تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 ژانویه 2021 - 11:14
کد خبر : 7034

دانلود بازی Drift Max Pro – Car Drifting Game برای اندروید

دانلود بازی Drift Max Pro – Car Drifting Game برای اندروید

دانلود بازی Drift Max Pro برای اندروید همه چیزی در بازی جدید و سرگرم کننده Drift Max Pro – Car Drifting Game به حد خود نزدیک شده است و این تنها عاملی خواهد بود که می تواند این عنوان ماشین سواری را از ..

دانلود بازی Drift Max Pro برای اندروید

همه چیزی در بازی جدید و سرگرم کننده Drift Max Pro – Car Drifting Game به حد خود نزدیک شده است و این تنها عاملی خواهد بود که می تواند این عنوان ماشین سواری را از دیگر رقبای خود جدا سازد شاید میگویید مگر چه محتوایی برای این بازی در نظر گرفته شده! در ادامه با پارسی گیم همراه باشید تا توضیح کاملی از مراحلی، گیم پلی و جزئیات آنها بدهیم.

+ آنچه در گیم پلی انتظارتان را میکشد :

یکی از مهمترین گزینه ای که می تواند یک بازی مسابقه ای و ماشین سواری را به حد خود برسانید، خودروهای استفاده شده می باشد که در این عنوان شاهد انواع مختلفی از ماشین های کمپانی های بزرگ هستیم. مورد بعدی را باید شخصی سازی و داشتن گاراژی منحصر به فرد برای سفارشی سازی خودروها دانست. این مورد نیز برای طرفداران تیونینگ قرار داده شده و دارای گزینه های بسیاری می باشد که می توانید خودرو را به شکل جذابی در آورید.

پس از شخصی سازی باید به سراغ محتوا برویم به هر حال پس از آنکه خودروی خود را انتخاب و آن را به شکل دلخواه سفارشی سازی کردید باید مکانی برای نمایش قدرت و سرعت آن نیز وجود داشته باشد. 10 فصل که شامل صدها چالش سرگرم کننده می شود در انتظار شما خواهد بود. مسابقات روزانه می توانند دود بسیاری را از لاستیک ها بلند کنند. برای آنکه بازیکنان به شکل راحت تری بتوانند ماشین را تحت کنترل داشته باشند، زاویه دیدهای متنوعی تعریف شده که می توان هر کدام را که دوست داشتید انتخاب نمایید. این همه ویژگی آن هم بدون نیاز به اتصال اینترنتی قطعاً هیجان انگیز است!

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. وجود خودروهای مختلف از کمپانی های بزرگ
  2. امکان شخصی سازی کامل خودروها
  3. وجود مکان های متنوع برای مسابقه
  4. 10 فصل با صدها چالش بی نظیر
  5. وجود زاویه دیدهای مختلف به ماشین
  6. بدون نیاز به اتصال اینترنتی

بازی Drift Max Pro – Car Drifting Game هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.7 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Drift Max Pro Drift Max Pro Drift Max Pro Drift Max Pro Drift Max Pro Drift Max Pro Drift Max Pro

نوشته دانلود بازی Drift Max Pro – Car Drifting Game برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.