تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اکتبر 2021 - 15:30
کد خبر : 45654

جزئیات اشتراک پلی پس گوگل مشخص شد

جزئیات اشتراک پلی پس گوگل مشخص شد

جزئیات اشتراک پلی پس گوگل مشخص شد اطلاعات افشاشده‌ی جدید توسط برندن لی اولین جزئیات در مورد اشتراک پلی پس (Play Pass) گوگل را مشخص کرده است. کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغی مشخص به‌‌طور ماهانه به یک..

جزئیات اشتراک پلی پس گوگل مشخص شد

اطلاعات افشاشده‌ی جدید توسط برندن لی اولین جزئیات در مورد اشتراک پلی پس (Play Pass) گوگل را مشخص کرده است. کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغی مشخص به‌‌طور ماهانه به یک گوشی پیکسل با ضمانت چند ساله و به‌روزرسانی‌های متعدد برای آن دسترسی داشته باشند. همچنین کاربران این اشتراک به پوشش شبکه‌ای گوگل فای و سرویس‌هایی مانند گوگل وان، پلی پس و یوتیوب پریمیوم نیز دسترسی خواهند داشت. اطلاعات لورفته به حضور سرویس استیدیا در این اشتراک اشاره نکرده است.

گوگل پلی پس

اشتراک گوگل پس شباهت زیادی به برنامه‌ی پشتیبانی نرم‌افزاری اپل داشته که هر ساله جدیدترین گوشی آیفون، سرویس اپل وان و تمامی سرویس‌‌های آنلاین اصلی خود را در ازای هزینه‌ای ماهانه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اطلاعات افشاشده همچنین نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند در این اشتراک گوشی پبکسل قدیمی خود را با جدیدترین نسخه تعویض کرده و حتی اشتراک پلی پس را از گوگل استور خریداری کنند. با این وجود، به‌نظر می‌رسد که در حال حاضر این اشتراک تنها در کشور آمریکا عرضه خواهد شد. هنوز قیمت این اشتراک مشخص نشده اما انتظار می‌رود که گوگل در رویداد 27 مهر (19 اکتبر) خود جزئیات بیتشری از آن را به اشتراک بگذارد.

نظر شما در مورد اشتراک پلی پس چیست؟ گوگل این اشتراک را به چه قیمتی در دسترس قرار خواهد داد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.