تاریخ انتشار : جمعه 7 می 2021 - 10:30
کد خبر : 35010

دانلود بازی Merge Tales برای اندروید

دانلود بازی Merge Tales برای اندروید

دانلود بازی Merge Tales برای اندروید بازی اندرویدی Merge Tales می تواند علاقه مندان به سبک پازلی و همچنین طرفداران گیم پلی های ساخت و سازی را برای ساعت ها درگیر چالش های جذابی کند که در نهایت، تلاش ها..

دانلود بازی Merge Tales برای اندروید

بازی اندرویدی Merge Tales می تواند علاقه مندان به سبک پازلی و همچنین طرفداران گیم پلی های ساخت و سازی را برای ساعت ها درگیر چالش های جذابی کند که در نهایت، تلاش های شما باعث ایجاد دنیایی افسانه ای می شود. این عنوان سرگرم کننده و منحصر به فرد را توسعه دهندگانی از استودیو MergeGames طراحی و منتشر ساخته اند. مکانیزم گیم پلی بازی تمام بازی هایی که تاکنون تجربه کرده اید متفاوت بوده و همین موضوع باعث محبوبیت این بازی و به دست آوردن امتیاز بالا در گوگل پلی شده است.

+ صدها قطعه لذت بخش را ادغام کنید تا موارد بیشتر و هیجان انگیزتری را کشف کنید!

بازی های پازلی به نوعی طراحی و توسعه داده می شوند تا برای تمام سنین و افراد مناسب باشند. محیط رنگارنگ و معماهای جذاب باعث خواهند شد تا بازیکن جذب گیم پلی شده و اوقات فراغت خود را با آن سپری کند. در بازی جدید اندرویدی Merge Tales بازیکنان به واسطه حل پازل های هیجان انگیز، جهان منحصر به فرد خود را ایجاد خواهند کرد، دنیایی که شاید در کودکی دوست داشتند آن را داشته باشند. صدها مورد خارق العاده را کشف کنید! آنها را مطابقت داده و ادغام کنید تا با شخصیتهای جدید داستان آشنا شوید! هر دوست جدیدی که پیدا می کنید به شما کمک می کند دنیای خود را پیشرفت داده و تزئین کنید!

منابعتان تمام شده ؟ دیگر فضای کافی برای ساخت و ساز ندارید ؟ اکنون وقت آن شده تا با یک تیر، دو نشان بزنید. می توانید بخشی از جزیره خود را کاوش کرده و در نهایت با به دست آوردن منابع، فضای کافی را نیز ایجاد کنید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. پازل های با مکانیزم متفاوت از آنچه تاکنون تجربه کرده اید
  2. منابع را به دست آورده و همچنین محیط خود را گسترش دهید
  3. شخصیت های جادویی و منحصر به فرد
  4. هر کاراکتر به نوعی می تواند شما را در ساخت دنیای افسانه ای کمک کند
  5. گیم پلی سرگرم کننده و پازلی
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Merge Tales هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.7 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Merge Tales

نوشته دانلود بازی Merge Tales برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.