تاریخ انتشار : دوشنبه 17 می 2021 - 15:53
کد خبر : 39846

خودروی کیا K9 به طور رسمی معرفی شد

خودروی کیا K9 به طور رسمی معرفی شد

خودروی کیا K9 به طور رسمی معرفی شد شرکت کیا در سال گذشته از برنامه‌ی خود برای توقف خط تولید خودروهای کادنزا و K900 در کشور آمریکا به‌دلیل نبود تقاضا خبر داد. با این وجود خودروی K900 کماکان در بازار جه..

خودروی کیا K9 به طور رسمی معرفی شد

شرکت کیا در سال گذشته از برنامه‌ی خود برای توقف خط تولید خودروهای کادنزا و K900 در کشور آمریکا به‌دلیل نبود تقاضا خبر داد. با این وجود خودروی K900 کماکان در بازار جهانی عرضه شده و کیا طراحی این خودرو را تغییر خواهد داد. این تغییرات بیشتر ظاهر این خودرو را در بر گرفته است.

مطالب مرتبط:

  • احتمالاً کیا اسپورتیج جدید در ماه ژوئن معرفی خواهد شد

  • رندرهای غیر رسمی جدیدی از نسل بعدی کیا اسپورتیج منتشر شد

کیا K9

امروز تصاویری از این خودرو که در کشور کره جنوبی با نام K9 شناخته می‌شود، منتنشر شد که طراحی جدید و تخت چراغ‌های آن را نشان ‌می‌دهد. گریل جلویی این خودرو نیز نسبت به نسخه‌ی قبلی بزرگ‌تر شده و تا کنار چراغ‌های جلویی کشیده شده است. سپر خودرو نیز ظاهری تمیزتر داشته و پلاک قسمت پشتی نیز به جای درب صندوق عقب بر روی سپر پشتی قرار گرفته است. انتظار می‌رود که بخش‌های داخلی خودرو نیز شاهد تغییراتی باشند.

خودروی K9/K900 تنها ۳ سال است که بازار عرضه شده اما کیا سعی دارد تا با کاهش عمر خودروهای خود، محصولات جدیدتری را روانه‌ی بازار کرده و با شرکت‌های خودروسازی آلمانی رقابت کند. انتظار می‌رود که کیا نام این خودرو را تغییر داده باشد. این خودرو در حال حاضر با نام K900 و کیوئوریس به فروش می‌رسد. قرار است که در هفته‌های آینده مشخصات این خودرو به‌طور رسمی اعلام شود.

منبع: Motor1

0منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.