زنده کنند.

ظاهرا این نرم افزار هم‌اکنون در بین تعداد محدودی از کاربران در حال تست است و در صورت عرضه عمومی تغییر بزرگی در استراتژی استریم تیک تاک ایجاد خواهد کرد. به این ترتیب، تیک تاک با معرفی این نرم‌افزار خواهد توانست با پلتفرم های مدعی در بخش استریم بازی، مانند تویبچ، یوتیوب گیمینگ و فیس بوک گیمینگ، رقابت کند.

مطالب مرتبط:

  • کپی‌برداری اینستاگرام از تیک تاک؛ اضافه شدن قابلیت Reels Visual Replies به ریلز

  • تیک تاک قابلیت آپلود ویدیوهای ۱۰۸۰ پیکسلی را دریافت کرد

زاک بوسی ( Zach Bussey)، کسی که اسکرین‌شات‌های مربوط به تیک تاک لایو استودیو را منتشر کرده است گفته است که این نرم افزار از هر دو حالت پرتره و افقی پشتیبانی خواهد کرد و شامل استریم زنده هر ویدیویی خواهد بود.

تیک تاک

البته در حال حاضر امکان استریم یک دستگاه دسکتاپی روی تیک تاک، با استفاده ا اپلیکیشن‌های شخص‌ثالث مانند Streamlabs وجود دارد، اما دسترسی به این اپلیکیشن‌ها محدود است و اکثر آن‌ها فقط از طریق دعوت‌‌نامه قابل دسترس هستند.

هنوز مشخص نیست که تیک تاک دقیقا چه زمانی این ابزار جدید را عرضه خواهد کرد، اما اگر چنین اتفاقی بیفتد مسلما شاهد پخش زنده انواع مختلفی از محتواها در این پلتفرم خواهیم بود.

منبع: The Verge

👍🏻 👎🏻منبع مقاله

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.