تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 می 2021 - 15:37
کد خبر : 34502

دانلود بازی Generation Zero Resistance برای PC

دانلود بازی Generation Zero Resistance برای PC

دانلود بازی Generation Zero Resistance برای کامپیوتر Generation Zero یک بازی در سبک شوتر اول شخص است که المان‌های زیادی از سبک بقا را در خود گنجانده است. بازی در سال 1980 و در کشور سوئد جریان دارد؛ زم..

دانلود بازی Generation Zero Resistance برای کامپیوتر

Generation Zero یک بازی در سبک شوتر اول شخص است که المان‌های زیادی از سبک بقا را در خود گنجانده است. بازی در سال 1980 و در کشور سوئد جریان دارد؛ زمانی که اکثر مردم این کشور به طرز عجیبی ناپدید می‌شوند و ربات‌های غول آسا با ماهیتی نامشخص، در مقیاس بزرگی، به این منطقه حمله می‌کنند. شما باید در محیطی جهان آزاد، شروع به پیدا کردن وسایل مورد نیاز برای بقا یافتن کنید و با مبارزه با این ربات‌ها، چگونگی پدیدار شدن آن‌ها را متوجه شوید. این بازی توسط Avalanche Studios توسعه پیداکرده است که بازی مشهور 4 Just Cause را توسعه داده‌اند.

با تجمع بالای ربات‌ها در خیابان‌های دنیای بازی، کار شما برای جمع‌آوری منابع و مهمات، سخت خواهد بود چراکه برخی از ربات‌هایی که با آن‌ها مواجه می‌شوید، بیش‌ازاندازه قدرتمند هستند و حمله کردن به آن‌ها کاری از پیش نمی‌برد. از این رو، المان‌های مخفی‌کاری نیز در بازی قرار گرفته‌اند تا کار بازیکنان را راحت‌تر کنند که البته این بخش از گستردگی بزرگی بهره نمی‌برد. دنیای بازی از وسعت بالایی برخوردار است اما محتویات چندان زیادی وجود ندارد که بازیکن را ترغیب به گشت و گذار در محیط کند و نبود وسایل نقلیه در بازی، باعث می‌شود تا ماجراجویی در دنیای بازی، زمان‌بر باشد. در این بازی، شما مناظر زیبایی را مشاهده خواهید کرد و سازندگان، تمرکز بالایی بر روی گرافیک و مناظر بازی گذاشته‌اند که یکی از نکات مثبت بازی به حساب می‌آید. شما در طول بازی باید سعی کنید تا راز ناپدید شدن اکثر شهروندان را کشف کنید و به دنبال سرنخ‌هایی بروید تا متوجه شوید که این ربات‌های غول‌پیکر، چگونه سر از اینجا در آورده‌اند. برای تجربه‌ی بهتر این بازی، بهتر است تا این عنوان را به همراه دوستانتان تجربه کنید وگرنه بخش تک‌نفره‌ی بازی، محتوای چندان متنوع و زیادی را در مقابل شما قرار نمی‌دهد که بتوانید ساعات طولانی به تجربه‌ی این عنوان بپردازید.

اگر به دنبال یک بازی هستید که شما را در دنیایی مملو از ربات‌های بزرگ در قالب شوتر اول شخص قرار دهد،Generation Zero می‌تواند چند ساعتی شما را سرگرم نگه دارد. سعی کنید تا برای تجربه‌ی لذت‌بخش‌تر بازی، با دوستانتان به بازی کردن این عنوان بپردازید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64bit OS – Windows 7 with Service Pack 1
Processor: Intel i5 Quad Core
Hard Drive Space: 35GB
Memory: 8 GB RAM
Video Card: nVidia GTX 660 / ATI HD7870 – 2GB VRAM / Intel® Iris™ Pro Graphics 580
DirectX®: 11

سیستم پیشنهادی :

OS: 64bit OS – Windows 7 with Service Pack 1
Processor: Intel i7 Quad Core
Hard Drive Space: 35GB
Memory: 16 GB RAM
Video Card: nVidia GTX 960 / R9 280 – 4GB VRAM
DirectX®: 11

تصاویری از محیط بازی :

Generation Zero Generation Zero Generation Zero Generation Zero Generation Zero Generation Zero Generation Zero

نوشته دانلود بازی Generation Zero Resistance برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.