تاریخ انتشار : شنبه 8 می 2021 - 5:45
کد خبر : 35351

دانلود بازی Clash Quest برای اندروید

دانلود بازی Clash Quest برای اندروید

دانلود بازی Clash Quest برای اندروید قطعاً می توان دو عنوان کلش آف کلنز و کلش رویال را جزو برترین بازی های ویدیویی دانست که توانسته اند در سبک استراتژیک به خوبی بدرخشند و طرفداران بسیاری را به سمت خود..

دانلود بازی Clash Quest برای اندروید

قطعاً می توان دو عنوان کلش آف کلنز و کلش رویال را جزو برترین بازی های ویدیویی دانست که توانسته اند در سبک استراتژیک به خوبی بدرخشند و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کنند. از این رو باید گفت که استودیو Supercell قادر است تا بازی های منحصر به فردی را تولید کند که از نظر گیم پلی قدرت گیرایی و سرگرم کنندگی بالایی دارند. در این مطلب قصد داریم تا جدیدترین بازی توسعه داده شده توسط این کمپانی را با نام Clash Quest خدمت شما همراهان همیشگی پارسی گیم معرفی کنیم.

+ ترکیبی فوق العاده از دو گیم پلی قدیمی !

گیم پلی بازی اندرویدی Clash Quest برداشت جدیدی از یک بازی نبرد مبتنی بر نوبت است که بنظر از کاراکترهای دو عنوان استراتژیک پیشین سوپرسل وام گرفته است. داستان بازی، شما را با قهرمانانی همراه خواهد کرد که بر اثر طوفان دریایی، کشتی آنها شکسته و اکنون در میان زنجیره ای از جزایر کشف نشده قرار گرفته اند و قصد دارند تا برای ادامه زندگی به جستجو و پیشرفت در جزایر مشغول شوند.

با آنها همراه شوید و نیروهای خود را در میدان جنگ گروه بندی و مطابقت دهید تا دفاع را در هم بشکنید و رئیسان افسانه ای را شکست دهید. جادوهای نمادین مانند Log و Fireball را آزاد کنید! به شیوه خودتان بجنگید، تصمیمات استراتژیک بگیرید و ترکیبات خود را با دقت انتخاب کنید تا در میدان نبرد پیروزی های شیرینی به دست آورید. پس از هر نبرد غنایم نادر را جمع آوری کرده و تیم خود را با تجهیزات حماسی ارتقا دهید تا توانایی های بیشتری را به دست آورید!

+ مبارزاتی مبتنی بر نوبت!

مبارزات بازی مبتنی بر نوبت بوده و این موضوع باعث خواهد شد تا بازیکنان حملات موثرتری را به نمایش بگذارند، چرا که می توانند پس از هر نوبت حمله، استراتژی تازه ای در پیش گرفته و برنامه ریزی مناسبی داشته باشند. سربازهای مختلف را آزاد کنید و جادوهای مورد علاقه خود را جمع آوری و ارتقا دهید تا در نهایت توانایی و قدرت آتش بیشتری داشته باشید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. نیروها، تاکتیک ها و طلسم ها را برای حمله مستقر کنید!
  2. نبرد با رئیسان افسانه ای همچون Goblin King ، Papa Dragon و بیشتر!
  3. گیم پلی مبتنی بر نوبت به شما امکان می دهد برای ایجاد حملات موثر استراتژی و برنامه ریزی کنید
  4. از جادوهایی مانند Fireball ، Swap ، Charge و Log استفاده کنید تا شانس پیروزی بیشتری داشته باشید
  5. سربازها و جادوهای مورد علاقه خود را جمع آوری و ارتقا دهید
  6. موارد قدرتمند را برای ارتقاء توانایی ها و قدرت آتش کشف کنید

بازی Clash Quest هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.7 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Clash Quest Clash Quest Clash Quest Clash Quest

نوشته دانلود بازی Clash Quest برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.