تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 می 2021 - 15:49
کد خبر : 3527

دانلود بازی Fortnite برای PC

دانلود بازی Fortnite برای PC

دانلود بازی Fortnite برای کامپیوتر به‌جرئت می‌توان بازی Fortnite را یکی از بازی‌های موفق و بسیار پرطرفدار صنعت گیم در بخش چند نفره و آنلاین دانست، این بازی که توسط استودیوی Epic Games توسعه داده‌شده ن..

دانلود بازی Fortnite برای کامپیوتر

به‌جرئت می‌توان بازی Fortnite را یکی از بازی‌های موفق و بسیار پرطرفدار صنعت گیم در بخش چند نفره و آنلاین دانست، این بازی که توسط استودیوی Epic Games توسعه داده‌شده نخستین بار در سال 2011 برای کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار گرفت. بازی Fortnite در ابتدا تنها یک بازی سوم شخص ماجراجویانه بود که کاربران باید در آن با جستجو در محیط بازی و جمع‌آوری آیتم‌های مختلف در بازی پیشرفت می‌کردند. پس از شکست خوردن ایده‌ی اولیه‌ی بازی و عدم استقبال مخاطبان، استودیوی Epic Games تغییرات گسترده‌ای در گیم پلی بازی به وجود آورد، این استودیوی در قدم اول بخش داستانی را به‌طور کامل از بازی خود حذف نمود و گیم پلی Fortnite را به بخش آنلاین محدود کرد، این عمل باعث شد که تعداد مخاطبان بازی طی مدت‌زمان اندکی بسیار افزایش یابد، به صورتی که در حال حاضر بازی Fortnite یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های آنلاین است و حتی کارگردان هایی مانند کریستوفر نولان هم از این بازی برای نمایش تریلر فیلم هایشان استفاده می کنند.

فورتنایت انقلاب بازی های ویدئویی

گیم بازی طوری طراحی‌شده که شما در آن با چند نفر دیگر از بازیکنان هم‌گروهی می‌شوید و باید با همکاری یکدیگر از قلعه‌ی خود در مقابل دیگر بازیکنان محافظت کنید. پس از پایان مرحله‌ی اول، نوبت به تیم شما می‌رسد که به قلعه‌ی دیگر بازیکنان هجوم ببرید. مهم‌ترین عامل موفقیت در بازی Fortnite همکاری تیمی است، به صورتی که احتمال موفقیت و پیروزی شما در صورت ناهماهنگ بودن با سایر اعضای گروه بسیار پایین هست. در حال حاضر بازی در حالت دسترسی پیش از عرضه قرار دارد، استودیوی سازنده‌ی بازی به طرفداران قول داده که در نسخه نهایی حالت‌ها و بخش‌های بیشتری به بازی اضافه خواهند شد. این بازی به صورت فصلی آپدیت می شود و هر بار، محتوا و آیتم های تازه ای اضافه می شوند که شما را به دنیای بامزه و چالش برانگیزی می کشانند و اوقات شما و دوستانتان را به صورت مجانی پر می کنند!

آموزش رفع تحریم بازی Fortnite

Fortnite علاوه بر گیم پلی جذاب و اعتیادآور دارای گرافیک چشم‌نواز و دست داشتنی نیز هست. بااینکه گرافیک فنی بازی به‌صورت کارتونی و انیمیشنی طراحی‌شده اما واکنش‌های شخصیت‌ها و گرافیک هنری بازی آن‌قدر زیبا کارشده‌اند که شمارا مجذوب خود می‌کنند. Fortnite یک بازی فوق‌العاده سوم شخص در بخش آنلاین است که می‌تواند باگیم پلی اعتیادآور خودش شمارا تا مدت‌ها سرگرم کند. اگر شما از تازه‌واردان بازی فورتنایت هستید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع این بازی سری مقاله‌ی آموزش و راهنمای بازی Fortnite را مطالعه کنید تا یک‌قدم به پیروزی‌های متوالی در این بازی نزدیک شوید. اکثر این آموزش‌ها به درد افراد مبتدی می‌خورد اما شاید برخی از آن‌ها برای بازیکنانی که مدت زیادی مشغول تجربه کردن بازی فورتنایت هستند هم کارآمد باشد. پیروزی در بازی نیازمند یادگیری تکنیک های مختلفی است و ما بهترین آموزش ها را برای شما آماده کرده ایم تا یک سر و گردن از دوستانتان بالاتر بازی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fortnite با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: این بازی به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را نصب کنید. این بازی رایگان است و باید به سایت سازنده مراجعه و ثبت نام نمایید.

حجم این بازی به دلیل ماهیت تماماً آنلاین و آپدیت های پی در پی مدام در حال تغییر و افزایش است، لذا ممکن است فایلی که امروز دانلود کردید، بعد از نصب نیاز به آپدیت داشته باشد که امری طبیعی در این بازی خواهد بود. مورد دیگر اینکه چون شناسایی فایل بکاپ این بازی به لانچر اپیک گیمز کمی سخت است، در اغلب موارد کاربران مراحل نصب را درست و دقیق طی نمیکنند و با مشکلاتی از قبیل شناسائی نشدن فایل بکاپ و دانلود بازی از ابتدا و ارورهای عجیب و غریب، کیک یا کرش کردن بازی روبرو می شوند.

اگرچه نصب بکاپ این بازی توسط تیم پشتیبانی پارسی گیم کاملاً انجام و تائید شده و فایل های قرار گرفته بدون مشکل بوده اند، ولی پیشنهاد کلی ما به منظور جلوگیری از موارد نام برده، دانلود بازی از ابتدا توسط لانچر اپیک گیم است؛ البته این امر کمی زمان بر است اما از مشکلات احتمالی شما جلوگیری خواهد کرد البته پیشنهاد میکنیم که مرتبا این مطلب را دنبال کنید و روزی که اپدیت بازی را قرار میدیم شما هم اقدام به دانلود کنید، در این صورت با مشکلاتی نظیر دانلود آپدیت روبرو نخواهید شد.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10 64-bit or macOS Sierra
CPU: Core i3 2.4Ghz
RAM: 4GB
Graphics: Intel HD 4000
Storage: 15GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10 64-bit
CPU: Core i5 2.8Ghz
RAM: 8GB
Graphics: Nvidia GTX 660 or AMD Radeon HD 7870 equivalent DX11
Storage: 20GB

تصاویری از محیط بازی :

Fortnite Fortnite Fortnite Fortnite Fortnite Fortnite Fortnite Fortnite

نوشته دانلود بازی Fortnite برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.