تاریخ انتشار : شنبه 5 ژوئن 2021 - 12:30
کد خبر : 43008

دانلود بازی Arrr Pirate برای اندروید

دانلود بازی Arrr Pirate برای اندروید

دانلود بازی Arrr ! Pirate Arcade Platformer Game برای اندروید با شنیدن نام دزدان دریایی، بی‌اختیار در ذهنمان افرادی را تجسم می‌کنیم که از خشونت بالایی برخوردار بوده و به‌مانند فیلم دزدان دریایی کارائی..

دانلود بازی Arrr ! Pirate Arcade Platformer Game برای اندروید

با شنیدن نام دزدان دریایی، بی‌اختیار در ذهنمان افرادی را تجسم می‌کنیم که از خشونت بالایی برخوردار بوده و به‌مانند فیلم دزدان دریایی کارائیب، با شکل و ظاهری عجیب‌وغریب زندگی می‌کنند. تمام دزدان دریایی به دنبال یک چیز هستند و آن هم گنج و ثروت‌های بادآورده‌ای است که برای آن هیچ تلاشی نکرده باشند، بر همین اساس است که به کشتی‌های دیگر حمله کرده و آنها را غارت می‌کنند. تاکنون بازی‌سازان بسیاری به‌نوعی سعی کرده‌اند تا دزدان دریایی را به نمایش بگذارند. بازی Arrr Pirate Arcade Platformer Game یکی از جدیدترین محصولات ویدئویی است که در آن بازیکنان در نقش یکی از دزدان دریایی برای بازپس‌گیری کشتی ربوده‌شده‌اش تلاش خواهند کرد.

محیط تاریک و دشمنان مختلف هیجان را بالاتر خواهند برد!

محیط بازی با تمی تاریک پوشانده شده و این موضوع به شخصیت بازی کمک می‌کند تا به کمک سایه‌ها بتواند در مأموریت‌های خود بر دشمنان غلبه کرده و آن‌ها را با پیروزی پشت سر بگذارد. بازیکنان باید در مأموریت‌های مختلف خود به‌واسطه هر سلاحی، بتوانند بر دشمنان غلبه کرده و آن‌ها را برای رسیدن به کشتی خود کنار بزنند.

به‌نوعی باید گفت سفری به دور دنیا برای به‌دست‌آوردن کشتی ازدست‌رفته را باید تجربه کنید و در نهایت پس از نبرد با بسیاری از دزدان دریایی بی‌رحم، باید با رئیس آنها مبارزه‌ای جانانه را پشت سر بگذارید. کنترلرها به شکلی طراحی و توسعه داده شده‌اند تا بازیکنان به‌راحتی بتوانند شخصیت را کنترل کرده و در مبارزات پیش روی نهایت لذت را به دست آورند. در مسیری که قرار گرفته‌اید، سکه‌ها و سنگ‌های قیمتی بسیاری قرار دارند که با به‌دست‌آوردن آنها می‌توانید امتیاز خود را افزایش داده و به سطوح بالاتر دسترسی پیدا کنید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مراحل مختلف و سرگرم کننده
  2. دشمنان و رئیسان قدرتمند برای مبارزه
  3. تکمیل ماموریت ها برای رسیدن به کشتی از دست رفته
  4. سنگ ها و سکه های قیمتی را در مسیر خود جمع آوری کنید
  5. ماموریت و رویدادهای روزانه
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Arrr Pirate هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.9 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Arrr Pirate Arrr Pirate Arrr Pirate Arrr Pirate Arrr Pirate

نوشته دانلود بازی Arrr Pirate برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.