تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 می 2021 - 3:30
کد خبر : 41304

دانلود بازی Hello Neighbor برای اندروید

دانلود بازی Hello Neighbor برای اندروید

دانلود بازی Hello Neighbor برای اندروید سرک کشیدن در زندگی افراد و یا همسایه خود کار نادرست و چندان جالبی نیست، اما در بازی جدید و فوق العاده جذاب Hello Neighbor همه چیز فرق می کند و این سرک کشیدن تا ..

دانلود بازی Hello Neighbor برای اندروید

سرک کشیدن در زندگی افراد و یا همسایه خود کار نادرست و چندان جالبی نیست، اما در بازی جدید و فوق العاده جذاب Hello Neighbor همه چیز فرق می کند و این سرک کشیدن تا جایی پیش خواهد رفت که حس کنجکاوی، شما را وادار می کند تا به خانه همسایه خود ورود کنید. گیم پلی به صورت ماجراجویانه با چاشنی ترک توسعه داده شده است و در دل خود داستانی منحصر به فرد را جای داده که در پشت آن هوش مصنوعی فوق العاده قدرتمندی قرار دارد.

بررسی کوتاه گیم پلی و ویژگی ها!

همانطور که گفته شد، در بازی جدید و زیبای Hello Neighbor هیچ مشکلی نیست که در زندگی همسایه خود به عبارتی فضولی کرده و سر از کار او در آورید. به نظر می رسد که همسایتان اسرار وحشتناکی را در زیرزمین خانه خود مخفی کرده، رازی که با فاش شدنش، او دچار دردسر خواهد شد. شما در برابر هوش مصنوعی فوق العاده قدرتمندی قرار خواهید گرفت که از رفتار، چیزی را می آموزد. فکر می کنید بهتر راه برای ورود به خانه کجاست!

برای ورود به خانه همسایه بهتر است دقت بالایی را به خرج دهید، چرا که ممکن است در برخی از ورودی های ساختمان تله های مرگباری قرار داده شده باشد، برای مثال اگر به فکر ورود از طریق پنجره حیاط خلوت هستید، باید بگوییم شاید تله خرسی در زیر آن قرار داده شده باشد که موجب گیر افتادن شما می شود. پس از ورود ممکن است دوربین ها شما را گیراندازند، و اینگونه باید راهی فرار برای خود پیدا کنید، در غیر این صورت همسایه شما را به راحتی گیر خواهد انداخت.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. هوش مصنوعی قدرتمند و خود آموز
  2. ورود به خانه همسایه برای کشف راز پنهان
  3. راه های متنوع برای ورود به خانه و تله های قدرتمند
  4. گیم پلی فوق العاده با چاشنی ترک
  5. داستانی جذاب و دست اول
  6. گرافیک چشم نواز یا جزئیات فوق العاده

بازی Hello Neighbor هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Hello Neighbor Hello Neighbor Hello Neighbor Hello Neighbor Hello Neighbor

نوشته دانلود بازی Hello Neighbor برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.