تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 می 2021 - 6:29
کد خبر : 40152

دانلود بازی Days Gone برای PC

دانلود بازی Days Gone برای PC

دانلود بازی Days Gone برای کامپیوتر یکی از سوژه‌هایی که تا به امروز تعداد بسیار زیادی بازی ویدیویی با الهام گرفتن از آن ساخته‌شده است، آخرالزمانی همراه با زامبی‌ها است. اینکه دنیا پس از شیوع ویروس مهل..

دانلود بازی Days Gone برای کامپیوتر

یکی از سوژه‌هایی که تا به امروز تعداد بسیار زیادی بازی ویدیویی با الهام گرفتن از آن ساخته‌شده است، آخرالزمانی همراه با زامبی‌ها است. اینکه دنیا پس از شیوع ویروس مهلکی نابود شود و انسان‌های ساکنش را به زامبی‌هایی خطرناک تبدیل کند دیگر تبدیل به یک کلیشه شده و عناوین متعددی با همین سوژه وارد بازار بازی‌های ویدیویی شده‌اند. درهرصورت نمی‌توان از اتمسفر مهیج و استرس‌آور چنین دنیایی چشم‌پوشی کرد و شاید علت علاقه سازندگان بازی‌های ویدیویی به این سوژه نیز همین باشد. بازی Days Gone از استودیو SIE Bend در ابتدا عنوانی انحصاری برای پلی‌استیشن بود که همین سوژه را در سبک Open World گسترش داده بود. اکنون پس از گذشت زمان، انحصار بازی شکسته و راهی پلتفرم PC شده است تا بازیکنان این پلتفرم هم تجربه این بازی را به تجربیات دیگر زامبی وار خود اضافه کنند!

دو سال بعد از شیوع ویروسی که تمام دنیا را به نابودی کشاند، در نقش موتورسواری به نام Deacon وارد دنیای بازی می‌شوید. این ویروس منجر به تغییر مبتلایان آن به موجوداتی وحشی شده که از آن‌ها با اسم Freaker یاد می‌شود. Deacon به دنبال دلیلی برای ادامه دادن و بقا در این دنیای خطرناک است و با گشت‌وگذار در جای‌جای کشور، لوازم و تجهیزات مختلفی را غارت می‌کند تا با استفاده از آن‌ها سلاح و سایر تجهیزاتش را بهبود بخشد یا آن‌ها را در قبال سایر منابع با افراد مختلف مبادله کند.

ویژگی اصلی این بازی Open World بودن آن است که دنیای بسیار وسیعی را برای گشت‌وگذار و اکتشاف در اختیار شما قرار می‌دهد. چیزی مشابه بازی Dying Light اما با دوربین سوم شخص. همدم شما در این دنیای وسیع و خطرناک، موتورسیکلت شما است که سفر کردن را بسیار ساده‌تر می‌کند و وسیله بسیار ارزشمندی به‌حساب می‌آید. مناطق مختلف و متعددی در Days Gone برای اکتشاف انتظار شما را می‌کشند. از جنگل‌های انبوه گرفته تا مناطق صحرایی و کوهستانی، غارها ، معادن زیرزمینی و شهرهای نابودشده در کنار ماجراهای مهیجشان در انتظار شما هستند.

راهنمای قدم به قدم بازی Days Gone

راهنمای قدم به قدم بازی Days Gone

بازی Days Gone توسط استودیو SIE Bend Studio ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Days Gone با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Days Gone 34:31:14

یکی از نکاتی که این بازی نسبت به سایر بازی‌هایی که محوریتشان زامبی‌ها است متفاوت ارائه داده Freaker ها است. آن‌ها اغلب در گروه‌های بسیار بزرگ و به‌صورت گله‌ای زندگی می‌کنند و در محل‌هایی خاص از نقشه تجمع دارند. شما در ورود به این مناطق، با موج بسیار عظیمی از آن‌ها که به‌طور هم‌زمان به سمتتان حمله‌ور می‌شوند مواجه می‌شوید که اگر از عوامل محیطی و تله گذاری مناسب استفاده نکنید، مرگتان حتمی است زیرا گلوله‌های کافی برای این حجم از زامبی را در اختیار ندارید. پس باید با استفاده از عوامل فرعی مانند بشکه‌های انفجاری و یا تخریب یک ساختمان روی گروهی عظیم از آن‌ها ، محل را پاک‌سازی کنید. نکته دیگر این است که در طول شب، این موجودات خطرناک‌تر و قدرتمندتر می‌شوند و چالش شما برای از بین بردن آن‌ها چند برابر خواهد شد.

Days Gone ترکیبی از گرافیک زیبا، دنیایی جذاب و مهیج است که عوامل آب و هوایی و چرخه شب و روز دارد و اعمال شما تأثیرات دائمی روی آن می‌گذارد. اگر بازی جدیدی با محوریت زامبی‌ها و آخرالزمان می‌خواهید، تجربه این بازی جذاب و سرگرم‌کننده را هرگز از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Dying Light را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Days Gone با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bits
Processor: Intel Core i5-2500K@3.3GHz or AMD FX 6300@3.5GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 780 (3 GB) or AMD Radeon R9 290 (4 GB)
DirectX: Version 11
Storage: 70 GB available space
Additional Notes: Though not required, SSD for storage and 16 GB of memory is recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bits
Processor: Intel Core i7-4770K@3.5GHz or Ryzen 5 1500X@3.5GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 (6 GB) or AMD Radeon RX 580 (8 GB)
DirectX: Version 11
Storage: 70 GB available space
Additional Notes: Though not required, SSD for storage is recommended

تصاویری از محیط بازی :

Days Gone Days Gone Days Gone Days Gone Days Gone Days Gone Days Gone Days Gone

نوشته دانلود بازی Days Gone برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.