تاریخ انتشار : شنبه 22 می 2021 - 13:30
کد خبر : 41968

دانلود بازی Albion Online برای اندروید

دانلود بازی Albion Online برای اندروید

دانلود بازی Albion Online برای اندروید برای آن دسته از افرادی که علاقه مند به بازی های نقش آفرینی و آنلاین هستند، محصول ویدیویی جدیدی را معرفی خواهیم کرد که با ویژگی های منحصر به فرد خود، می تواند هر ..

دانلود بازی Albion Online برای اندروید

برای آن دسته از افرادی که علاقه مند به بازی های نقش آفرینی و آنلاین هستند، محصول ویدیویی جدیدی را معرفی خواهیم کرد که با ویژگی های منحصر به فرد خود، می تواند هر علاقه مندی را شگفت زده کند. بی تردید هر آنچه در بازی Albion Online تجربه می کنید، برای اولین بار است که در سبک بازی نقش آفرینی به وجود آمده. توسعه دهندگان استودیو Sandbox Interactive GmbH تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا در نهایت محصولی خاص و فوق العاده سرگرم کننده را در اختیار بازیکنان قرار دهند، گیم پلی که تاکنون در هیچ کدام از عناوین مشابه تجربه نکرده باشید.

+ این بازی دارای یک اقتصاد مبتنی بر بازیکن است!

اما اولین سوالی که برای هر کسی پیش می آید، این است که “این بازی دارای یک اقتصاد مبتنی بر بازیکن است” یعنی چه؟ یعنی تقریباً هر آنگه در محیط بازی استفاده می شود، توسط بازیکنان ساخته خواهد شد. گیم پلی بازی به شکلی طراحی شده تا بازیکن در آغاز آنچه نیاز دارد را ایجاد کرده و در نهایت برای پیشرفتی و تسخیر مناطق بیشتر وارد رقابت های هیجان انگیز شود. حالت کراس پلی بازی، این امکان را فراهم می کند تا هر آنچه بر روی رایانه های شخصی تجربه کرده اید را، بر روی اسمارت فون اندرویدی خود آورده و دستگاه دیگر ادامه مسیر دهید. به نوعی نبردها نیز به همین شکل رقم می خورد و شاید شما با یک نفر که در کامیپوتر شخصی بازی می کند وارد رقابت شوید.

اما جای نگرانی نیست چرا که کنترلرهای بهینه شده به اندازه ای کارآمد هستند که می توانید حتی در برابر بهترین بازیکنان نیز نبردی هیجان انگیز را تجربه کنید. در بازی Albion Online یک جهان واقعی جریان دارد. باید برای به دست آوردن پول یا به سراغ منابع با ارزش بروید و یا آنکه به خرید و فروش بپردازید تا در نهایت بتوانید نیازهای خود را برطرف سازید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. اقتصادی مبتنی بر بازیکن را تجربه کنید
  2. هر آنچه نیاز دارید را ایجاد نمایید
  3. برای جنگ آماده شوید تا جهان را تسخیر نمایید
  4. در هر لحظه سیستم مبارزه خود را تغییر دهید و سلاح ها و تجهیزات را ارتقاء بخشید
  5. گیم پلی نوآورانه با ویژگی های خاص و جدید
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Albion Online هم اکنون در پلی استور منتشر شده است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Albion Online Albion Online Albion Online Albion Online

نوشته دانلود بازی Albion Online برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.