تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 می 2021 - 6:00
کد خبر : 36628

دانلود بازی Among Us برای اندروید

دانلود بازی Among Us برای اندروید

دانلود بازی Among Us برای اندروید گاهی وقت ها پیش می آید که در جمعی از دوستان یا خانواده دوست دارید بازی چند نفره را انجام دهید اما گزینه مناسبی مدنظر ندارید. اگر بخواهید به صورت فیزیکی این سرگرمی ها ..

دانلود بازی Among Us برای اندروید

گاهی وقت ها پیش می آید که در جمعی از دوستان یا خانواده دوست دارید بازی چند نفره را انجام دهید اما گزینه مناسبی مدنظر ندارید. اگر بخواهید به صورت فیزیکی این سرگرمی ها را انجام دهید، بازی های بسیاری از جمله اسم و فامیل وجود دارد اما اگر قصد دارید تا به صورت مجازی، به صورت گروهی سرگرم شوید و بازی کنید، نیاز است تا با عناوین چند نفره آشنا باشید. بازی جدید و سرگرم کننده Among Us یکی از جدیدترین عنوان های منتشر شده در سبک اکشن بوده که به بازیکنان خود اجازه می دهد تا به صورت محلی (Local) یا با استفاده از Wi-Fi گروهی سرگرم شده و ماجرایی جذاب را پشت سر بگذارند.

+ بیرون از فضا با بیگانگان مبارزه کنید!

همانطور که در قسمت قبل عنوان شد، در بازی جدید و زیبای Among Us می توانید به دو صورت آنلاین و محلی (Local) مشغول بازی شده و مدت ها سرگرم شوید. شما می توانید به صورت آنلاین صفحه ای ساخته و دوستان خود را برای بازی به آن دعوت کنید یا آنکه در اتاق هایی که از قبل و توسط دیگر افراد ساخته شده عضو شده و بازی کنید. پس از ورود به گیم پلی این اجازه به بازیکن داده خواهد شد تا کاراکتر خود را شخصی سازی کند. برای این کار المان های مختلفی تعریف شده که به واسطه آنها می توانید شخصیتی منحصر به فرد داشته باشید.

گیر افتاده در فضا !

گیم پلی در جایی بیرون از جو زمین رخ می دهد، در یک سفینه فضایی که افراد برای بازگشت به زمین در حال تعمیر و نگهداری آن هستند تا بتوانند بار دیگر به شبکه متصل شده و پس از تماس با زمین بتوانند ماموریت خود را تکمیل کنند. در میان تعمیر کاران افرادی به نام ایپماستر وجود دارند که دوست ندارند به زمین بازگردند و بر همین اساس به صورت مخفیانه دیگر تعمیرکاران را از بین برده و به نوعی دیگر بازیکنان را از دور خارج می کنند. در هر راند از بازی یکی از 4 تا 10 بازیکن موجود تبدیل به شخصیت ایپماستر می شود، ممکن است این کاراکتر شما باشید. پس از پایان بازی، وارد چت با دیگر بازیکنان می شوید و باید آنها را قانع کنید که شما ایپماستر نبوده اید و این کار سختی خواهد بود.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بازی به صورت چند نفره و گروهی
  2. رقابت در قالب تیم های 4 تا 10 نفره
  3. متصل شدن از طریق محلی یا Wi-Fi
  4. مبارزه با بیگانگان
  5. شخصیت خود را با ویژگی های مختلف سفارشی سازی کنید
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Among Us هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Among Us Among Us Among Us

نوشته دانلود بازی Among Us برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.