تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 5:35
کد خبر : 40651

دانلود بازی Forza Street برای اندروید

دانلود بازی Forza Street برای اندروید

دانلود بازی Forza Street برای اندروید Forza Street عنوانی جدید در سبک مسابقه ای و ماشین سواری بوده که توسط استودیوی Microsoft Corporation توسعه داده شده و برای علاقه مندان در مارکت گوگل منتشر گردیده ا..

دانلود بازی Forza Street برای اندروید

Forza Street عنوانی جدید در سبک مسابقه ای و ماشین سواری بوده که توسط استودیوی Microsoft Corporation توسعه داده شده و برای علاقه مندان در مارکت گوگل منتشر گردیده است. پس از آنکه توسعه دهندگان توانستند در بخش کنسولی و سیستم عامل ویندوز به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کنند، اکنون رو به اسمارت فون ها اورده اند تا در میان عناوین محبوب Forza نیز جایگاهی پیدا کند.

+ حالت های مختلف / ماشین های خیره کننده / رقابت برای پیروزی!

شاید باید اینگونه گفت که رویدادها و مسابقات پیش رو علاوه بر ویژگی هایی که دارند، برای بازکردن ماشین های جدید و قدرتمند نیز اجباری هستند، بنابراین برد در آنها موضوعی قابل توجه است. رویدادهای متنوعی وجود دارد که پس از برد در هرکدام از آنها می توانید خودروی جدید و ویژگی های متنوعی را به دست آورید. مسیرها متنوع هستند و هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود خواهند بود و همچنین چالش های منحصر به فردی که می توانند در برخی مواقع شما را عقب اندازند. کنترلرها در ساده ترین شکل ممکن طراحی شده اند اما به خوبی پاسخگوی واکنش های سریع شما خواهند بود.

گنجینه ای که پیش رویتان قرار دارد، مجموعه ای از ماشین ها هستند که برخی بسیار خاص و منحصر به فرد طراحی شده اند. گاهی وقتها به سختی می توانید از میان آنها یکی را برای مسابقه انتخاب کنید. حریفانتان می توانند دوستان نزدیک و یا مردمانی از سراسر جهان باشند که برای رقابتی هیجان انگیز خود را آماده کرده اند.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. ماشین های متنوع از کمپانی های معروف
  2. رویدادهای فوق العاده
  3. گیم پلی اعتیاد آور و جذاب
  4. امکان رقابت به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان
  5. مسیرهای پر چالش و سریع
  6. کنترلرهای ساده اما پاسخگو

بازی Forza Street هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Forza Street Forza Street Forza Street Forza Street Forza Street

نوشته دانلود بازی Forza Street برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.