تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 ژانویه 2021 - 19:57
کد خبر : 14954

دانلود بازی FIFA 21 برای PS4 + آپدیت ها

دانلود بازی FIFA 21 برای PS4 + آپدیت ها

دانلود بازی FIFA 21 برای پلی استیشن 4 یکی از هیجان‌انگیزترین خاطره‌های زندگی هر آدم فوتبالی به تماشای لیگ قهرمانان اروپا و جدال تیم‌های بزرگی مانند بارسلونا و منچستریونایتد برمی‌گردد. زمانی که در فینا..

دانلود بازی FIFA 21 برای پلی استیشن 4

یکی از هیجان‌انگیزترین خاطره‌های زندگی هر آدم فوتبالی به تماشای لیگ قهرمانان اروپا و جدال تیم‌های بزرگی مانند بارسلونا و منچستریونایتد برمی‌گردد. زمانی که در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان، فرگوسن کاریزماتیک با آدامس همیشگی‌اش، نگاهی نگران به اتفاقات بازی داشت و همه آرزوی روزی را داشتیم که چنین حسی را در یک بازی ویدیویی هم بچشیم. سری بازی FIFA با پیشرفت‌های اخیر و افزودن بعد واقعیت به شبیه‌سازهای فوتبال، گوی رقابت را از حریف ربود و توانست امتیاز لیگ‌های معتبر و مهم‌تر از همه، لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و با ارائه بخش کریر مود، طرفداران پر و پا قرصی برای خود بسازد. EA Sports با نسخه تازه‌ای برگشته است و بازی FIFA 21 با برگشت بخش‌های Volta و کریر مود که حالا به اوج بلوغ رسیده، قله‌های تازه‌ای برای فتح، هدف قرار داده است.

کریر مود هدف اصلی بازی FIFA 21 است و این بخش تغییرات زیادی به خود دیده است. سال‌هاست که طرفداران سری بازی فیفا درخواست یک بخش مدیریتی رادارند که بدون تجربه بازی و تنها با دیدن حرکات بازیکنان، بتوانند تاکتیک تیم را اجرا کنند و تنها به اسکیپ کردن مسابقه، بسنده نکنند. خوشبختانه این حالت بالاخره به بازی فیفا 21 اضافه‌شده و می‌توان تجربه مربی‌گری مشابه بازی‌های دیگر به دست آورد. از دیگر ویژگی‌های جدید می‌توان به آموزش پست تازه‌ای به بازیکنان جوان اشاره کرد و کنترل آینده بازیکنان را بهتر از پیش به دست گرفت. حالت ولتا یا فوتبال خیابانی هم‌مکان‌های تازه‌ای دریافت کرده که ارزش تجربه کردن رادارند و اگر عاشق تجربه آنلاین این بخش هستید، گزینه تجربه حالت سه نفره در اختیار شما خواهد بود. به دبی، سائوپائولو و رم سفر کنید و ماجراجویی‌های تازه‌ای را همراه دوستانتان تجربه کنید.

حالت Ultimate Team بازی FIFA 21 با برگشت سیستم‌های قدیمی، ارزش تجربه را دارد و می‌تواند ساعت‌ها شمارا همراه دوستانتان در انواع رقابت‌های آنلاین سرگرم کند. EA تمام ویژگی‌های بازی را در نسخه فعلی قرار نداده و گرافیک ارتقا یافته و ویژگی‌های بصری بهتر را برای نسخه مخصوص کنسول‌های نسل نهم کنار گذاشته است اما تجربه بازی باوجود حالت کریر مود و ارتقای گیم پلی هرچند جزئی، ارزش امتحان را دارد. FIFA 21 شروع خاطره‌های جدیدی روی نسل تازه کنسول‌های خواهد بود و بالاخره این بازی توانسته رؤیای همیشگی ما را از یک شبیه‌ساز حرفه‌ای فوتبال، به واقعیت تبدیل کند. اگر به بازی‌های ورزشی علاقه‌مند هستید، لینک دانلود بازی‌های PES 2021 و Football Manger 2020 را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی FIFA 21 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

FIFA 21 FIFA 21 FIFA 21 FIFA 21 FIFA 21 FIFA 21 FIFA 21

نوشته دانلود بازی FIFA 21 برای PS4 + آپدیت ها اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.