تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2021 - 10:18
کد خبر : 18786

دانلود بازی Armed Heist برای اندروید

دانلود بازی Armed Heist برای اندروید

دانلود بازی Armed Heist برای اندروید در بازی جدید و زیبای Armed Heist ناخواسته عضو گروهی خواهید شد که فعالیت اصلی آنها دزدی از بانک ها و حمله به خودروهای حمل پول خواهد بود. داشتن رفلکس های سریع در زما..

دانلود بازی Armed Heist برای اندروید

در بازی جدید و زیبای Armed Heist ناخواسته عضو گروهی خواهید شد که فعالیت اصلی آنها دزدی از بانک ها و حمله به خودروهای حمل پول خواهد بود. داشتن رفلکس های سریع در زمانی که از بانک و یا ماشین حمل پول سرقت میکنید یکی از نکات کلیدی خواهد بود که به شما در رسیدن به مراحل بالاتر کمک خواهد کرد. توسعه دهندگان استودیوی بازی سازی Sozap تلاش کرده اند تا در بیش از 70 چالش منحصر به فرد، شما را به چالش کشیده و سرگرم کنند.

+ نمایش قدرت در بیش از 70 چالش !

اگر از علاقه مندان به بازی های تیرانداز شخص ثالث هستید و دوست دارید داستانی هیجان انگیز را تجربه کنید، بازی جدید و سرگرم کننده Armed Heist بهترین گزینه خواهد بود. زنگ خطر به صدا درآمده است، زمان را نباید از دست داد، راهی برای خلاص شدن از دست پلیس ها پیدا کنید، ایستادگی در برابر آنها شاید فکر چندان مناسبی نباشد اما در برخی مواقع تنها راه پیش روست. سلاح های متنوعی وجود دارد که می توانید برای هر ماموریت از آنها استفاده کنید، با هر پیروزی اسلحه خانه شما بروز و قدرتمند تر خواهد شد. نقشه ای سه بعدی با جزئیات بالا در اختیارتان خواهد بود تا برای حمله و فرار از آن بهره ببرید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بیش از 70 چالش شگفت انگیز
  2. اسلحه خانه ای قدرتمند
  3. سناریوهای پویا
  4. انتخاب شخصیت دلخواه برای ماموریت ها
  5. بازی به صورت آنلاین
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Armed Heist هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Armed Heist Armed Heist Armed Heist Armed Heist Armed Heist

نوشته دانلود بازی Armed Heist برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.