تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اکتبر 2022 - 0:01
کد خبر : 505584

خرید هدست گیمینگ اونیکوما

خرید هدست گیمینگ اونیکوما

شرکت چینی Onikuma از برند های معروف و محبوب بازار گجت گیمینگ مثل هدست ها، موس ها و کیبورد های گیمینگ به شمار می رود که فعالیت خود را از سال 2016 تا به امروز گسترده تر کرده است. سیاست کلی این شرکت در راستای تولید محصولاتی است که همه قشر های جامعه قادر به

شرکت چینی Onikuma از برند های معروف و محبوب بازار گجت گیمینگ مثل هدست ها، موس ها و کیبورد های گیمینگ به شمار می رود که فعالیت خود را از سال 2016 تا به امروز گسترده تر کرده است. سیاست کلی این شرکت در راستای تولید محصولاتی است که همه قشر های جامعه قادر به تهیه آن ها باشند. تولید هدفون های گیمینگ اونیکوما نیز از این سیاست پیروی می کند؛

یعنی هدست ها علاوه بر قیمت اقتصادی و مناسب شان، از کیفیت قابل قبول و رضایت بخشی هم برخوردار هستند و فرصتی را برای آن دست از گیمر ها که به دنبال تهیه هدفون با قیمت مناسب اما با کیفیت هستند، فراهم کرده اند. هدست های این شرکت علی رغم قیمت اقتصادی و کیفیت بالا، در طراحی ظاهری نیز حرف هایی برای گفتن دارد. در واقع یک گیمر با خرید هدست گیمینگ اونیکوما با یک تیر سه نشان می زند: 1.هزینه کم  2.کیفیت بالا و قابل قبول  3.طراحی زیبا.

هدست گیمینگ ONIUMA

یک گیمر برای اینکه لحظاتی لذت بخش را در بازی تجربه کند علاوه بر داشتن تمرکز و مهارت کافی، به گجت های گیمینگ نیز احتیاج دارد. از میان این گجت ها، هدست های مخصوص بازی در شنیدن تمام صداگذاری ها و موزیک های متن درون گیم به بهترین شکل ممکن به گیمر کمک شایانی می کند. از این رو به طور مستقیم در افزایش دقت، تمرکز و مهارت او تأثیر مثبت و چشمگیری می گذارد.

هدفون های بازی را به گونه ای طراحی می کنند که پلیر وقتی آن را حین بازی روی گوش های خود می گذارد، بتواند تمامی صداهای موجود در اطراف پلیر را حذف کند تا او بتواند صداهای درون بازی را با میزان بالایی از وضوح و شفافیت بشنود که همین امر موجب شده گیمر تمام هوش و حواسش به بازی باشد و به قولی ساعت ها در دنیای گیم، زندگی کند.

 

هدفون گیمینگ اونیکوما

این شرکت همانطور که گفته شد طبق سیاست هایش در تولید هدست ها، با بهره گیری از کارشناسان خبره ارگونومی هدفون ها را به گونه ای طراحی و پردازش می کنند که کاربر پس از استفاده طولانی از آن، دچار درد و تعریق اذیت کننده گوش نشود. به این گونه که در تولید ابرهای هر دو گوشی هدست، از فوم هایی با کیفیت استفاده می شود که در نرم بودن و نیز تا حدودی در کمترین میزان از تعریق حرفی برای گفتن داشته باشد. البته که مواجه شدن با تعریق گوش ها پس از چندین ساعت استفاده در برند های گران قیمت بازار نسبت به این برند هم دیده می شود که امری طبیعی محسوب می شود و نباید انتظار این را داشت که با چنین پدیده ای مواجه نشویم!

وزن هدست ها را نیز به گونه ای تعیین می کنند که کاربر حین استفاده، احساس نکند که جسمی روی سرش سنگینی می کند. چون همین امر باعث اذیت و کلافگی گیمر حین بازی شده که عاملی برای برهم زدن تمرکز و در نهایت سلب مهارت از گیمر به شمار می آید.

مجهز بودن هدست مخصوص بازی اونیکوما به سیستم صوتی خوب و قابل قبول از جمله نکات مثبتی است که این شرکت برای جلب رضایت مشتریان استفاده می کند. وجود سیستم صوتی خوب برای تفکیک و تشخیص صداهای درون بازی علی الخصوص گیم های موزیکال و انتقال آن ها به گوش گیمر، از مهم ترین ویژگی هایی است که یک هدست گیمینگ باید داشته باشد.

از دیگر ویژگی های حائز اهمیتی که یک هدفون گیمینگ باید داشته باشد، میکروفون است. این شرکت در تولید میکروفن هدست ها نیز با حساسیت و جدیت بیشتری کار را پیش می برند تا گیمر بتواند در حین اجرای بازی آنلاین چندنفره، با هم تیمی هایش ارتباطی مؤثر داشته باشد و صدایش بدون هیچ نویزی به دیگر یارانش برسد. بنابراین وجود یک میکروفون خوب علاوه بر طراحی ارگونومی کلی هدفون نیز می تواند توجه کاربر را به خود جلب کند.

خرید هدست گیمینگ اونیکوما

هدست بازی اونیکوما

کارشناسان و متخصصان اونیکوما، روی زیبایی محصولاتشان با جدیت کار می کنند که امروزه شاهد هدست هایی با طراحی چشم نواز در این رنج قیمتی هستیم. این هدست های زیبا در دو نوع سیم دار و بی سیم تولید می شوند که هر کدام از این ها دارای مزایا و معایبی هستند و گیمر هم برای انتخاب هدست مورد نظر باید با آگاهی تصمیم بگیرد که کدام نوع برای او مناسب است.

ویژگی های هدفون های سیمی:

اتصال این نوع از هدفون به وسیله جک 3.5 میلی متری و یا کابل USB که روی سیم حدوداً 2 متری قرار دارد، انجام می گیرد. اکثر پلتفرم های موجود در بازار همچون کنسول پلی استیشن، ایکس وباکس و.. مجهز به درگاه 3.5 میلیمتری و USB هستند و این نوع هدست با تمامی این پلتفرم ها سازگار می باشد. در طراحی سیم شان نیز متریالی را به کار می برند که گیمر وقتی هدفون را در کیفش یا هرجایی جا به جا و حمل می کند، دچار پارگی و درنهایت قطعی سیم نشود و او نگرانی از این بابت نداشته باشد.

این هدست ها چون با روش سنتی به پلتفرم موردنظر وصل می شوند، گیمر می تواند ساعت ها حین اجرای گیم از این هدفون ها استفاده کند و تا زمانی که شارژ آن دستگاه تمام نشود، این نوع از هدفون گیمینگ Onikuma قابل استفاده است. این ویژگی مثبتی برای کاربرانی که به ساعت ها بازی علاقه دارند، به حساب می آید. ناگفته نماند که نوع باسیم هدست های گیمینگ شاید برای برخی از کاربرانی که عادت دارند از صفحه نمایش دور شوند، مناسب نباشد زیرا سیم حدوداً 2 متری شان این اجازه را به کاربر نمی دهد که بیش از 2 متر از نمایشگر دور شود.

 

ویژگی نوع وایرلس هدست گیمینگ اونیکوما:

اتصال این نوع از هدست ها از طریق بلوتوث انجام می گیرد. به طوری که اگر پلتفرم شما از تکنولوژی Bluetooth پشتیبانی می کند، با اتصال هدفون با دستگاه، می توانید برخلاف هدست های سیمی بدون هیچ گونه محدودیت مکانی از نمایشگر به میزان دلخواه، فاصله بگیرید.

هدست های wireless از باتری قابل شارژ بهره می برند که میزان شارژدهی هدست را ظرفیت باتری شان، مشخص می کند. این نوع از هدفون ها ممکن است برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند ساعات طولانی را مشغول بازی باشند، آزاردهنده باشد بنابراین انتخاب خوبی برایشان نخواهد بود.

میزان تأخیر در دریافت صدای بازی هم در این نوع هدست ها نسبت به نوع سیمی، به مراتب کمی بیشتر است که این موضوع از معضلاتی حیاتی برای گیمرها محسوب می شده و جزو نکات منفی هدست های بیسیم تلقی می شود. چیزی که در نوع سیم دار شان دیده نمی شود و یا کمترین میزان از تأخیری در دریافت صدای بازی را دارد.

خرید هدست گیمینگ اونیکوما

خرید هدست گیمینگ اونیکوما

خرید از فروشگاه های آنلاین ممکن است برای شماری از کاربران، ریسک تلقی شود اما اگر فروشگاهی که بتواند تمام نکات هر محصول را با بررسی های اجمالی و تخصصی در اختیار کاربران قرار دهد و با پیاده سازی الگوریتم هایی بتواند اعتمادشان را نسبت به خود جلب کند، آیا همچنان ریسک برانگیز خواهد بود؟

از این رو ما به شما فروشگاه آنلاین متاپلیر را که در بازار تجهیزات گیمینگ فعالیت می کند، معرفی می کنیم. این فروشگاه با بررسی تخصصی هر محصول از هر برند، به شکل ویدئو، تصاویر و متن شما را به سمت انتخاب و خریدی مطمئن و آگاهانه سوق می دهد.

تیم پشتیبانی این فروشگاه نیز درصدد آن است که بتواند در اسرع وقت به تمام ابهامات شما پاسخ داده و با مشاوره ای دقیق و کارآمد، موجب شود که بهترین و لذت بخش ترین خرید اینترنتی را با متاپلیر تجربه کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.