تاریخ انتشار : دوشنبه 11 ژانویه 2021 - 18:22
کد خبر : 4753

دانلود بازی Apex Legends برای PC

دانلود بازی Apex Legends برای PC

دانلود بازی Apex Legends برای کامپیوتر مدت زیادی از انتشار Fortnite و آغاز سبک Battle Royale نگذشته است. این سبک به‌طور کامل دنیای بازی‌های ویدیویی را تغییر داد و همه را عاشق خود کرد. آسمان به‌یک‌باره..

دانلود بازی Apex Legends برای کامپیوتر

مدت زیادی از انتشار Fortnite و آغاز سبک Battle Royale نگذشته است. این سبک به‌طور کامل دنیای بازی‌های ویدیویی را تغییر داد و همه را عاشق خود کرد. آسمان به‌یک‌باره پر از چترهای نجات شد و همه برای بقا تاآخرین‌نفس خود جنگیدند. کمپانی‌های زیادی تصمیم به انتشار بازی خود در این سبک جدید گرفتند و حالا EA نیز دست به چنین کاری زده است و نمی‌خواهد از قافله عقب بماند. Apex Legends در دنیای آشنایی جریان دارد؛ Titanfall برای تمام بازیکنان آشناست و همه بارها از ربات‌های فوق هوشمند آن لذت برده‌ایم و داستان آن را تحسین کرده‌ایم. چه کسی از سواری آن ربات‌های غول‌آسا و کشتن چند نفر سر راه بدش می‌آید؟ اگر از سبک Battle Royale خوشتان می‌آید و هم اینکه نمی‌توانید از Titanfall دل بکنید، باید بگوییم که Apex Legends دقیقاً برای شما ساخته‌شده است. استودیو Respawn به‌تازگی بازی Apex Legends را در سبک Battle Royale و در دنیای Titanfall و کاملاً رایگان عرضه کرده است و این بازی در دسترس پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 قرارگرفته است.

بازی Apex Legends همان راه Call of Duty را ادامه داده است و هرکدام از شخصیت‌های بازی را به صورتی طراحی کرده است که دارای یک شخصیت و توانایی منحصربه‌فرد باشند. هرچند که در بازی خبری از Titan ها نیست! Apex Legends دقیقاً چندین دهه بعد از Titanfall 2 اتفاق می‌افتد و این‌زمانی است که جنگ تایتان در حال پیوستن به کتاب‌های تاریخی است. از توانایی‌های مختلف بازیکنان می‌توان به دیدن از پشت دیوار، افزایش میزان سلامت خود و تیم توسط پهپاد و … اشاره کرد. تمام این شخصیت‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که به بازی می‌خورند و هرکدام استفاده خودش را دارد. هر نبرد با 20 تیم سه‌نفره شروع می‌شود و در ابتدای بازی باید شخصیتی که مدنظر دارید را انتخاب کنید و البته در ابتدا تنها چند عدد از آن‌ها در دسترس هستند و می‌توانید شخصیت‌های بیشتر را بخرید یا اینکه آن‌قدر بازی کنید تا برایتان بازشوند. سپس مانند PUBG به‌جایی که در نقشه دوست دارید منتقل خواهید شد و البته باید فردی را برای کنترل مکان فرود تعیین کنید. این بازی به‌صورت گروهی جذاب است و پیشروی به‌صورت تکی کمکی نخواهد کرد.

نقشه بازی کوچک‌تر از Fortnite و PUBG است و البته تعداد 60 بازیکن نیز کاملاً کافی است و فضای زیادی برای دسترسی خواهید داشت؛ مانند بازی‌های این سبک بعد از مدت مشخصی دایره‌هایی پدید می‌آیند و باید به آن دایره‌ها نقل‌مکان کنید و رفته‌رفته حلقه مبارزه تنگ‌تر خواهد شد و بالاخره یک فرد یا یک تیم برنده از میدان بیرون خواهد آمد. محیط بازی کاملاً زنده و زیبا به نظر می‌رسد و درختان و کوه‌ها منظره جالبی را پدید آورده‌اند. در این بازی به‌راحتی می‌توانید از ساختمان‌های بلند به پایین بپرید و هیچ صدمه‌ای دریافت نخواهید کرد. بعد از فرود باید به دنبال تفنگ و وسایل موردنیاز بگردید و مطمئن شوید که بهترین سلاح را با خود حمل می‌کنید. مهم‌ترین موضوع در Apex Legends بازی تیمی است و اگر تیم خوبی نداشته باشید شانس پایینی برای پیروزی خواهید داشت. Apex Legends به‌طورقطع تأثیر بسیار زیادی از دیگر بازی‌های این سبک مانند Fortnite گرفته است و همچنین از مشکلات آن‌ها درس گرفته است و تجربه‌ای بسیار بهتر را ارائه داده است. این بازی کاملاً رایگان است و فرصت بسیار خوبی برای بازی با دوستان خود و سپری کردن اوقات است. اگر از Fortnite و دنیای کارتونی آن خوشتان نمی‌آید و مایل به یک بازی اول‌شخص و اکشن هستید، همین‌الان دوستانتان را خبر کنید که Apex Legends بهترین انتخاب برای شما و دوستانتان است.

توجه: این بازی به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را نصب کنید. این بازی رایگان است و باید به سایت سازنده مراجعه و ثبت نام نمایید. در این سبک بازی های Fortnite و Call of Duty Warzone را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Apex Legends با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 10
CPU: Intel Core i3-6300 3.8GHz / AMD FX-4350 4.2 GHz Quad-Core Processor
RAM: 6GB
GPU: NVIDIA GeForce GT 640 / Radeon HD 7700
GPU RAM: 1 GB
HARD DRIVE: Minimum 30 GB of free space

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 10
CPU: Intel i5 3570K or equivalent
RAM: 8GB
GPU: Nvidia GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 290
GPU RAM: 8GB
HARD DRIVE: Minimum 30 GB of free space

تصاویری از محیط بازی :

Apex Legends Apex Legends Apex Legends Apex Legends Apex Legends Apex Legends

نوشته دانلود بازی Apex Legends برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.