تاریخ انتشار : یکشنبه 17 ژانویه 2021 - 11:30
کد خبر : 11831

دانلود بازی CarX Rally برای اندروید

دانلود بازی CarX Rally برای اندروید

دانلود بازی CarX Rally برای اندروید هر روزه بازی های جدید بسیاری در مارکت های بین المللی برای علاقه مندان معرفی می شود که هر کدام به واسطه ویژگی های خاص و ویژه خود، از دیگری جدا می شود. بازی های رالی ..

دانلود بازی CarX Rally برای اندروید

هر روزه بازی های جدید بسیاری در مارکت های بین المللی برای علاقه مندان معرفی می شود که هر کدام به واسطه ویژگی های خاص و ویژه خود، از دیگری جدا می شود. بازی های رالی بسیاری برای علاقه مندان به ژانر اتومبیل رانی تاکنون معرفی شده است که هر کدام با حالت های مختلف بازی طرفداران مخصوص به خود را دارند. CarX Rally یکی از جدیدترین بازی های معرفی شده در سبک مسابقه ای با حال و هوای رالی است که می توانید با گیم پلی هیجان انگیز و رقابت های مهیج خود بازیکن را به چالش بکشاند.

+ برای اولین بار، مسابقات قهرمانی رالی!

می توان گفت برای اولین بار است که در یک بازی ماشین سواری شاهد این هستیم که مسابقات قهرمانی رالی برگزار می شود. ویژگی های مختلف و بسیاری در این بازی وجود دارد که به واسط آنها گیم پلی هیجان انگیز تولید شده است. فیزیک واقع گرایانه چه محیط و چه خودروها باعث می شود تا هیجان بالاتری به کاربران منتقل شود و آنها از یک سواری جذاب لذت ببرند.

در مسابقات قهرمانی رالی شامل 35 مسابقه برای اتومبیل های مختلف ورزشی خواهد شد که چالش های متنوع و بسیاری انتظار شما را خواهند کشید. خودروهای مختلفی برای انتخاب شدن در نظر گرفته شده است، از ماشین های مخصوص رالی گرفته تا ماشین های عضلانی آمریکایی. شما می توانید با پارامترهای بسیاری بر رفتار ماشین خود تاثیر بگذارید و به نوعی آن را بهبود بخشید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مسابقات قهرمانی رالی را تجربه کنید
  2. 35 مسابقه هیجان انگیز
  3. خودروهای مختلف در سبک های متنوع
  4. مسیرهای چالش برانگیز و جذاب
  5. گیم پلی هیجان انگیز و مسابقه ای
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی CarX Rally هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 3.8 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

CarX Rally CarX Rally CarX Rally CarX Rally

نوشته دانلود بازی CarX Rally برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.